وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

7 دلیل که شما باید اس ام اس را در بازاریابی شبکه‌ای به کار ببرید

7 دلیل که شما باید اس ام اس را در بازاریابی شبکه‌ای به کار ببرید

7 دلیل که شما باید اس ام اس را در بازاریابی شبکه‌ای به کار ببرید

 

بیایید با آن هم صادق باشیم، برای دسترسی سریع مخاطبان بزرگ، بازاریابی پیامکی راهی عالی است. اگر به دنبال بهبود دسترسی به مشتریان یا نمایندگان خود هستید، باید از پیام کوتاه در بازاریابی شبکه استفاده کنید.

 

کل ایده بازاریابی شبکه ای، در مورد ایجاد و گسترش شبکه‌ای شخصی و حرفه‌ای با سایر افراد و ایجاد ارتباطات محکم با آن‌ها است. لذا کیفیت و دقت در ایجاد و نگهداری این ارتباط از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

همه چیز در مورد ارتباط است!

در نتیجه، همیشه با دیگران در ارتباط هستید. این که آیا شما به یک lead (مشتری) جدید دسترسی پیدا می‌کنید یا با مشتری فعلی خود یک مکالمه مستقیم انجام می‌دهید، تلفن شما دائماً روی ویبره است. در همین حال، ایمیل‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی شما نیز جمع می‌شوند.

 

به همین دلیل برای بازاریابی شبکه‌ای به پیام کوتاه نیاز دارید. پیامک‌های خودکار می‌توانند نحوه تعامل با بازار و تیم شما را تغییر دهند.

 

7 دلیل که شما باید اس ام اس را در بازاریابی شبکه‌ای به کار ببرید

 

لیستی از مزایای این روش بازاریابی را با هم مرور کنیم:

 

1. با اس ام اس،‌به تعداد بیشتری از مخاطبان دسترسی (reach) پیدا می‌کنید.

احتمالا شما هم برای افزایش فروش، روش‌های متنوعی را آزموده یا در حال اجرای آن‌ها هستید. طبیعتا در اکثر مواقع روی جذب مشتری جدید تمرکز بیشتری خرج می‌شود اما این مشتریان فعلی و افراد نزدیک به شما هستند که به خدمات شما نیاز دارند.

 

از طرفی روند بازار شما را وادار به تبلیغات برای سهم بیشتر کرده و از طرف دیگر نارضایتی مشتریان فعلی کسب و کار شما را تهدید می‌کند. 

 

چگونه می‌توانید همه این موارد را متعادل کنید؟

البته با استفاده از بازاریابی پیامک.

 

اما چطور؟

ابتدا، باید بدانید که یک پنل اس ام اس کسب و کار به شما امکان می‌دهد تا جداگانه به مخاطبان و مشتریان پاسخ دهید. می‌توانید به سؤالات پاسخ دهید، راهنمایی کنید، لینک‌ها و اطلاعات را ارسال کنید و در لحظه ارتباط برقرار کنید.

 

در عین حال، درصورت خرید یک پنل نمایندگی خوب، این امکان را دارید که ارتباطی قوی، پرسود و موثر با مخاطبان، زیرمجموعه و مشتریان خود با آن‌ها را مدیریت کنید. برای این کار می‌توانید با استفاده از امکان منشی پیامکی، ارتباطات را مدیریت کنید و حس یک تماس شخصی را به مخاطب ارایه دهید.

 

این ویژگی به طور اخص در سامانه پیامکی وجود دارد و استفاده از آن بسیار آسان است.

 

به این نحو که شما می‌توانید تنظیم کنید که روزی ۱ پیام به مشتری ارسال شود یا به طور منظم هر هفته ۳ پیام به مخاطبان شما ارسال شود و حتی می‌توان پاسخ‌های خودکار را تنظیم کنید و دغدغه‌ای برای ارتباط با مشتریان نداشته باشید.

 

و در آخر، شما می‌توانید پیام های ترغیب‌کننده‌ بازاریابی خود را به گروه های اصلی ارسال کنید. اطلاع از یک محصول یا خدمات جدید، فروش و یا تخفیف ویژه برای افزایش مقطعی فروش  نمونه‌هایی از این‌ها هستند.

 

این امکان با ارسال انبوه پیامک در پنل میسر است و می‌توانید با هدف‌گیری منطقه‌ای، بانک مشاغل و ارسال از روی نقشه به مخاطبان واقعی خود برسید.

 

اما صرفا دستیابی به هدف فقط مسیر ارتباط را ایجاد می‌کند، شما نیاز به یک ارتباط مستمر دارید.

 

2. بازاریابی پیامکی بهترین راه برای خلق یک ارتباط هدفمند با مشتریان

چرا پیام کوتاه از ایمیل آسان‌تر است؟

 

نه تنها تمام مکالماتی را که نیاز دارید، بهتر مدیریت می‌کنید، بلکه می‌توانید آنها را موثرتر کنید. ایجاد و ارسال یک پیامک بسیار ساده است.

 

اگر از یک پیامک عادی فارسی استفاده می‌کنید، حداکثر ۷۰ کاراکتر در یک پیام فرصت برقراری ارتباط دارید. نوشتن پیام کوتاه بسیار آسان تر از نوشتن پیام های طولانی و جذاب رسانه های اجتماعی یا ایمیل های مفصل است.

 

مزیت دیگر توانایی شما برای گروه‌بندی مخاطبین است. یک لیست برای کارمندان داشته باشید، یک لیست دیگر برای مخاطبان، یک لیست برای زیرمجموعه، و دیگری برای VIP های خود داشته باشید.

 

می‌توانید درباره یک رویداد در آینده، یک محصول جدید، یک پیشنهاد ویژه و موارد دیگر، یک پیامک ویژه برای یک گروه خاص ارسال کنید.

 

3. لینک کوتاه، مستقیم و یکتا برای هر مشتری ارسال کنید.

می‌توانید با وب سرویس پیامک این ارتباط را با یک ماژول در وب‌سایت خود یا پلاگین وردپرس به سادگی برقرار کنید به صورتی که با استفاده از یک افزونه، لینک برای هر مشتری بسازید و با ارسال پترن، این لینک را به صورت خودکار برای هر مشتری جداگانه ارسال کنید.

 

برای بهتر شدن نرخ کلیک، ترفندی وجود دارد. می‌توانید لینک را به صورت یک دکمه (مانند II کلیک کنید II) در متن قرار دهید. سپس، هیچ کار اضافی برای مشتریان وجود ندارد، فقط باید کلیک کنند. به همین دلیل است که نرخ کلیک اس ام اس، بسیار بیشتر از سایر انواع بازاریابی است.

 

انجام آن آسان است و نتیجه می‌دهد …

 

4. از طراحی و اجرای یک کمپین ساده‌تر با پیامک لذت ببرید.

به وضوح، این روش کمی‌کار را برای بازاریابان دیجیتال آسان‌تر خواهد کرد. با توجه به اینکه هم درگیر نوشتن و برنامه ریزی پست های وبلاگ هستند و هم درگیر تعامل در توییتر، اینستاگرام و وب‌سایت با مشتریان هستند، این روش برای آنها کار را ساده تر میکند. چک کردن ایمیل و هماهنگی با فروش را نیز به این موارد اضافه کنید.

 

5. با پیامک لیست‌های مختلفی از Lead ایجاد کنید.

یکی از اصلی‌ترین دلایل سرمایه‌گذاری روی بازاریابی پیامکی، امکان دسته‌بندی اطلاعات و ویژگی‌های مشتریان است.

 

به تمام کارت‌های ویزیت که در رویدادها یا همه افراد غریبه‌ای که شماره آنها در یک روز عادی گرفته‌اید، فکر کنید. شما می‌خواهید اطلاعات همه آنها را ثبت کنید، اما دشوار است. کارت ویزیت از بین می‌رود، وعده های پیگیری فراموش می‌شوند. حالا اگر باید در مقابل 500 نفر صحبت کنید، چه راهی دارید؟

 

پاسخ، بازاریابی پیامکی است.

کاری که یک مدیر حرفه‌ای هنگام ملاقات با مردم انجام می‌دهد، این است که به آنها می‌گوید تلفن خود را بردارند و کلمه  hello را به شماره فرد پیامک دهند: 0912****345

 

سپس یک پیام حاوی تشکر از وی و لینک دانلود اپلیکیشن یا ثبت‌نام در سایت برای وی ارسال می‌شود تا اطلاعات خود را تکمیل نماید. به هرحال شما، شماره این افراد را دارید و می‌توانید با تنظیم زمان‌بندی، شماره‌های یک ایونت یا زمان خاص را در یک دسته به صورت خودکار مرتب کنید. به این فکر کنید که چقدر طول می‌کشد تا ۱۰۰ عدد شماره را با مکالمه مستقیم، جمع کنید.

 

حال شماره‌ها را در پنل ثبت شده، شما می‌توانید به صورت شخصی یا گروهی، تخفیف ویژه یا دعوت‌نامه برای آن‌ها ارسال کنید و درگیری بیشتری را با برند و خدمات خود برای مشتریان ایجاد کنید.

 

6. پیامک را در آمیخته با مدل بازاریابی بگنجانید.

بازاریابی متنی به طرز حیرت‌انگیزی مؤثر است. نرخ پاسخگویی بسیار بالاست و استفاده از آن بسیار آسان است.

 

اما در عین حال، شما نمی‌توانید سایر کانال‌های بازاریابی خود را متوقف کنید. ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و تعامل چهره به چهره همه مهم هستند و اگر در کنار آن‌ها از پیام کوتاه استفاده کنید، نتیجه معرکه خواهد شد.

 

در واقع، یک مدل یکپارچه و همگن ایجاد می‌کنید که بسیار مؤثر است.

 

به عنوان مثال، از پیام کوتاه در کنفرانس ها برای گرفتن اطلاعات مخاطبان استفاده کنید. از اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید تا از مردم بخواهید به لیست پیام کوتاه شما بپیوندند، از پیامک برای اعلام پست های جدید وبلاگ استفاده کنید، از ایمیل استفاده کنید تا اطلاعات مهم را ارسال کنید و اطلاعات تأیید سفارش را به مشتری بدهید و سپس با یک اس ام اس و لینک به یک نظرسنجی دعوت کنید.

 

همانطور که متوجه شدید، با پیامک می‌توانید چرخه طولانی‌مدت و متصلی را ایجاد کنید. حتی می‌توانید، بالعکس، از سامانه پیام کوتاه خود برای هدایت مشتریان به کانال‌های آنلاین استفاده کنید.

 

فرض کنید مخاطبان، در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند یا شماره تلفن خود را در شبکه اجتماعی دایرکت کنند. شما می‌توانید فوراً با یک متن تشکر از شما یا یک استقبال کوتاه، به آن‌ها پاسخ دهید. این پیام ها نسبتاً ساده هستند، اما بسیار مؤثراند.

 

7. بازاریابی پیامکی، ارزان‌تر و موثرتر

در نهایت می‌توان به مهم‌ترین مزیت اشاره کرد. دلیل نهایی برای سرمایه گذاری در بازاریابی پیامکی، مقرون به صرفه بودن این روش است.

 

پس از درک درست از ویژگی‌ها و مزیت‌های بازاریابی پیامک، می‌توانید بهترین پنل یا سامانه را انتخاب کنید و از آن در راستای اهداف بازاریابی دیجیتال بهره بگیرید. اگر برای یک ایونت اماده می‌شود، ارزان‌ترین راه ارسال یک پیامک به مخاطبان و دعوت آن‌ها به ایونت است.

 

اگر این افراد را به یک صفحه لندینگ بفرستید تا پیش از دریافت اطلاعات ایونت، اطلاعات خود را وارد کنند و شما نیز با پیامک تشکر یا کد فعال‌سازی این ارتباط را قوی‌تر می‌کنید.

 

تخصصی‌ترین سامانه پیامکی کدام است؟

حال که شناخت کافی از بازاریابی پیامکی پیدا کردید، می‌توانید با مقایسه سامانه‌های متنوع، بهترین آن‌را انتخاب کنید.

 

شرکت مدیانا، تخصصی‌ترین ارایه‌دهنده خدمات پیامکی در ایران است که مورد اعتماد بیش از ۱۲ هزار نماینده و ۱۵۰ هزار مشتری می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت www.medianasms.com ثبت‌نام کرده و از امکانات فوق‌العاده این شرکت بهره ببرید.