وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلیل زندانی شدن رامین پرچمی بازیگر مشهور (عکس)

دلیل زندانی شدن رامین پرچمی بازیگر مشهور (عکس)

دلیل زندانی شدن رامین پرچمی بازیگر مشهور (عکس)

 

به گزارش ایران ناز رامین پرچمی یکی از بازیگران قدیمی و مشهور تلویزیون و سینمای ایران مدتیست در زندان به سر میبرد و اعلام کرده آرزو دارد به صحنه ی تئاتر برگردد . مهناز افشار و جمعی از بازیگران نیز به بیکار بودن رامین پرچمی و زندانی بودن وی به علت مسائل مالی واکنش نشان دادند .

 

رامین پرچمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که مدتی است به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می‌برد، قرار است با بازی در نمایش «آخرین بازی» به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی پارسوا پاکیزه در جشنواره تئاتر زندان‌ها روی صحنه برود.

 

رامین پرچمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که مدتی است به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می‌برد،قرار است با بازی در نمایش «آخرین بازی» به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی پارسوا پاکیزه در جشنواره تئاتر زندان‌ها روی صحنه برود.

 

دلیل زندانی شدن رامین پرچمی بازیگر مشهور (عکس)

 

هجدهمین دوره جشنواره تئاتر زندان‌های کشور از ۴ تا ۷ اسفند و در سه بخش تئاتر صحنه‌ای، خیابانی محیطی و نمایشنامه‌خوانی در برج آزادی برگزار می‌شود. که در آن گروه‌های تئاتری منتخب هر استان مشخص شده و به رقابت می‌پردازند. یکی از این آثار «آخرین بازی» نوشته محمود استادمحمد است که به کارگردانی پارسوا پاکیزه در بخش صحنه‌ای با حضور بازیگرانی که همگی زندانی هستند، روی صحنه می‌رود.

 

دلیل زندانی شدن رامین پرچمی بازیگر مشهور (عکس)

 

رامین پرچمی قرار است در این نمایش نقش «شروین» را ایفا کند؛ نقش شخصیت سوپراستاری که وارد توهم شده و در گذشته خودش زندگی می‌کند و اکنون در دوره فلاکت‌باری است.

 

یکی از دوستان نزدیک رامین پرچمی، درباره وضعیت رامین پرچمی می‌گوید او اکنون مجوز خروج از زندان را ندارد و نمی‌تواند مرخصی بگیرد، پیش از این شرایط بدی داشته و خیلی چیزها را فراموش کرده بود. اما قرار است با نمایش «آخرین بازی» در جشنواره تئاتر زندان‌ها روی صحنه برود و در هنگام اجرای این نمایش همتی عالی برپا شود که در آن از نویسنده‌ها، تهیه‌کنندگان، کارگردان‌ها، ‌بازیگران و خیران دعوت شود تا در این جشنواره تئاتر، او را ببینند و شاید اتفاق خوبی بیفتد.

 

او همچنین به نقل صحبت‌هایی از رامین پرچمی پرداخت مبنی بر اینکه این بازیگر گفته است: «من فقط دوست دارم دوباره روی صحنه بروم، آزاد شوم و به سینما و تئاتر و تلویزیون برگردم. از اینکه فردا بگویند از داخل زندان و در کسوت یک زندانی آمده و تئاتر کار می‌کند نگرانی ندارم و نمی‌ترسم. چون برای اینکه دوباره به جامعه و به بازیگری برگردم و روی صحنه دیده شوم هر کاری را انجام می‌دهم. دوست دارم آن رامین پرچمی راکه کشته شد با بازیگری در تئاتر دوباره زنده کنم. بگذار مردم بفهمند من در زندانم و چنین شرایطی دارم،‌ شاید آدم‌هایی پیدا شدند و دستم را گرفتند و بلندم کردند.»

 

در هجدهمین دوره جشنواره تئاتر زندان‌ها که از ۴ تا ۷ اسفند قرار است برگزار شود، ۲۳ استان حضور دارند و ۶۰ اثر ارایه شده است. بخش نمایشنامه‌خوانی بخش جدیدی است که به این جشنواره اضافه شده است که به ۹ اثر در بخش صحنه‌ای ۶ اثر در بخش خیابانی و ۶ اثر نمایشنامه‌خوانی جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین کارگاه آموزشی بازیگری برای زندانیان نیز در نظر گرفته شده است و تندیس ویژه شهید سلیمانی برای اثر برگزیده با مضمون ایثار تقدیم خواهد شد

 

دلیل زندانی شدن رامین پرچمی بازیگر مشهور (عکس)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره