وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری خواننده پاپ ایرانی بخاطر اغفال دختران و تجاوز

دستگیری خواننده پاپ ایرانی بخاطر اغفال دختران و تجاوز

دستگیری خواننده پاپ ایرانی بخاطر اغفال دختران و تجاوز

 

به گزارش ایران ناز , یک خواننده مشهور کشورمان به اتهام تجاوز جنسی و تهیه فیلم سیاه از دختران دستگیر شد . این خواننده با ادعای داشتن کنسرت و نیاز به تهیه پول برای انتشار آهنگها و ویدئو کلیپ هایش و دادن وعده ازدواج افراد بیساریرا فریب داد و دختران زیادی را اغفال نمود

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جوانی خبر داد که با سوءاستفاده از عنوان هنری خوانندگی و دادن وعده ازدواج اقدام به فریب و آزار و اذیت دختران جوان کرده است.

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جوانی خبر داد که با سوءاستفاده از عنوان هنری خوانندگی و دادن وعده ازدواج اقدام به فریب و آزار و اذیت دختران جوان کرده است.

 

سرهنگ علی ولی پور گودرزی، در توضیح این خبر گفت: ۲۰ تیرماه و در پی طرح شکایت خانمی جوان در شعبه هشتم دادگاه کیفری با موضوع آزار و اذیت جنسی، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

خانم جوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: من در شبکه اجتماعی با شخصی به نام سعید آشنا شدم ؛ ایشان ادعا کردند که فردی سرشناس در زمینه خوانندگی و آهنگسازی است و آثار [ هنری ] وی نیز در سایت های مختلف وجود دارد ؛ این شخص فیلم ها وعکس هایی را که با برخی از بازیگران و خوانندگان معروف و سرشناس همچمون… گرفته بود را نیز برایم فرستاد 

 

این مرد در ادامه مدعی شد که به من علاقه مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد و به این ترفند و حیله از من درخواست کرد تا حضورا همدیگر را ملاقات نماییم . سعید حتی به من گفت که به برنامه تلویزیونی …. [با مجری گری یکی از بازیگران مطرح و سرشناس] نیز دعوت شده و در ادامه برای من بارها پیامک هایی ارسال می شد با این مضمون که وی (سعید) برنامه اجرای کنسرت دارد.

 

شاکی پرونده در خصوص نحوه ملاقات خود با سعید نیز به کارآگاهان گفت : زمانیکه به اصرار سعید با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم، وی به این بهانه که فردی معروف است و دشمنانش به دنبال بدنام کردن وی بوده و اگر او با هر خانمی مشاهده و تصویری از او تهیه و منتشر شود ،برایش گران تمام خواهد شد وحتی امکان ممنوع کار شدن وی نیز وجود دارد مرا راضی کرد تا به منزل شخصی اش در منطقه دربند بروم ؛حتی وعده داد که در این ملاقات مرا حضورا به تعدادی از هنرمندان جهت تهیه شغلی مناسب [ در دنیای هنر ] معرفی خواهد کرد.

 

نهایتا در ۲۶ تیرماه، سعید برای من یک خودرو دربست فرستاد و من به منزل ایشان در منطقه دربند رفتم . در ابتدای ورود به خانه ، سعید فردی بسیار محترم به نظر می رسید ؛ پس از صحبت های اولیه ، سعید تعدادی از آثار [ هنری ] خودش را برای من گذاشته بود که ناگهان به سمت من آمد و آنزمان بود که متوجه قصد و نیت واقعی او شدم ؛ به شدت اعتراض کرده و حتی در مقابل او مقاومت کردم اما ناگهان حمله ور شد و در حالیکه جلوی دهانم را گرفته بود …. .

 

شاکی پرونده در خصوص اخاذی صورت گرفته توسط سعید نیز به کارآگاهان گفت: سعید مدعی شده بود که از بنده فیلم و عکس تهیه کرده و اگر به او پول پرداخت نکنم آبروی مرا خواهد برد و من به ناچار در چندین نوبت به او چندین میلیون تومان پرداخت کردم تا اینکه متوجه شدم که گویا خانم هایی دیگری نیز هستند که دقیقا اتفاقی مشابه من برای آنها نیز افتاده و از ترس آبرو تاکنون شکایتی نکردند.

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه این خبر عنوان داشت : با شناسایی هویت دقیق سعید (متولد ۱۳۶۸) ،کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت زندگی مجردی وی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در منطقه دربند ، در ۲۳تیرماه اقدام به دستگیری و انتقال متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ کردند . سعید در اظهارات اولیه منکر هرگونه آزار و اذیت جنسی شاکیه شد اما در ادامه تحقیقات صراحتا به ارتکاب جرم اعتراف کرد.

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به شناسایی چند شاکی دیگر در این پرونده گفت : با دستگیری متهم ، تعدادی دیگری از خانم های جوان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و در اظهاراتی کاملا مشابه عنوان داشتند که توسط سعید مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

 

یکی از شکات اخیر در توضیحات خود به کارآگاهان عنوان داشت: از طریق فضای مجازی تلگرام با سعید آشنا شدم ؛ ایشان به من وعده ازدواج داد و در ادامه ، به بهانه تهیه ی هزینه مالی آلبوم هنری ( موسیقی ) از من درخواست مبلغی پول کرد . سعید خودش را به عنوان آهنگساز وخواننده معرفی کرده و یک بیوگرافی جعلی نیز در سایت “ویکی صدا” برای خودش ساخته و آنرا برای من فرستاد تا به من ثابت کند که خواننده است.

 

بنده به واسطه ی اعتمادی که به سعید پیدا کرده بودم پول مورد درخواست را به حسابش واریز کرده و نهایتا به پیشنهاد ایشان جهت ملاقات با اعضای خانواده و همچنین آشنایی بیشتر با یکدیگر جهت ازدواج به خانه ی سعید در دربند دعوت شدم ؛ به خاطر اعتمادی که به سعید داشتم، برای دیدن او و خانواده اش به منزل ایشان رفتم ؛ در ابتدا همه چیز آرام و محترمانه بود اما کمی بعد متوجه قصد و نیت واقعی سعید از این دعوت شدم و زمانیکه در برابرش مقاومت کردم ناگهان به سمت من حمله ور شد و با ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

سعید مدعی شده بود که از من فیلم وعکس گرفته و باید به او پول بدهم و در غیر این صورت فیلم و تصویر مرا در فضای مجازی پخش خواهد کرد ؛ من نیز به ناچار و از ترس آبروی خود مبالغ مورد درخواست سعید را پرداخت می کردم تا نهایتا با اطلاع از دستگیری سعید تصمیم به شکایت گرفتم .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به رسیدگی ویژه به این نوع از جرایم در معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: متهم با قرار قانونی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد . شکات اطمینان داشته باشند که تمامی اظهارات و هویت آنها نزد پلیس و مقام محترم قضایی کاملا محرمانه بوده ؛ لذا از شکات احتمالی دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایت خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

دستگیری خواننده پاپ ایرانی بخاطر اغفال دختران و تجاوز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره