وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای انتقاد تند آنا نعمتی از اصغر فرهادی

ماجرای انتقاد تند آنا نعمتی از اصغر فرهادی

ماجرای انتقاد تند آنا نعمتی از اصغر فرهادی

 

به گزارش ایران ناز آنا نعمتی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون انتقاد بسیار تندی از  اصغر فرهادی نمود . بیانیه تند آنا نعمتی و اعتراض وی به اصغر فرهادی سوژه رسانه ها شد . آنا نعمتی از اکران همزمان فیلم اصغر فرهادی در سینما و در شبکه نمایش خانگی انتقاد نمود و از او خواست تنها یکی از این دو رو برگزیند.دعوای آناهیتا نعمتی با اصغر فرهادی به خاطر پخش فیلم سینمایی فروشنده در سینما و شبکه نمایش خانگی فیلم جاودانگی در صف انتظار است

 

آناهیتا نعمتی یکی از بازیگران مطرح ایران امروز با انتشار بیانیه جنجالی خود بر علیه اصغر فرهادی کنایه و توهین های عجیبی را به وی نسبت دادند .

 

ماجرای دعوای آناهیتا نعمتی و اصغر فرهادی از زمانی شروع شد که اصغر فرهادی تصمیم گرفت فیلم فروشنده در حال پخش روی پرده سینما را به شبکه نمایش خانگی ببرد . در حال حاضر فیلم فروشنده روی پرده سینما و همچنین از طریق شبکه نمایش خانگی در حال پخش و توزیع است .

ماجرای انتقاد تند آنا نعمتی از اصغر فرهادی

آناهیتا نعمتی یکی از بازیگران فیلم سینمایی جاودانگی به کارگردانی مهدی فرد قادری خطاب به اصغر فرهادی گفت : کجای دنیا این امکان وجود دارد یک فیلم همزمان از دو رسانه پخش شود .

 

منظور خانم آناهیتا نعمتی به فیلم جاودانگی می باشد که در صف اکران می باشد درحالی که فیلم فروشنده هماکان روی پرده سینما باقی مانده است .

 

خانم نعمتی در ادامه توضیح داد : ما از آقای اصغری توقع داشتیم زمانیکه فیلمشان وارد شبکه نمایش خانگی شد اجازه پخش در هنر و تجربه را نمی دادند و فرصت را به فیلمسازان جوان همانند مهدی فرد قادری بدهند .

 

خانم نعمتی در ادامه خطاب به اصغر فرهادی گفت : برای ایشان مهم نیست فیلمشان از دو طریق در حال پخش است و جوانان با استعداد ایرانی باید منتظر بمانند . بعد می بینیم عکس هنرمندان مستضعف را پخش می کنند و می گویند که کارتن خواب شدند . این نتیجه کارهایی هست که با جوانان انجام می دهید چه توقعی دارید در آینده چه کاره شوند..؟

 

هیچ وقت جوابی برای این مشکلات وجود نداره اگه دست من باشه در سینما را تخته میکنم..!

 

جنجال جدید آنا نعمتی بابت فیلم جاودانگی می باشد که به تازگی وارد جشنواره رم ایتالیا شده بود .

 

مطالب مرتبط:

 

 گریم متفاوت آنا نعمتی در فیلم انارهای نارس (عکس)

 

عکس سلفی اصغر فرهادی و همسرش پریسا در آنتالیا

 

احساساتی شدن آنا نعمتی با دیدن شهدای حرم (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره