وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دردسر خواستگاری پسری از دختر هکر مشهدی

دردسر خواستگاری پسری از دختر هکر مشهدی

دردسر خواستگاری پسری از دختر هکر مشهدی

 

به گزارش ایران ناز دختر هکر مشهدی کار دست عاشق سینه چاکش داد ! پسر جوان که از هک شدن تلگرامش نگران و بهت زده شده بود تصورش را نمیکرد دختری که عاشق اوست دست به هک تلگرامش زده باشد و به جای او با بستگان و ادلیست دوستانش چت کند! 

 

به گزارش ایران ناز رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: عامل مزاحمت در فضای سایبری خراسان رضوی دستگیر شد.سرهنگ جواد جهانشیری اظهار داشت: مرد جوانی با ارجاع شکوائیه خود به پلیس فتا خراسان رضوی اعلام کرد که فردی ناشناس با هک شبکه اجتماعی تلگرامش مبادرت به سرقت اطلاعات و ارتباط با مخاطبان عضو در شبکه اجتماعی تلگرام وی نموده است و تقاضای رسیدگی از این موضوع را از طریق پلیس فتا استان داشت.

 

وی افزود: با توجه به بررسی مستندات موجود رسیدگی به پرونده شاکی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و پس از بررسی‌های فنی صورت گرفته و اقدامات انجام شده پیرامون شناسایی متهم، در این رابطه فردی شناسایی شد و با پیگیری‌های بعدی هماهنگی لازم جهت دستگیری وی با مقام قضایی انجام شد.

 

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با بیان اینکه متهم این پرونده دختری 31 ساله با تحصیلات کارشناسی ارشد بوده است، گفت: وی در مواجه با ادله فنی با ندامت بزه خود را پذیرفت و اعتراف کرد که شاکی خواستگار وی بوده است!

 

به گزارش ایران ناز این دختر اظهار کرد به قصد آزمایش صداقت و درستکاری شاکی و به منظور انجام تحقیقات میدانی از او با ترفندی اقدام به فریب شاکی نموده و در قالب ارسال جایزه از وی خواسته تا رمز عضویت خود را به او بدهد و با داشتن حساب کاربری تلگرام شاکی به لیست مخاطبان وی نیز دسترسی و با ایجاد ارتباط از مخاطبان شاکی اطلاعاتی را از او دریافت کرده است.جهانشیری گفت: متهم این پرونده پس از اعتراف و تکمیل پرونده‌اش به مقام قضایی معرفی شد

 

مطالب مرتبط:

 

هک شدن اکانت تلگرام بازیگر زن ایرانی (عکس)

 

شایعه جدیدی در رابطه با هک تلگرام

 

حراج اینترنتی پسر بدهکار به عنوان شوهر +عکس