وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

 

به گزارش ایران ناز داستان آشنایی و نامزدی مدل زیبا و جذاب ایرانی که با میلیارد 70 ساله زندگی میکند بسیار جذاب و شنیدنیست اگر مویخواهید بدانید شیوا صفایی دختر جذاب و زیبای ایرانی چگونه با میلیاردر معروف دنیای مد و فشن آشنا شد و به نامزدیش درامد با ما در این مطلب از ایران ناز همراه باشید . شیوا صفایی مدل ایرانی چندسالی است که با محمد حدید رابطه ای عاشقانه دارد و این در حالی است که 33 سال از وی کوچکتر است.”محمد حدید” میلیاردر 67 ساله عرب و پدر مدلهای مشهور این روزها “جی جی” و “بلا” حدید است

 

محمد حدید، متولد 1948، برج ساز اردنی-آمریکایی و اصالتا فلسطینی است. او بیشتر به خاطر ساخت هتل‌ های لوکس و عمارت‌ های بزرگ عمدتاً در محله های بل ایر و بورلی هیلز در شهر لس‌ آنجلس، شناخته شده ‌است. دختران او، جی جی حدید و بلا حدید، نیز از بهترین ستاره های دنیای مد و فشن هستند.

 

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

 

شیوا صفایی نامزد محمد حدید، یک مدل ایرانی ست که در سال 1980 در ایران متولد شد. او در کشور نروژ بزرگ شد و در سن 19 سالگی با خانواده اش به لس آنجلس مهاجرت کرد.

 

پس از 2 ازدواج ناموفق حدید، تصور ما این بود که او دور عشق و عاشقی را آن هم در سن 70 سالگی، خط بکشید اما گویا نظر او چیزی غیر از این است. او چند سالی ست که با شیوا صفایی نامزد و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. شاید برای شما هم عجیب باشد که این دو ستاره را به عنوان یک زوج در کنار هم ببینید

 

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

 

محمد حدید و نامزدش ایرانی اش شیوا صفایی

 

ماجرای آشنایی

 

محمد حدید شیوا را در یک رستوران ملاقات کردند و با وجود اختلاف سنی زیادشان، از همان نگاه اول به او جذب شد. شیوا در این مورد میگوید: «من با یکی از دوستانم برای ناهار به یک رستوران ایتالیایی رفته بودم که محمد را ملاقات کردم. او نیز در انتظار یکی از دوستانش بود.

 

نمی دانم چرا ولی در همان جا بود که ما به سمت هم جذب شدیم. او در همان روز به من پیشنهاد داد تا با او قراری بگذارم. همه چیز به خوبی پیش رفت و دلیلش هم این بود که ما در مکان و زمان مناسبی یکدیگر را ملاقات کردیم.»

 

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

 

33 سال تفاوت سنی

 

داشتن تفاوت سنی زیاد میان زوج ها هنوز برای خیلی ها جا نیفتاده اما برخی ها مانند ستاره هایی چون محمد جدید و شیوا صفایی، به سن اهمیتی نمی دهند.

 

با دیدن این زوج، اولین چیزی که به چشم دیگران می آید، تفاوت سنی بالای آنهاست. انگار که داغی این موضوع هیچوقت تمامی ندارد. اما این موضوع برای شیوا، که تنها یک سال از دختر بزرگ محمدکوچیک تر است، هیچ اهمیتی ندارد.

 

در یکی از مصاحبه ها، شیوا صفایی اعلام کرد که اختلاف سنی با همسرش را احساس نمی کند. به قول او: «من عقل بالغی دارم و او قلب جوانی» به نظر او سن تنها یک عدد است.

 

پیشنهاد ازدواج

 

2 سال پس از آشنایی شیوا و محمد، یعنی در سال 2013، آنها به جزیره رمانتیک بالی سفر کردند. پس از صرف شام، محمد خطاب به شیوا گفت که باید در مورد موضوعی با او صحبت کند. در آن زمان شیوا فکر می کرد که کار بدی مرتکب شده است، از این رو گریه اش گرفت.

 

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

 

اما زمانی که او حلقه ازدواج را در دستان محمد دید، از شدت شوق گریه اش بیشتر شد. او می گوید: «من آنقدر گریه ام گرفته بود که درست حرف های محمد را نمی شنیدم اما یادمه که در جواب به او گفتم: بله! من دقیقا همین را می خواستم.»

 

پس از پیشنهاد ازدواج محمد به شیوا، همه فکر می کردند که به زودی به مراسم عروسی آنها دعوت می شوند اما نظر محمد چیز دیگری بود.

 

در واقع محمد هنوز برای ازدواج آماده نیست و ترجیح می دهد که مدتی را نامزد باقی بماند.

 

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

 

شیوا می گوید که او هم مانند محمد رابطه های ناموفقی داشته که یادآوری شان عذابش می داد اما در نهایت توانست به کمک محمد تمام شان را فراموش کند. «محمد تکه های شکسته من را دوباره به هم وصل کرد. من واقعا خوشبختم که با همچین مرد مهربانی آشنا شده ام. او نه تنها قلب شکسته مرا التیام داد، بلکه به من یاد داد تا انسان کامل تری باشم.»

 

اما قبل از این که آنها را یک زوج کامل و بی عیب و نقص بخوانیم، باید به مشکلی که آنها را از ازدواج منع کرده، اشاره ای کنیم.

 

جشن عروسی

 

پس از نامزدی شیوا و محمد، همه خودشان را برای یک مراسم عروسی مجلل آماده کردند اما تاکنون خبری از ازدواج آنها نشد.

 

این طور به نظر می رسد که شیوا آمادگی ازدواج با محمد را دارد اما گویا موانعی بر سر راه محمد است که او را از این کار باز می دارد.

 

شیوا صفایی در مورد مراسم عروسی اش می گوید: «من دوست دارم که این مراسم ساده برگزار شود. به نظر من سادگی نه تنها از مد نمیافتد، بلکه بسیار هم شیک و زیباست.»

 

این در حالی ست که محمد نظر دیگری دارد. او می گوید: «به نظر من ما قبلا با هم ازدواج کرده ایم. چیزی که مهم است، عشق میان ماست.»

 

سوالات زیادی در مورد این که چرا محمد نامزدی خودش با شیوا را وارد مرحله بعدی نمی کند، وجود دارد. آیا شیوا زن ایده آل او نیست یا این که محمد پس از 2 تجربه تلخ اش از ازدواج می ترسد؟! تنها زمان پاسخگوی این خواهد بود!

 

آیا یک خیانتکار همیشه خیانتکار می ماند؟

 

شایعات زیادی در مورد رابطه های پنهانی محمد حدید با زنان دیگر وجود دارد. به عنوان مثال شایعه شد که او زمانی که هنوز همسر یولاندا حدید بود، با جوانا کروپا وارد رابطه شده است. البته محمد این موضوع را انکار کرد و همسرش نیز در جواب این شایعات گفت: «ما خیلی وقت است که با هم ارتباطی نداریم و تنها به خاطر بچه هایمان در کنار همیم.»

 

چند سال بعد از این ماجرا، شایعات بدتری از این که او به زنی تعرض کرده پخش شد. شیوا در مصاحبه ای درباره این موضوع گفت: «من تصمیم گرفتم که گذشته را کنار بگذاریم و به اتفاقات خوبی که در آینده برایم خواهد افتاد، بیاندیشم.» ما نیز امیدواریم که او در کنار نامزدش برخی از رفتارهای خود را تغییر دهد.

 

تصمیم برای بچه دار شدن

 

محمد حدید از ازدواج های قبلی اش، 5 فرزند دارد. آلانا و ماریل از همسر اولش مری باتلر، و جی جی، بلا حدید و پسرش اوار از همسر دومش یولاندا می باشند.

 

اما شیوا هیچ فرزندی ندارد و بیشتر نقش یک نامادری را برای فرزندان محمد بازی می کند. او در حال حاضر تصمیمی برای بچه دار شدن ندارد اما شاید در آینده ای نزدیک نظرش را تغییر داد. شیوا در این مورد می گوید: «اگر من جای محمد بودم، دیگر بچه دار نمی شدم. کوچیک ترین فرزند او 18 سال دارد. من خودم هم حالا آمادگی مادر شدن را ندارم اما شاید در 3 سال آینده نظرم عوض شد.» خود حدید نیز میگوید: «بچه دار شدن در این سن برای من خودخواهی محض است. زیرا زمانی که فرزندانم بزرگ شوند، مطمئنا من در کنارشان نخواهم بود.»

 

ماجرای آشنایی دختر جوان ایرانی با میلیاردر معروف (عکس)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره