وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درمان کردن شوره سر با طب سنتی

درمان کردن شوره سر با طب سنتی

یک متخصص طب سنتی گفت شوره سر به شکل پوسته های نازک، ظریف و به مقدار اندک و یا به شکل پوسته های ضخیم و به مقدار زیاد در سطح سر ایجاد می شود.

دکتر لیلا شیربیگی با اشاره به اینکه شوره سر از دیدگاه طب سنّتی ایران به دو علت ایجاد می شود، افزود: شوره سر نوعی اختلال در لایه سطحی پوست سر است که با وجود سلامت کامل در بقیه اعضای بدن ایجاد می شود. وی با بیان این مطلب که برای پوسته های خفیف و نازک درمان های ساده ای وجود دارد، گفت: دو ساعت قبل از حمام می توانید از روغن هایی مانند روغن گل سرخ، روغن گل بنفشه، لعاب گل ختمی، لعاب اسفرزه و آب چغندر پخته را بر روی سر مالیده و در صورتی که برایتان مفید بود هر بار قبل از حمام این کار را تکرار کنید.

این متخصص طب سنتی افزود: گل ختمی و دانه اسفرزه هنگامی که آب گرم روی آنها بریزید بعد از مدتی مایع غلیظ و ژله مانندی ایجاد می شود، سپس با پارچه ای این لعاب را از گل یا دانه جدا کرده و لعاب آن را بر سرتان بمالید. شیربیگی تاکید کرد: در صورتی که با چند بار استفاده از مواد به نتیجه مطلوب نرسیدید احتمالاً بدن دچار نوعی از سوء مزاج است و به پاکسازی نیاز دارد که در این شرایط باید به پزشک متخصص طب سنّتی مراجعه شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره