وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داماد گوش دوست پسر عروس را برید و به خوردش داد

داماد گوش دوست پسر عروس را برید و به خوردش داد

داماد گوش دوست پسر عروس را برید و به خوردش داد

 

داماد وقتی در شب حجله متوجه میشود همسرش باکره نیست از او جریان را میپرسد و عروس خانم میگوید به او تجاوز شده است ! به گزارش ایران ناز این مرد که به همسرش تجاوز شده بود با پیدا کردن فرد متجاوز گوش او را برید و به خورد زنش داد.

 

به گزارش ایران ناز عروس شرمزده از اینکه در شب حجله بکارتی ندارد تا به همسرش هدیه کند ، در جواب سوالهای او گفت دوست پسر سابقش به او تجاوز کرده است . اما خبر نداشت که بزودی باید تکه ای از جسد دوست پسرش را بخورد .

 

ماجرا ازین قرار است که شوهر زن خشن در شب اول ازدواج متوجه موضوع تلخی می شود و زمانی که جویای مسئله از زبان همسرش می شود به او می گوید مردی به او تجاوز کرده است. این اتفاق در کشور اندونزی رخ داده است.شوهر زمانی که متوجه این موضوع می شود به بهانه ملاقات با فرد متجاوز نامش را از همسرش جویا می شود. همسرش نیز در جواب می گوید فرد متجاوز مردی به نام رودی افندی است که 30 سال دارد.

 

شوهر زنی که ادعا کرده به او تجاوز شده است در اعتراف خود به پلیس اندونزی گفته است: با رودی افندی قرار ملاقات گذاشتم و او را به محل مورد نظر کشاندم سپس اورا با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم و بعد گوش او را بریدم و جنازه اش را در خودرویش به آتش کشاندم، سپس به خانه رفتم و گوش بریده شده را کباک کردم وبه زور از همسرم خواستم تا آن را بخورد

 

مطالب مرتبط:

 

صاحبخانه پنج روز به دو دزد خانه اش تجاوز کرد +تصاویر

 

دختر تهرانی برای فرار از تجاوز خود را از ماشین پرت کرد

 

جنجال تجاوز چند پلیس به این دختر جوان +تصاویر

 

افشاگری هولناک قاتل ستایش از روش تجاوز جنسی اش+عکس

 

تجاوز گروهی به پیرزن 90 ساله در خانه سالمندان +عکس

 

تجاوز وحشیانه یک پسر 21 ساله به پیرزن 95 ساله (عکس)

 

تجاوز وحشیانه به بازیگر زن مشهور + عکس بازیگر

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره