وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

به گزارش ایران ناز جاور به قول خودش مي‌خواهد در ريو به سمت موفقيت پارو بزند. او قدر ثانيه‌ها را مي‌داند و براي تك‌تك آنها برنامه دارد. شايد خيلي‌ها بگويند كه روئينگ بانوان به المپيك مي‌رود تا فقط و فقط رقابت كند اما حتي اگر اين‌طور هم باشد، كسب اين تجربه ارزشمند است. مهسا جاور كه همسر محسن محمدسيفي (قهرمان ووشوي ايران و جهان) است، به شانس اعتقاد ويژه‌اي دارد، هرگز دست از تلاش برنمي‌دارد و مي‌گويد:

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

«به خاطر ايران، به خاطر مردم ايران و به خاطر همه زحماتي كه خودش و خانواده‌‌اش كشيده‌اند، تلاش مي‌كند تا خوب پارو بزند و بهترين نتيجه را در المپيك ريو كسب كند.»بعد از موفقيت در بازي‌هاي آسيايي و بازي‌هاي دانشجويان جهان كه موفق به شكستن دو ركورد خود شدم، به اين باور رسيدم كه مي‌توانم در كره خوب كار كنم. از طرفي هم مي‌دانستيم برخلاف تصورات با سطح رقابت‌هاي بالايي روبه‌رو مي‌شويم.

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

پيش‌بيني هم درست از آب درآمد و رقابت‌ها خيلي سخت بود. واقعاً اين را مي‌گويم. مسلماً. من از همان ابتداي تمريناتم در تهران تلاش مضاعفي داشتم. بعد از آن هم اردوي چين و تمرين در پيست استاندارد. يك هفته هم زودتر به كره‌جنوبي رسيديم و به هنگام تمرين، عملكرد ساير نفرات شركت‌كننده را هم ديديم تا بر ما سند شود كه كار سختي داريم اما خدا را شكر رقابت‌ها را خوب شروع كردم و به واسطه شكستن ركورد قبلي‌ام به ميزان 15 ثانيه انگيزه زيادي پيدا كردم.

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

بالاخره نيمه‌نهايي و فينال با يك ركورد خوب به پايان رسيد و سهميه را گرفتم. من تاكنون در عمر 6 ساله ورزشي‌ام در روئينگ چنين رقابت فشرده و سنگيني را تجربه نكرده بودم. 100 مترهاي آخر بدنم خسته شده بود و چشم‌هايم تار مي‌ديد. فقط پارو مي‌زدم تا خط پايان را رد كنم. مسابقه‌اي سخت با فاصله‌هاي ثانيه‌اي. اصلاً فكر نمي‌كردم حريف چين‌تايپه‌اي را جا بگذارم. او برگ آس تايواني‌ها بود با سابقه‌اي 12 ساله اما در يك ثانيه او را رد كردم.

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

حريف كره‌اي هم سرسخت بود و با وجود اينكه در رقابت قبلي او را پشت ‌سر گذاشته بودم اما اين بار او بود كه از من پيشي گرفت ولي خوشحالم در پايان خيلي خوب پارو زدم و دوم شدم. در زماني كه دنيامالي از قايقراني رفت، فدراسيون دچار مشكل شد. اسبقيان، ابراهيمي و اميني نفراتي بودند كه جايگزين او شدند. با اين شرايط وضعيت مربيان و اردوها به هم ريخت اما در بخش بانوان روئينگ با درايت سرمربي تيم، فرزام روزها از حاشيه‌ها دور ماندند و تمركزشان را به تمرين دادند.

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

به نظرم بانوان هم كارشان و هم ركوردهاي‌شان خوب بود. درست است دو نفره سهميه نگرفت ولي ركوردي كه بر جاي گذاشتند، نشان از ترقي و رشد آنهاست. خود من هم چندين بار ركورد ملي را جابه‌جا كردم اما در بخش مردان كه دچار افت شدند، شرايطي بود كه بهتر است خودشان صحبت كنند. فدراسيون روي سهميه عاقل حبيبيان خيلي حساب كرده بود اما نشد. در اين 9 سالي كه روئينگ به ايران آمده است، تايمي را كه من به ثبت رسانده‌ام، بهترين زمان بوده است.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره