وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین وضعیت داوود نژاد بعد عمل قلب در بیمارستان (عکس)

آخرین وضعیت داوود نژاد بعد عمل قلب در بیمارستان (عکس)

آخرین وضعیت داوود نژاد بعد عمل قلب در بیمارستان

 

به گزارش ایران ناز ، هنرمند مشهور سینما و تلویزیون به علت مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت ! علیرضا داوودنژاد به دلیل گرفتگی عروق قلب در بیمارستان بستری شد و مورد عمل قرار گرفت.

 

رضا داوودنژاد پسر این هنرمند وضعیت عمومی پدرش را خوب توصیف کرد و گفت: پدر آنژیوگرافی شده و به تشخیص پزشک معالج بالن و فنر گذاشته شد و مشکل حل شده است.

 

 علیرضا داوودنژاد در جشنواره اخیر فیلم فجر برای فیلم «فراری» چند سیمرغ در بخش‌های مختلف گرفت. او در کارنامه کاری‌اش ساخت فیلم‌هایی چون «نیاز»، «مصائب شیرین»، «بچه‌های بد»، «کلاس هنرپیشگی» و… را دارد.

 

علیرضا داودنژاد که از روز قبل در بیمارستان بستری شده بود، پس از 24 ساعت از بیمارستان مرخص شد.

 

این کارگردان سینما  که از روز گذشته، 5 اسفند ماه به دلیل آنژیوگرافی و گذاشتن بالن و فنر، 24 ساعت تحت مراقبت قرار گرفته و بستری شده بود، امروز از بیمارستان مرخص شد.

 

علیرضا داوودنژاد در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر با فیلم «فراری» حضور داشت که موفق شد 4 سیمرغ را از آن خود کند. این در حالی است که داوودنژاد چند سال از جریان اصلی سینما دور بود و فیلم های تجربی‌ای چون «کلاس هنرپیشگی»، «روغن مار» و… را ساخته بود و «فراری» را می تون بازگشت موفق به سینما بدنه دانست. این فیلمساز باتجربه پیش از این با «نیاز» هم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از جشنواره فیلم فجر شده بود

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره