وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درمان ریزش موی سر با سیب زمینی

درمان ریزش موی سر با سیب زمینی

درمان ریزش موی سر با سیب زمینی

 

با ایران ناز همراه باشید و ریزش موی خود را برطرف کنید ریزش مو مشکلی است که با رسیدگی به موقع می توان آن را متوقف کرد. سیب زمینی یکی از خوراکی هایی است که ماسک های ترکیبی از آن ریزش مو را رفع می کند. در این مقاله چگونگی رشد و درمان ریزش مو با سیب زمینی را مطالعه کنید.

 

سیب زمینی حاوی ویتامین B، ویتامین C، زینک، نیاسین و آهن است که موجب تغذیه فولیکول مو شده و رشد مو را تقویت می کند ؛ علاوه بر آن سیب زمینی پوست سر را تمیز می کند و فولیکول مو را از ناخالصی ها پاک کرده و رشد مو را بهتر می کند در واقع پاکسازی فولیکول مو باعث می شود تا شوره سر از بین رفته و از ریزش مو جلوگیری شود.

 

برای تقویت رشد مو و درمان ریزش مو پیشنهاد می شود از سیب زمینی به همراه موادی مانند عسل و تخم مرغ می توانید به عنوان ماسک مو استفاده کنید.

 

ولی چطور آب سیب زمینی را برای تقویت مو تهیه کنیم؟

ابتدا سیب زمینی را شسته و پوست آن را جدا کنید و قطعات خرد شده آن را داخل مخلوط کن بیاندازید تا پوره یکنواختی آماده کنید.با کمک صافی توری، آب سیب زمینی را جدا کرده و روی موهای سر ماسک کنید ؛ از این آب برای استفاده در انواع ماسک آب سیب زمینی برای مو می توانید استفاده کنید.

 

روش اول:

سیب زمینی را بشویید و پوست بگیرید، بعد آن را به قطعات کوچک برش بزنید و در یک مخلوط کن بریزید تا یک دست شود. اگر پوره به دست آمده زیادی غلیظ بود آن را با کمی آب ترکیب کنید و به وسیله یک توری آب سیب زمینی را کاملا بگیرید و با آن موهای خود را بشویید و یا در ماسک سیب زمینی برای مو از آن استفاده کنید.

 

روش دوم:

چند عدد سیب زمینی را در آب بجوشانید و با آب سیب زمینی موهای خود را جهت رشد سریع بشویید و بعد سفیده یک عدد تخم مرغ را به تمام موهای خود بزنید و بعد از گذشت نیم ساعت موهای خود را با شامپو بشویید.

 

روش سوم:

سیب زمینی را خرد کنید و در مخلوط کن بریزید تا پوره شود و بعد آب آن را به وسیله یک توری بگیرید و با یک قاشق عسل و زده یک عدد تخم مرغ مخلوط کنید و به عنوان یک ماسک مو طبیعی استفاده نمایید. این ماسک را نیم ساعت روی ریشه موهای خود بگذارید و بعد موهایتان را بشویید.

 

روش چهارم:

آب سیب زمینی را بگیرید و با سفیده تخم مرغ مخلوط نمایید و دو ساعت برای جلوگیری از ریزش مو آن را روی سر خود بگذارید و بعد با شامپو بشویید.

 

روش پنجم:

برای داشتن موهای درخشان، آب سیب زمینی را با ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و بر روی موهایتان بگذارید.

 

روش ششم:

پنج عدد سیب زمینی را در دو لیتر آب بجوشانید و بعد از پوست آن را بگیرید و دور بریزید. سپس بعد از شستشوی کامل موها با شامپو این محلول را به مدت بیست دقیقه روی سر خود قرار دهید و بعد آبکشی نمایید تا موهای سفیدتان را کم کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره