وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ده دلیل برای اینکه باید آنتالیا را ببینید!

ده دلیل برای اینکه باید آنتالیا را ببینید!

ده دلیل برای اینکه باید آنتالیا را ببینید!

 

آنتالیای باستان دروازه شرقی به ساحل فیروزه ای است. در اینجا ده دلیل مهم برای بازدید از این شهر جذاب ترکیه خدمت شما معرفی می­کنیم. با ما همراه باشید.

 

. ریلکس کنید و در یک ساحل مناسب برای یک ملکه استراحت کنید

 

مردم محلی هنوز درمورد چگونگی نامگذاری ساحل کلئوپاترا بحث می کنند، اما معدودی با این نظر که این ساحل یکی از بهترین مناطق در سواحل آلانیا است، مخالف هستند.

 

امروزه این ساحل ماسه ای زیبا که مایل ها مسافت دارد، یک نقطه کانونی برای ورزش های آبی است. علاوه بر این، این مکان از تور آنتالیا جای بسیار خوبی برای قدم زدن بین اقامت گاه ها و کافه های ساحلی و لذت بردن از دریا و آفتاب است.

 

ده دلیل برای اینکه باید آنتالیا را ببینید!

 

2 – گردش در میان تاریخ 200 ساله آنتالیا

سفر به ویرانه های یونانی و رومی در آنتالیا ضروری است! مکان آمفی تئاتر باستانی آن بسیار وسیع است که روزی می توانست بیش از 15000 نفر را در خود جای دهد.

 

معبد آپولو نیز یکی از دیگر دیدنی های آنتالیا می­باشد که بازدید از آن به خصوص در هنگام غروب آفتاب حال و هوای خاصی دارد، هنگامی که به نظر می رسد ستون ها در سایه های نارنجی و صورتی روشن می درخشند و این جلوه بسیار زیبایی به این بنای تاریخی می­دهد که می­تواند میزبان تصاویر بسیار زیبایی نیز باشد.

 

ده دلیل برای اینکه باید آنتالیا را ببینید!

 

3 مهمانی زیر ستاره ها تا زمان طلوع آفتاب

در مورد زیبایی های زندگی شبانه کمر هرچه بگوییم کم گفته ایم. مرکز شهر آن اغلب دارای چندین عرصه سرگرمی متفاوت هستند. از همه بهتر مکان های دنجی وجود دارد که می توانید در حال نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب، به آسمان شب خیره شوید و از آب و هوا و مناظر بدیع این منطقه زیبا لذت ببرید.

 

4 -با روش های قدیمی زندگی در روستا آشنا شوید

با وجود تمام زیبایی های سواحل آناتولی، شرم آور است که تنها از مناطق داخل شهر دیدن کنید! جیپ سافاری بهترین راه برای کشف کوههای تائوروس است:

 

از آلانیا می توانید به سمت روستاهای دور افتاده در کنار رودخانه Dim حرکت کنید و از منظره ها لذت ببرید و از سنت های باستانی که هنوز هم در حال تغییر است بیاموزید.

 

ده دلیل برای اینکه باید آنتالیا را ببینید!

 

5- غذاهای خیابانی را کشف کنید

غذاهای خیابانی و سنتی آنتالیا تنها به کباب محدود نمی­شود. پنکیک های گوجه فرنگی، سرشار از سیب زمینی، پنیر یا گوشت یا پیت، معادل ترکیه پیتزا را امتحان کنید.

 

شهر قدیمی ساید مملو از غذاهای سنتی کوچک است که رسم و رسوم سنتی ترکی را ارائه می دهند و بسیار شگفت آور هستند. برای سفری ارزان و به صرفه به آنتالیا، تور ارزان آنتالیا را ببینید.

 

6 – با شعله های آتش جاودان چیمائرا شگفت زده شوید

سیرالی ساحلی بکر و شگفت انگیز است. در یک انتهای این ساحل ویرانه های یونان باستان از اولیمپوس قرار دارد که بسیار دیدنی است.

