وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در یک ساعت چروک‌ها را محو کنید

در یک ساعت چروک‌ها را محو کنید
اگر به یک مهمانی دعوت شده‌اید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن چین و چروک‌های سطحی پوست‌تان را برطرف کنید، پیشنهاد می‌کنیم به توصیه عطارباشی عمل کنید و از ماسک گلیسرین و مغز خیار برای برطرف کردن چین‌ها بهره بگیرید.  استفاده از این ماسک به مدت ۷  روز علاوه بر تقویت سلول‌های پوستی و
 
آبرسانی مناسب به برطرف شدن خشکی پوست و چین و چروک‌های ایجاد شده در سطح پوست کمک می‌کند. این شیوه ساده‌ترین، کاربردی‌ترین و یکی از اورژانسی‌ترین شیوه‌های درمان چروک پوست و
 
پیشگیری از پیری زودرس پوست است. برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به مدت ۲۰ دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. استفاده از این ماسک یک هفته پیش از مهمانی و مراسم عروسی به شما کمک می‌کند تا پوستی با نشاط و بدون چروک داشته باشید.

سلول‌ها و بافت‌های خشک را ترمیم کنید

اگر فرد اخمالویی هستید یا زیاد می‌خندید حتما خط اخم‌ یا لبخندتان روی پیشانی یا اطراف لب‌ها و چشم ظاهر شده است.  برخی از ما اخم می‌کنیم، برخی به هنگام شادی چشم‌ها را به هم می‌فشریم، برخی عضلات صورت را منقبض می‌کنیم و همه اینها تاثیر زیادی در بروز چین و چروک در پوست صورت دارد. به اعتقاد درمانگران   سنتی یکی از بهترین شیوه‌های مبارزه با بروز چین و چروک‌های ناشی از شادی و غم در زندگی استفاده از حمام‌های گیاهی است.
 
این حمام ها با تاثیر گذاشتن بر اعصاب بدن و ریلکس کردن آنها و همین طور با آبرسانی دقیق به سلول‌های پوست کمک می‌کنند تا از میزان آسیب وارد شده به سلول‌های پوستی به مرور کم شود. از این رو درمانگران طب سنتی حمام کردن با عصاره یا اسانس گیاهان دارویی مانند عصاره گل رز، عصاره اسطوخودوس، عصاره بادام شیرین، عصاره گل پامچال و عصاره لیمو یا روغن آواکادو را یک بار در هفته و به مدت ۳۰ دقیقه به مراجعان خود توصیه می‌کنند. این حمام موجب ترمیم بافت‌های خشک و سلول‌های آسیب‌دیده می‌شود.

از معجزه روغن‌درمانی غافل نشوید
عالی هستند

ماساژ صورت و عضلات اطراف چشم، پیشانی و دهان از جمله کاربردی‌ترین شیوه‌های پیشگیری از ابتلا به چروک پوست است. در صورتی که خانم‌های جوان از سنین ۲۵-۲۶ سالگی ماساژ شبانه صورت را به شیوه صحیح و به صورت مداوم داشته باشند، می‌توانند از بروز چین و چروک در صورت خود تا پایان مراحل میانسالی و اواخر دهه ۵۰ امیدوار باشند.
 
استفاده از روغن ماهی به عنوان روغن ماساژ برای این منظور یکی از مناسب‌ترین شیوه‌های درمانی است که توسط بسیاری از درمانگران طب سنتی چین به آن توصیه شده است. برای این منظور کافی است  با مقدار اندکی از روغن ماهی سرانگشتان دست خود را آغشته کرده و عضلات صورت کنار لب‌ها، عضلات گونه، ابروها و اطراف چشم‌ها را به آرامی ماساژ دهید. بهتر است برای ارائه ماساژی دقیق و مناسب به عضلات صورت‌تان از مشاور یا کتاب‌هایی که در این زمینه منتشر شده کمک بگیرید.