وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری عوامل برگزاری مراسم عروسی کرونایی

دستگیری عوامل برگزاری مراسم عروسی کرونایی

دستگیری عوامل برگزاری مراسم عروسی کرونایی

 

فرماندار فسا خبر از دستگیری عوامل برگزار کننده شامل پدر داماد و گروه ارکستر یک عروسی به دلیل برهم زدن سلامت عمومی در این شهرستان خبر داد

 

حسین آرگیو گفت: مراسم عروسی کرونایی در یکی از روستاهای این بخش بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با بازداشت پدر داماد و ارکستر به پایان رسید.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با متخلفان کرونایی و کسانی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد می‌شود افزود: با دستور دادستانی فسا این بار گروه پدر داماد و ارکستر که در یکی از روستاهای بخش ششده و قره بلاغ در حال اجرای برنامه در یک عروسی بود توسط نیروی انتظامی بازداشت ابزار و آلات موسیقی آن‌ها جمع آوری و توقیف شد.

 

فرماندار فسا تاکید کرد: تمامی افراد هنجارشکن با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند طبق قانون مجازات اسلامی و توسط دادستانی با ایشان برخورد می‌شود.

 

آرگیو افزود: دادستان عمومی بر اساس قوانین و مقررات همچنین مصوبات ستاد کرونا اقدامات لازم در خصوص برخورد با برگزار کنندگان این مراسم‌ها را در دستور کار قرار داده است.

 

فرماندار فسا با بیان اینکه تمامی مجالس عروسی عزا ختم و تشییع با تجمع بیش ۱۵ نفر ممنوع است افزود: در این خصوص به صورت جدی با برگزارکنندگان برخورد خواهد شد و همچنین تمامی اتومبیل‌هایی که به صورت کاروان در مجالس عروسی و عزا شرکت کنند جریمه می‌شود.

 

دستگیری عوامل برگزاری مراسم عروسی کروناییدستگیری عوامل برگزاری مراسم عروسی کرونایی