وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درد و دل عاشقانه خواننده محبوب در دورهمی (عکس)

درد و دل عاشقانه خواننده محبوب در دورهمی (عکس)

درد و دل عاشقانه خواننده محبوب در دورهمی (عکس)

 

به گزارش ایران ناز همانطور که در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود میهمان گذشته ی برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم حمید هیراد بود ، میهمانی که با حضورش یک برنامه جذاب رقم خورد. دومین شب از فصل سوم برنامه دورهمی با میزبانی از حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ و با موضوع «ممیزی» روی آنتن رفت. مهران مدیری در ابتدای برنامه اظهار داشت:زلزله آمد،

 

همه داغدار شدیم. همه از جمله هنرمندان برای کمک و همدردی به کرمانشاه رفتند؛ اما یک مدت گذشته است و باز زلزله زدگان ماندند و مشکلاتشان. در خیلی از شهرستان های ما ساختمان ها زیرساخت درستی ندارند و باید به فکر بود. سپس اولین قسمت از نمایش این فصل، با ایفای نقش سروش جمشیدی و سحر ولدبیگی روی آنتن شبکه نسیم رفت.

 

درد و دل عاشقانه خواننده محبوب در دورهمی (عکس)

 

پس از نمایش، حمید هیراد با اجرای قطعه «شوخیه مگه» وارد صحنه شد و درباره آغاز فعالیت هایش گفت:بحث موسیقی و خوانندگی من از 6 سالگی به خاطر علاقه شدیدم به موسیقی شروع شد. پس از آن از سن 15 سالگی به صورت حرفه ای کار را ادامه دادم.

 

وی در خصوص اسم هنری خود بیان کرد:حمید هیراد اسم هنری من است و اسم اصلی ام حمید حسین زاده است. هیراد را مردم انتخاب کردند و اگر من اینجا هستم به خاطر مردم است. هیراد به معنای خوش اخلاقی، خنده رویی و از نام های اساطیری است.هیراد افزود:اساس موسیقی من که تا امروز کار کردم، موسیقی سنتی بوده است. اساتید من منش و احترام را به من آموختند و سعی کرده ام همواره آن را رعایت کنم.

 

درد و دل عاشقانه خواننده محبوب در دورهمی (عکس)

 

این خواننده در خصوص کنسرت هایش گفت:به شکل مستقل کنسرت نداشتم، اما با گروه پازل بند در یکی، دو مورد حضور داشتم.مدیری از هیراد درباره میزان محبوبیتش در فضای مجازی پرسید و این خواننده توضیح داد:153 هزار نفر فالوور دارم که بیشترین آنها پس از کار «شوخیه مگه» دنبالم کرده اند.وی در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد:همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است.

 

بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند.وی با بیان اینکه مبنای اصلی شعرهایم عشق به خداست، درخصوص اشعاری که می خواند، بیان کرد:ترانه هایی که می خوانم از حضرت مولانا، سعدی و حافظ است. سازهای تخصصی ام، سازهای کوبه ای دف و تنبک است.

 

هیراد با اجرای قطعه ای دیگر به نام «دلدار» به صورت زنده، از اصالت شمالی خود گفت و به ناهنجاری قضاوت کردن در زندگی های امروزی اشاره کرد.وی با اشاره به شکل گیری شایعات برای هنرمندان، بیان کرد:سعی می کنم برای دوری از شایعات و حاشیه سازی، کمتر بیرون از خانه باشم و تا جایی که امکان دارد از حاشیه دوری می کنم.

 

مدیری به حضور هنرمندان در مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و رو به هیراد از دلایل نرفتن او به این مناطق پرسید.هیراد تصریح کرد:من دوستان کرمانشاهی زیاد دارم، اما به دلیل مشغله کاری و زمان فشرده ای که داشتم، نتوانستم پس از زلزله اخیر در آن مناطق حضور داشته باشم؛ ولیکن برای همراهی و دلگرمی دوستانم قطعه ای را خواندم و به آنها تقدیم کردم.

 

این خواننده جوان، «نی» دست ساز استاد حسن کسایی را به موزه دورهمی اهدا کرد.مدیری پس از آن با اشاره به حراجی موزه دورهمی گفت:قرار بود برای موزه دورهمی حراجی برگزار کنیم و عواید آن را به نفع خیریه صرف کنیم، اما پس از حراجی این موزه، عواید آن به نفع زلزله زدگان صرف می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره