وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در تایلند به کسی اشاره نکنید!!

در تایلند به کسی اشاره نکنید!!

در تایلند به کسی اشاره نکنید

 

تایلند از جمله کشورهایی است که دارای قوانین و مقررات عجیب غریبی می باشد؛ یکی از عجیب ترین قوانین این کشور عدم اشاره به شخصی خاص بوده که در صورت انجام شدن، مشکلاتی را به وجود می آورد.

 

این کشور سالانه میزبان توریست های بی شماری می باشد و از آن جایی این که مسافران از شهر و کشورهای گوناگون با فرهنگی متفاوت وارد تایلند می شوند، هیچ یک از این قوانین خبر ندارند و ممکن است که به صورت ناخواسته آن را انجام دهند.

 

پیروی کردن از این قوانین برای مسافرانی که راهی کشور تایلند می شوند، لازم و ضروری بوده زیرا آن ها را از مشکلات بعدی دور می کند و همچنین سبب احترام گذاشتن شهروندان به آن ها نیز می شوند.

 

برخلاف آن که تایلند به کشور لبخند شهرت دارد، ولی آن ها در برابر نقض قانون کاملا جدی برخورد می کنند علی الخصوص در رابطه با توریست ها بسیار سختگیرتر عمل می نمایند.

 

در تایلند به کسی اشاره نکنید!!

 

گردشگران تور تایلند باید توجه داشته باشند که در مکان های عمومی و مکان های تفریحی و گردشگری این کشور با دستان خود به کسی اشاره نکنند، آن ها می توانند این عمل را با اشاره چانه به سمت شخص مورد نظر انجام دهند و یا کف دست خود را به سمت زمین بگیرند و از شخص بخواهند که به سمت آن ها بیاید.

 

در تایلند به کسی اشاره نکنید!!

 

به طور کلی کشور تایلند افزون بر زیبایی های طبیعی و مناظر خوش منظری که دارد، دارای قواعد و قوانین دست و پا گیر است.

 

البته گفته می شود در زمان های گذشته این قوانین در کشور مالزی هم صورت می گرفت، برخی از گردشگران تور مالزی تجربیات تلخی در این زمینه داشته اند که دچار مشکلاتی شده بودند ولی هم اکنون آثاری از این قواعد سختگیرانه نمی باشد.

 

دبی شهری توریستی است که هیچ قاعده و قانون سختگیرانه ای ندارد و به همین دلیل در تمامی فصول سال مملو از گردشگران تور دبی می باشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره