وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دردسر خنده دار مامور سرشماري با احمدی نژاد

دردسر خنده دار مامور سرشماري با احمدی نژاد

دردسر خنده دار مامور سرشماري با احمدی نژاد (طنز)

 

سرشماری نفوس ر حال انجام است و ماموران سرشماری به درب خانه افراد مراجعه میکنند . به گزارش ایران ناز عکسی بتازگی از مراجعه مامور سرشماری به منزل محمود احمدی نژاد در فضای مجازی منتشر شده که سبب و منشاء جوک ها و شوخی های جدیدی گشته است.

 

روز گذشته عکسي در رسانه ها منتشر شد از حضور يک مامور سرشماري در مقابل خانه رئيس دولت سابق.خب اين خيلي خوب است که ماموران سرشماري انقدر خوب و شايسته عمل مي کنند و زنگ همه خانه ها را مي زنند و پرس و جو مي کنند. در گذشته زنگ خانه‌ها را مي‌زديم و فرار مي‌کرديم، بالاخره اين نوعي پيشرفت به حساب مي‌آيد.

دردسر خنده دار مامور سرشماري با احمدی نژاد

در همين رابطه احتمالا مامور سرشماري از ايشان پرسيده: « چند نفرين؟» و رئيس دولت سابق هم پاسخ داده: «بنده از شما مي‌پرسم، چند نفرين؟»

 

مامور سرشماري اطراف را نگاه مي‌کند و مي‌گويد: «شما هم مامور سرشماري هستيد؟» که دکتر پاسخ مي‌دهد: «هرجا که سخن از دفاع از محرومان باشد، نام ما مي‌درخشد!».

 

دردسر خنده دار مامور سرشماري با احمدی نژاد

مامور سرشماري کمي اطراف را نگاه مي‌کند، سر خود را مي‌خاراند و مي‌پرسد: «الان ما داريم سرشماري مي‌کنيم، از حق مظلومان دفاع نمي‌کنيم!» دکتر هم که کلا تخصص دارد اين بحث‌ها را ادامه دهد، درحالي که لبخندي به مامور سرشماري مي‌زند و سه دقيقه توي چشم او زل مي‌زند، مي‌پرسد: «آيا مشکل امروز جوانان ما اين است؟» مامور سرشماري متوجه اشتباه خود مي‌شود و مي‌خواهد که به سمت خانه‌هاي ديگر برود که دکتر جلوي او را مي‌گيرد و مي‌گويد: «عمرا بذارم دست خالي بري!» سپس چند کيسه پلاستيکي گوجه فرنگي به او مي‌دهد، چند تا شليل هم توي جيب مامور سرشماري گذاشته و يک سيب هم داخل دهان او مي‌گذارد و مي‌گويد: «اينجا ميوه ارزونه، خصوصا گوجه فرنگي! هر وقت خريد داشتي بيا اينجا خريدت رو انجام بده، نسيه هم قبول مي‌کنن».

 

مامور سرشماري پا به فرار مي‌گذارد، دکتر احمدی نژاد با صداي بلند مي‌گويد: «راستي نگفتي که شما چند نفرين؟!» و بدين صورت فرآيند سرشماري به پايان مي‌رسد.از سرنوشت مامور سرشماري خبري در دست نيست!

 

مطالب مرتبط:

 

جوک و نوشته های طنز جدید تلگرامی

 

مردم شیشه ماشین احمدی نژاد را شکستند !

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره