وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درمان خانگی با با چند چیز طبیعی

درمان خانگی با با چند چیز طبیعی
درمان خانگی با پرتقال و شیر

پس از این که از خوردن یک پرتقال لذت بردید، پوست‌های آن را دور نیندازید! آنها را نگه دارید و در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شوند و سپس آن‌ها را به پودری نرم تبدیل کنید. بعد مقداری شیر به آن اضافه کنید تا به مایعی چسبناک تبدیل شود. این مایع چسبناک را به قسمت‌هایی از پوست که دوست دارید درمان شود بمالید و منتظر بمانید تا خشک شود. سپس با آب ولرم پوست خود را بشویید و آن را به صورت ضربه‌ای با دستمالی خشک نمایید نکته ی مهمی است.

درمان خانگی با بادام و عسل

یک مشت بادام بردارید و آن را یک شب در آب بخیسانید. صبح بادام‌ها را از آب بیرون آورید و پوست‌شان را جدا کرده و پودری کنید. سپس کمی عسل به ‌آن‌‌ها اضافه و با هم مخلوط کنید. این مایع چسبناک راحداقل دو بار در هفته به پوست خود بمالید تا به پوستی زیبا و صورتی شفاف و روشن که همیشه آرزویش را داشتید برسید.

درمان خانگی با آرد، نخود، شیر، آبلیمو و زردچوبه

آرد نخود یکی از محصولاتی است که به روشنایی پوست کمک می‌کند و شما می‌توانید به عنوان محصولی بی‌خطر برای روشن کردن پوست خود از آن استفاده کنید. مقداری آرد نخود را با کمی زردچوبه، مقداری شیر و مقداری آبلیمو مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا به ماده‌ای چسبناک تبدیل شود. بعد آن را روی پوست خود بمالید و منتظر شوید تا خشک شود. سپس آن را بشویید.

درمان خانگی با سیب‌زمینی

سیب‌زمینی علاوه بر مصارف خوراکی، برای پوست نیز بسیار مفید است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک سیب‌زمینی را برش دهید و آن را هر روز به صورت خود بمالید. با این کار پوستی سفید‌تر وروشن‌تر خواهید داشت. همچنین می‌توانید سیب‌زمینی را رنده کرده و آن را به صورت تفاله در آورید و آب خالص آن را برای روشن‌سازی پوست‌تان، مورد استفاده قرار دهید. برای از بین بردن هرگونه لک وقرمزی روی پوست نیز، می‌توان از سیب‌زمینی استفاده کرد. سیب‌زمینی برای از بین بردن تیرگی دور چشم با همین روش نیز موثر است

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره