وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دزدی از نوع ایرانی اما به سبک پت و مت!! (فقط بخندید)

دزدی از نوع ایرانی اما به سبک پت و مت!! (فقط بخندید)
در یک نیمه شب بارانی که همه در خواب بودند كه دو پسر جوان به دزدی خنده‌آوری دست زدند و در برابر دوربین مداربسته فیلمی شبیه به كارتون پت و مت به ثبت رساندند.البته آنها نیز مانند پت و مت سرانجام خوبی داشتند و نتوانستند از یك فروشگاه كامپیوتر در خیابان طبرسی دزدی كنند.
به گزارش ایران ناز ساعت 3 و 40 دقیقه بامداد در خیابان طبرسی ساری از جریان یك دزدی فیلمی شكار شد كه در آن دیده می‌شود دزدان از نخستین دقایق اجرای نقشه‌شان ناشیانه و همراه با رفتارهای خنده‌آور رفتار می‌كنند. پژوی فیلی رنگ دزدان در حالی در نزدیكی دوربین مداربسته كنار خیابان توقف كرده بود كه پلاكش به وضوح دیده می‌شد.
دزد اصلی كه بسیار دستپاچه و سردرگم نیز بود لباس اسپورت و كلاه ورزشی به تن داشت و چهره‌اش كاملاً دیده می‌شد. این مرد جوان مرتب به اطراف نگاه می‌كرد و قیچی بلندی كه ویژه بریدن قفل بود را از داخل خودرو برداشت سریع خود را به جلوی فروشگاه كامپیوتر رساند و به گونه‌ای كه مطمئن شود آدرس را درست به وی داده‌اند سر بلند كرد تابلو را نگاه كرده سپس دست به كار شد.
این دزد یكی از دسته‌های قیچی را روی پایش و دیگری را روی شكمش گذاشت و خیلی زود قفل را برید و در حالی كه تصور می‌رفت قفل دیگر را نیز ببرد با وحشت به سمت خودرو دوید قیچی را از شیشه باز روی صندلی عقب انداخت و سوار شد.
 
دزدی از نوع ایرانی اما به سبک پت و مت!! (فقط بخندید)
 خودرو با سرعت از آنجا دور شد به گونه‌ای كه تصور شد آنها قید دزدی را زده‌اند اما دو دقیقه بعد دزدان برگشتند و این بار مرد جوان با قیچی بلند پیاده شد اما هنوز چند قدم برنداشته بود كه به عقب برگشت و قیچی را داخل جوی آب انداخت. همزمان خودرو حركت كرد و دزد جوان تنها ماند این مرد وقتی قیچی را برداشت هنوز به سمت مغازه نرفته بود كه باز با ترس آن را داخل جوی آب انداخت و این در حالی بود كه خودروی پژویشان در سمت دیگر خیابان پارك شده بود.
دزد ناشی كه رفتارش تفاوتی با «پت» یا «مت» نداشت وقتی آخرین بار قیچی را از جوی آب برداشت باز نتوانست سمت مغازه برود و آن را این بار در گوشه‌ای از پیاده‌رو انداخت و به سمت خودرو رفت. این بار نقش دوم كارتون پت و مت نیز وارد ماجرا شد این مرد كه به صورتش ماسك آلودگی زده بود تا چهره‌اش شناسایی نشود. در حالی‌كه تصور می‌رفت مرد ماسك‌دار قفل دیگر مغازه را بشكند وی تنها چرخی در برابر دوربین زد و باز سوار خودرویشان شد.
همدستش این بار قیچی را برداشت و به كلنجار رفتن با قفل پرداخت، ساعت 07/3 دقیقه صبح برای بریدن قفل دوم اقدام شد اما پس از ثانیه‌هاییكش و قوس نتوانست و قیچی را برداشته و به سمت پژو می‌رود 2 دقیقه بعد باز به سراغ این نبرد برمی‌گردد و این بار خونسردانه با قفل ور می‌رود این بار نیز شكست می‌خورد و جالب این‌كه همدستش كه موهای مجعد كوتاه و چهره‌ای سبزه‌رو دارد وقتی جلوی دوربین می‌آید دیگر ماسكی به چهره نزده است.

دزد ترسو یك دقیقه بعد باز سراغ قفل می‌رود و یك‌بار دیگر امتحان می‌كند، اما با نزدیك شدن خودروی عبوری قیچی را در گوشه‌ای پرتاب كرده و قدم‌زنان در حالی‌كه سعی دارد خود را خونسرد نشان بدهد از آنجا دور می‌شود. ساعت 11/3 دقیقه این دزد باز برمی گردد و باز موفق نمی‌شود، 2 دقیقه بعد باز این كار تكرار می‌شود تا ساعت 16/3 دقیقه صبح تقلای این دزد پت‌ومتی به نتیجه نمی‌رسد اما یك دقیقه بعد وی می‌تواند قفل را بشكند.

دزد جوان كركره مغازه را تا نیمه بالا می‌دهد، قیچی را داخل جوی آب انداخته و می‌رود و تا 3 دقیقه خبری از آنها نمی‌شود این بار وقتی برمی‌گردد قیچی را برمی‌دارد به اطراف نگاه می‌كند و با قیچی ضربه محكمی به شیشه سكوریت فروشگاه می‌زند، شیشه نمی‌شكند، ضربه دومی شیشه را خرد می‌كند و این دزد لپ‌تاپی را كه داخل ویترین و جلوی دستش بود برداشته و پا به فرار می‌گذارد.
همدستش لنگی قرمز رنگ روی صورتش بسته و داخل فروشگاه میرود، 3 لپ‌تاپ دیگر را برداشته و دوان‌دوان به سوی خودرو كه دیگر در محدوده دوربین نیست می‌رود. ساعت 22/3 دقیقه همین مرد برمی‌گردد و یك لپ‌تاپ دیگر برمی‌دارد و به سمت پژو می‌رود.
در این فیلم بارها دیده می‌شود كه دو دزد بی‌‌هدف در خیابان به این طرف و آن طرف می‌دوند. 20 دقیقه طول می‌كشد تا پت و مت با جا گذاشتن سرنخ‌های زیادی از قبیل شماره پلاك خودرو و تصاویری از چهره‌های واقعی خود محل سرقت را ترك كنند. بنابراین گزارش، پلیس هنوز در حال پیگیری این پرونده است و پت‌ومت توانسته‌اند پس ازگذشت چند ماه فراری بمانند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره