وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دعوای جنجالی حمید گودرزی و یغما گلرویی (عکس)

دعوای جنجالی حمید گودرزی و یغما گلرویی (عکس)

دعوای جنجالی حمید گودرزی و یغما گلرویی (عکس)

 

به گزارش ایران ناز ، حرفهای حمید گودرزی در برنامه دورهمی (که میتوانید ماجرای ان را در ایــنــجــا بخوانید ) هنوز هم باعث جنجال است و سبب واکنش هنرمندان بسیاری از جمله یغما گلرویی شد .حمید گودرزی در تازه ترین پست اینستاگرامش نوشته تندی را در جواب یغما گلرویی منتشر کرد.

 

دعوای جنجالی حمید گودرزی و یغما گلرویی (عکس)

 

حمید گودرزی بازیگر نوشت:

 

از رسوایی های زندگی شخصی در عرصه مجازی، اتهام سرقت ترجمه های دیگران، ترانه سرایی برای مطرب های مرتد آن سوی آب و خواننده گان لوس آنجلسی، تا کل کل با روزنامه کیهان و همزمان حقوق گرفتن از سازمان اوج  (وابسته به سپاه پاسداران) و ترانه ارزشی گفتن، مظهر شو آف و خودنمایی ایران ملغمه ای است غریب از تناقض هایی که او را مضحکه خاص و عام کرده، اما دست بردار نیست، در جستجوی هویت از دست رفته و آبرو و اعتبار هرگز نداشته آتش بیار معرکه هایی می شود که نه دخلی به او دارد و نه فهمش را دارد.

 

در عرصه بزرگ ترها بال بال می زند به امید جلب توجهی، غافل از اینکه تنها عِرض خود می برد و زحمت ما می دارد.
خدا به داد ما برسد در این بلا روزگاری که نام شاعر را کسانی مصادره کرده اند که به جای تکیه بر هنر و شعور، برای دیده شدن تن به هر ابتذالی می دهند.

 

خلاصه کنم و تمام. به قول ابراهیم گلستان برای شاعری دانستن عروض کافی نیست، شرف باید داشت…

 

پ.ن : در ضمن من امروز فهمیدم چون اصلا نمیشناختم ولی تا متوجه شدم گفتم پاسخی داده باشم اینم پاسخ از تمامطرفدارام بابت دیر عکس العمل نشون دادن عذر خواهی میکنم.

شایان ذکر است بعد از حرفهای جنجالی حمید گودرزی در برنامه دورهمی ، یغما گلرویی شاهپعر معروف کشورمان متن زیر را به همراه عکس نوید محمد زاده در اینستاگرام خود منتشر نموده بود :

 

دعوای جنجالی حمید گودرزی و یغما گلرویی (عکس)

بعضیها اصولن بی رگند، یعنی داد که سهل است، هوار هم که بزنند رگ‌ گردنشان بیرون نمی زند. در کل به قول «لورکا» «آن ندارند» و رگی هم در تنشان نیست برای بیرون زدن. به همین خاطر پاپیچ رگدارها می شوند برای دیده شدن.

 

بعضی ها تارهای سفید موشان بیشتر و بیشتر می شود اما خودشان نمی شوند. یعنی به در و دیوار می زنند تا بشوند و نمیشوند. فیلمهاشان اغلب اکران نشده و در سوپر مارکتها فروخته می شود. به فیلمهاشان ریشخندانه «فیلم سوپری» می گویند. پس پا پیچ بازیگران فیلمهای جدی می شوند برای دیده شدن.

 

بعضی ها عقده ی هالیوود دارند و بازیگران فرنگی و تازه لباس آن بازیگران،نه بازیشان. مو چرب می کنند و کت و شلواری مثل آنان می پوشند اما باز هم راهشان به تبلیغ مبل در بیلبوردهای یافت آباد ختم می شود. پس پاپیچ بازیگرانی که بی کت و شلوار هم چشم نوازند می شوند برای دیده شدن.

 

بعضی ها برای قهرمان شدن خودشان را پشت لباسهای اتوکشیده پنهان می کنند. فکل می بندند و بند می اندازند و خریدار ندارند. حتا اگر در فیلم ها لخت بشوند سیمرغ که سهل است، کسی خروس قندی هم به آنان نمی دهد. پس پا پیچ بازیگرانی می شوند که – مثل «براندو»ی فیلم «تراموایی به نام هوس» – با یک زیرپوش میایند و سیمرغ شکار می کنند.

 

این رسم زمان و زمانه ی ماست. اگر به چشم بیایی می کوشند چشمت را در آورند… اما تو بخند! نوید محمدزاده ی عزیزم. میانمایگان بیشتر از هر چیزی قابل ترحمند.

 

راستی… سال نویت مبارک.

 

یغما گلرویی