وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دهان بد بوی این چهار زن زیبای هالیوود (عکس)

دهان بد بوی این چهار زن زیبای هالیوود (عکس)

دهان بد بوی این چهار زن زیبای هالیوود (عکس)

 

هرکسی ایرادی دارد و هیچ کس بدون ایراد نیست….با وجودی که ما مایل هستیم ستاره های دلفریب و مسحورکننده را کاملا بی نقص تصور کنیم، واقعیت این است که در پایان روز آنها دقیقا مثل خود ما هستند… فقط ثروتمندتر از ما. در حالی که با داشتن ثروت آنها استطاعت داشتن خانه های زیبا، بهترین جراحان پلاستیک و مربی های شخصی گران قیمت را دارند ولی برخی از افراد مشهور همچنان با مشکل مشترک بسیار رایجی یعنی هالیتوسیس– بیماری ای که بیشتر با نام تنفس بدبو یا بوی بد دهان شناخته شده است- دست به گریبان هستند.

 

ممکن است تصور اینکه ستاره مورد علاقه شما با هر بار صحبت کردن باعث رنجش و آزرده خاطر شدن همه اطرافیان خود شوند، برای شما غیرممکن باشد ولی این حقیقتی است که برخی از چهره های مشهور به بوی آزاردهنده نفس شان معروف هستند.

 

جنیفر لارنس

 

دهان بد بوی این چهار زن زیبای هالیوود (عکس)

 

جنیفر لارنس بازیگری که در لیست بهترین ستاره های سینما قرار دارد، فردی بسیار بی ملاحظه و یا فردی بسیار شوخ طبع است. زمانی که نقش اول مرد مقابل او در فیلم “عطش مبارزه”، آقای لیام همسورث شدیدا از ایفای نقش در صحنه هایی که باید در فاصله کمی با او باشد اظهار ناراحتی می کند.

 

همسورث ادعا کرده است که در زمان حضور در تاك شوى شبانه جیمی فالون، لارنس هروقت که در نزدیکی همسورث قرار می گرفته غذاهایی می خورده که باعث ایجاد بوی بد در دهان او می شده است. ما بر این باوریم که در مواردی که لارنس با عادت های غذایی خود قصد درآوردن اشک بازیگر مرد مقابل خود را ندارد دهانی بی بو و نفسی تر و تازه دارد.

 

بریتنی اسپیرز

 

دهان بد بوی این چهار زن زیبای هالیوود (عکس)

 

متاسفانه، تنفس بدبوی بریتنی اسپیرز ممکن است با رژيم موقت مضر او مرتبط باشد. طبق گزارش PopCrush اسپیرز در زمان حضور خود در برنامه “ایکس فاکتور” به عنوان داور این مسابقه برای اطمینان از ظاهر مناسب خود جلوی دوربین متحمل رژیم بسیار سنگینی شده است.

 

می پرسید رژیم او چقدر سخت بوده است؟ به اندازه ای سخت که فقط 600 کالری در روز انرژی دریافت می کرده است. این مقدار کالری برای افراد بزرگسال که حداقل می بایست روزانه بین 1600 تا 2400 کالری یعنی حدود 2000 کالری بعنوان میانگین معمولی کالری مصرف کنند، بسیار ناچیز است. مصرف مقدار کمتر از 1000 کالری بطور مداوم بسیار خطرناک است و می تواند عواقب بسیار ناخوشایندی در پی داشته باشد که یک مورد از عواقب ذکر شده تنفس بدبو می باشد.

 

در حالی که ممکن است بریتنی اسپیرز احساس کند داشتن کمر باریک ارزش پذیرفتن این عوارض را داشته، بنظر می رسد این اطرافیان او هستند که از عواقب این کار رنج می برند. حتی منبعی به PopCrush گفته است که نفس او تنها 20 دقیقه پس از مسواک زدن نیز بسیار بدبو و آزاردهنده است.

 

آنجلینا جولی

 

دهان بد بوی این چهار زن زیبای هالیوود (عکس)

 

آنجلینا جولی ممکن است یکی از زیباترین زنان هالیوود باشد، اما ظاهرا بوی نفس این بازیگر محبوب بسیار زننده است. برای بدست آوردن تصوری از این قضیه لازم به ذکر است که يك بار شوهر سابق او برد پیت که در حال حاضر از او جدا شده است، بعنوان هدیه روز ولنتاین به او قرص خوشبوکننده دهان هدیه داده است. یک منبع (آگاه) نزدیک به این زوج به آس ويكلى گفت که این هدیه نوعی شوخی بین آنها بوده است. زیرا برد پیت مرتب بخاطر بوی بد نفس جولی سر به سر او می گذاشت.

 

به گزارش ایران ناز در حالی که ممکن است از نظر برخی این هدیه کمی ناخوشایند و گستاخانه باشد و بی شک بخاطر درز پیداکردن اینگونه اخبار به روزنامه ها و … احساس شرمساری کنند، اما این داستان جولی یادآور این نکته خوشایند است که ممکن است کسی را بیابید که شما را بخاطر چیزی که هستید دوست داشته باشد- حتی با وجود بوی بد دهان و یا مواردی از این دست.

 

جسیکا سیمپسون

 

دهان بد بوی این چهار زن زیبای هالیوود (عکس)

 

جسیکا سیمپسون نه تنها تن ماهی را با جوجه ترکیب می كند، بلکه این دختر بلوند نتوانسته اهمیت مسواک زدن منظم را درک کند. طبق گزارش خبرگزاری ABC جسیکا در دوران حضورش در برنامه “الن” نشان داد که در طول هفته تنها 2 یا 3 مرتبه مسواک مى زند. حال دلیل او چیست؟

 

ظاهرا او از احساس صافی و لیزی ای که بعد از تمیز شدن کامل دندان ها روی آنها ایجاد می شود، به شدت متنفر است. او بجای مسواک زدن روزانه و روتین، هر روز با نخ دندان، دندان های خود را تمیز کرده و همچنین از مایع دهان شویه استفاده می کند. علاوه بر این سیمپسون علی رغم سیگاری نبودن، از آدامس نیکوتین دار استفاده می کند.

 

در حالی که سیمپسون ادعا می کند این عادت او تضمین کننده داشتن نفسی خوشبو برای اوست، لازم به ذکر است که نه تنها این روش حفاظت برای مقابله با هالیتوسیس (تنفس بدبو) کافی و مناسب نیست، بلکه طبق ادعای یک پزشک، این عادت بد او می تواند خنده خيره كننده او را هم به مخاطره بیاندازد.

 

سالی کرم، پیرادندانپزشک و سخنگوی مشاور مشتریان در انجمن دندانپزشکی آمریکا به خبرگزاری ABC گفت: «بزرگترین خطری که سیمپسون با آن مواجه است خطر از دست دادن دندان هايش است. زیرا شما باید پلاک ها و باکتری هایی که روی دندان ها و لثه شما ایجاد می شوند را حداقل هر 24 ساعت یکبار پاکسازی کنید». انجام ندادن ین کار می تواند منجر به پوسیدگی دندان ها شود.

 

دهان بد بوی این چهار زن زیبای هالیوود (عکس)