وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دعوای شدید شهرام صولتی و ستین خواننده زن ایرانی ( فیلم و عکس )

دعوای شدید شهرام صولتی و ستین خواننده زن ایرانی ( فیلم و عکس )

دعوای شدید شهرام صولتی و ستین خواننده زن ایرانی ( فیلم و عکس )

 

شهرام صولتی با صحبت های جدیدش حاشیه ساز شده و خواننده هایی چون سوگند و سحر و ستین به این صحبت ها واکنش تندی نشون دادند. اما پس از پاسخ توهین امیز ستین خواننده زن ایرانی شهرام صولتی گفت تو عددی نیستی در مورد من که چهل سال است میخوانم حرف بزنی .  من صدای هایده و حمیرا و لیلا و سحر و..را دوست دارم حرف من چیز دیگری بود.

 

ادعای توهین شهرام صولتی به خوانندگان زن و جواب توهین آمیز ستین خواننده زن که شهرام صولتی در پستی اهانت آمیز درباره خواننده زنان اظهار نظر کرده است را در ادامه ببینید.

 

شهرام صولتی در ویدئویی در مورد رادیو جوان گفت این رادیو حالا شده رادیو زنان…شهرام صولتی در این ویدیو از شبکه رادیو جوان با عنوان رادیو زنان اسم برده است.

 

این جملات باعث واکنش و حرف های توهین آمیز ستین به مرد های ایرانی و شهرام صولتی شد.که قسمت هایی از پست ستین را در ادامه منتشر می کنیم به دلیل استفاده از الفاظ نادرست انتشار کامل آن ممکن نبود.

 

دعوای شدید شهرام صولتی و ستین خواننده زن ایرانی ( فیلم و عکس )

 

آقای شهرام‌ صولتی واقعا برای شما و همه همکارانتون که ”هم‌ عقیده“ با شما هستند متاسفم !!!

 

امثال شما با عقاید مرد سالاری‌تون چهل سال عرصه رو برای خوانندگان زن تنگ کردید

 

و حالا که یک رسانه بیطرف که بدون تبعیض جنسیتی داره از استعدادهای جوان « زن و مرد» حمایت میکنه،

 

شما با تمسخر این رسانه رو «رادیو زنان» خطاب می‌ کنید!!؟

 

 شهرام صولتی نیز در واکنش به حرفهای ستین خواننده زن ایرانی در یک ویدئو به ستنی گفت عددی نیستی من تو را اصلا خواننده حساب نمیکنم.ویدئوی صحبتهای شهرام صولتی را تا انتها در ادامه ببینید

 

 

 

بیوگرافی ستین (فرناز ملکی) خواننده

 

فرناز ملکی یکی از خواننده های فارسی زبان که با نام هنری ستین فعالیت می‌کند

 

او در سال ۱۳۶۷ به دنیا آمده و در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است

 

در سالهای اخیر با انتشار چند آهنگ زیرزمینی موفق شد که به شهرت برسد این خواننده در سالهای اخیر با انتشار چند آهنگ زیرزمینی موفق شد که به شهرت برسد.

 

با اینکه فعالیت های بانوان ایرانی در زمینه خوانندگی با محدودیت‌های روبرو است اما خانم فرناز ملکی به صورت زیرزمینی در زمینه خوانندگی فعالیت خود را ادامه داد و چندین آهنگ را به صورت اینترنتی منتشر کرد

شروع فعالیت

 

زمانی که دانشجو بود با تشویق دوستانش وارد عرصه موسیقی شد در سن ۱۸ سالگی اولین آهنگ خود را با چند ترانه سرا و آهنگساز به صورت اینترنتی منتشر نمود در زمینه آهنگسازی و نوازندگی نیز فعالیت دارد و بیشتر اشعار آهنگ هایش را خودش سروده است.

 

همخوانی فرناز ملکی در تیتراژ سریال شهرزاد

 

خانم فرناز ملکی مهمترین فعالیت هنری اش به صورت رسمی همخوانی در تیتراژ سریال شهرزاد می باشد و همخوانی با آقای امین بانی خواننده تیتراژ سریال شهرزاد با آهنگ چه کردی بوده است و همچنین با چند خواننده زیرزمینی دیگر به نام ساسان یافته و حسین تهی نیز همکاری داشته است.

 

فرناز ملکی در سال ۱۳۹۲ موفق شد که مجوز وزارت ارشاد را برای اجرای بانوان در سبک وکال دریافت نماید و تا به حال در تالار وحدت اجرا های زنده ای را نیز داشته است

 

زمانی به شهرت فراوانی دست یافت که با امین بانی همکاری در تیتراژ سریال شهرزاد را داشت.

 

ماجرای لقب ستین

 

در سال ۱۳۹۷ برای ادامه فعالیت های خوانندگی خود به خارج از کشور مهاجرت کردند و با نام هنری ستین فعالیت خود را از سر گرفت

 

ستین می گوید خیلی قبل تر از این که فعالیت هنری را شروع کند این نام را انتخاب کرده بود ، وقتی نوجوان بود و آرزوی آرتیست شدن را در ذهنش داشت.

 

او دوست دارد در زندگی دوستانه او را فرناز و در دنیای موسیقی او را ستین صدا کنند.ملکی علاوه بر خوانندگی و ترانه سرایی و آهنگسازی ، تدریس زبان انگلیسی می کند و از کودکی علاقه مند به دو شغل خوانندگی و دومی تدریس زبان بوده است‌

 

برادر بزرگ تر ستین نیز سالهاست معلم زبان انگلیسی است

 

 

دعوای شدید شهرام صولتی و ستین خواننده زن ایرانی ( فیلم و عکس )

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره