وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری زنی که هر روز شوهرش را بیهوش میکرد

دستگیری زنی که هر روز شوهرش را بیهوش میکرد

دستگیری زنی که هر روز شوهرش را بیهوش میکرد

 

به گزارش ایران ناز مرد ج.انی از زنش بخاطر بیهوش کردن هر روزه اش شکایت کرد ! همسر این مرد هر روز مرد 35 ساله  را بیهوش می کرد ! عجیب تر از این جریان ماجرای انگیزه ی این زن بود ! این رفتار عجیب زن بمدت 3 سال طول کشیده بود و همسرش در طی این مدت نفهمیده بود هر روز بیهوش میشود ! به گزارش ایران ناز با کشف اتفاقی این جریان مرد 35 ساله از زنش شکایت کرد!

 

ماجرا ازین قرار است که یک مرد 35 ساله از همسرش شکایت کرد و مدعی شد که زنش به مدت 3 سال، هر روز او را بیهوش ‌کرده است! پایگاه اینترنتی الیوم السابع نوشت، این شکایت در کلانتری جیزه از سوی شخصی به نام طارق ع. و پس از آن مطرح شد که وی دچار بیهوشی شده بود و همسرش “ابتهال” حاضر نشد وی را به بیمارستان برساند، بنا بر این خانواده طارق او را به بیمارستان انتقال دادند،

 

در آنجا مشخص شد که خوردن ماده ای مخدر باعث بیهوشی وی شده و شست و شوی معده برای وی انجام شد.پس از این اقدام، طارق گفت که هرگز مواد مخدر مصرف نکرده است، مدتی بعد با تحقیقات مشخص شد که همسرش هر روز به خاطر اختلافات زناشویی به وی مواد مخدر میخورانده است.

 

همسرش نیز گفت که آنان سه سال قبل ازدواج کردند، اما طارق به او و پسرشان توجهی نداشته و ساعتهای طولانی با دوستانش با استفاده از تلفن همراه چت می کرد، به همین دلیل به او داروی خواب آور می خوراند تا این عادت را ترک کند و حتی دو بار برای طلاق به دادگاه خانواده رفته بود.

 

مطالب مرتبط:

 

عوارض وحشتناک داروی بیهوشی

 

داوری که جان بازیکن ایرانی را نجات داد و بیهوش شد (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره