وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را هک کرد +تصاویر

دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را هک کرد +تصاویر

دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را هک کرد

 

به گزارش ایران ناز دختر بچه 6 ساله ی باهوش حساب بانکی مادرش را به طرز زیرکانه ای هک کرد تا با آن سیزده عروسک را به طور اینترنتی سفارش بدهد ! علاقه ی دختر باهوش به عروسک باعث شد دخترک با نقشه ی دقیقی دست به هک گوشی آیفون مادرش زده و سپس با هک حساب بانکی مادرش از سایتی اینترنتی عروسکهای مورد علاقه ی خود را بخرد

 

دختربچه 6 ساله آمریکایی با استفاده از اثر انگشت مادرش که در خواب بود، تعداد زیادی از عروسک‌های بازی “پوکمون” را خریداری کرد.   “اشلیند”، دختر بچه 6 ساله اهل آرکانزاس آمریکا، منتظر ماند تا مادرش به خواب برود. سپس دختر بچه بازیگوش گوشی آیفون مادرش را به کنار او آورد تا بتواند هنگام خواب از اثر انگشت مادرش برای باز کردن قفل امنیتی استفاده کند.

دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را هک کرد +تصاویر

اشلیند انگشت مادرش را بر روی صفحه گوشی گذاشت و به راحتی از قفل امنیتی آن عبور کرد، سپس وارد سایت آمازون شد و چند عروسک بازی پوکمون مجموعا به ارزش 250 دلار را با حساب بانکی مادرش خریداری کرد.

 

به گزارش ایران ناز روز بعد “بتانی”، مادر دختر بازیگوش، که متوجه کسر پول از حسابش شد در ابتدا تصور کرد مورد حمله هکرها قرار گرفته است. بتانی در کمال تعجب متوجه شد از حساب آمازون او 13 عروسک گرانقیمت پوکمون خریداری شده است. او حتی تصور هم نمی‌کرد دختر کوچکش طرز کار با آمازون را بداند! زمانیکه بتانی دید تمام عروسک‌ها به آدرس منزل وی ارسال شده‌اند مطمئن شد حساب بانکی‌اش هک نشده است. پرسش‌های فراوان از اعضای خانواده سرانجام اشلیند را مجبور به اعتراف کرد. دختر 6 ساله به مادرش گفت خریدها کار او بوده است.

دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را هک کرد +تصاویر

بتانی سعی کرد عروسک‌ها را به آمازون پس دهد؛ اما طبق قوانین داخلی این سایت فقط 4 قلم از خریدها پس گرفته شد.

 

مطالب مرتبط:

 

رابعه اسکویی در اینستاگرام و فیس بوک هک شد +عکس

 

شایعه جدیدی در رابطه با هک تلگرام