 

یک ساعت پیاده روی از داخل شهر شما را به سمت چیمائرای اسرارآمیز می برد، جایی که شعله های پایدار ناشی از گاز طبیعی که از دامنه کوه بیرون می­آیند به طرز شگفت انگیزی شعله ور هستند…

 

7- موزیک های بندر آنتالیا بی­نظیر هستند

اگر این موسیقی مورد نظر شما است – چه به صورت زنده و چه توسط یک دی جی پخش شده – به منطقه بندر آلانیا بروید. شما می توانید موسیقی اصیل ترکی معتبر را در این مکان تجربه کنید و لذت ببرید.

 

همچنین فستیوال های موسیقی سالانه و ماهانه نیز در این مکان برگزار می­شوند که می­توانید در آن ها شرکت کرده و از موسیقی اصیل ترکی لذت ببرید.

 

8 – خرید هایی عالی و ارزان در خیابان های کالیچی

با عبور از دروازه 1880 ساله هادریان، به کالیچی، یکی از قدیمی ترین محله های آنتالیا بروید و در خیابان های سنگی باستانی آن پتانسیل خرید فراوانی خواهید دید.

 

این جا بهتر و ارزان تر از بازارهای عادی آنتالیا می­باشد و برای یافتن صنایع دستی معتبر محلی از جمله وسایل چرمی، جواهرات و فرش عالی است.

 

9- تماشای طلوع خورشید از بالای جهان

تله کابین تحتلی در تور آنتالیا یک “سفر از دریا به آسمان” شما را در مدت زمان فقط 15 دقیقه به ارتفاع 7750 متری از آنتالیا می رساند. نماهای این قله در هر زمان خیره کننده است، اما صعود کنندگان اولیه می توانند بلیط خاصی برای صعود قبل از طلوع آفتاب رزرو کنند.

 

این یک تجربه فوق العاده است که قبل از اینکه نور خورشید افق را روشن کند، اولین اشعه خورشید در بالای مدیترانه را مشاهده کنید.

 

ده دلیل برای اینکه باید آنتالیا را ببینید!

 

10- آبشارهای دیدنی از زمین و دریا را ببینید

در مسیر رسیدن به دریا در لارا، رود دودن شامل دو آبشار زیبا است. این آبشارها در یک دره جنگلی واقع در شمال شهر آنتالیا واقع شده اند و در محاصره باغهای زیبا و  آرام قرار دارند.یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین تجربه ها در آنتالیا بازدید از این آبشار ها می­باشد!

 

ده دلیل برای اینکه باید آنتالیا را ببینید!

 

برای سفر به شهر زیبای آنتالیا و بازدید از جاذبه های فوق می­توانید از طریق تور لحظه آخری آنتالیا اقدام نمایید و تمام کارهای ویزا و اقامت خود را به تیم باتجربه ما در تئر لحظه آخری بسپارید.

 

چگونه می توانم از آنتالیا به آبشار دودن بروم؟

تورهای قایق زیادی روزانه از نزدیک آبشار Lower Düden حرکت می کنند. می توانید بلیط خود را در بندر بخرید.

 

با این حال، بهتر است بلیط خود را از قبل به صورت آنلاین خریداری کنید، زیرا تورهای قایق بسیار محبوب هستند، به خصوص در فصل های که مسافران تور آنتالیا حضور بیشتری دارند مانند عید نوروز

 

از کجا لباس عروس خود را در ترکیه بخریم؟

ترکیه به دلیل تخصص خود در زمینه منسوجات شناخته شده است. یکی از محصولاتی که لباس های ترک در آن تخصص دارند، لباس عروس است.

 

در واقع، شما می توانید صدها مغازه لباس عروس را در هر شهر ترکیه پیدا کنید.تنوع مهم است و می توانید انواع طرح ها و سبک ها را در این مغازه های ترکیه ای پیدا کنید.

 

شما حتی می توانید یک لباس سفارشی در چند روز داشته باشید!در هر جای ترکیه می توانید لباس عروس تهیه کنید. هر شهر یک بازار و مغازه در کنار هم دارد که صدها لباس برای عروس های آینده در دسترس است.

 

اما در ترکیه توصیه می کنیم لباس خود را از شهرهای بزرگتر خریداری کنید ، زیرا کیفیت متریال آنها به دلیل دسترسی آسان به بازار پارچه بسیار بهتر است.

 

مغازه های کوچکتر در شهرهای کوچک مانند شهرهای بزرگ فرصت خرید پارچه باکیفیت را ندارند و تمایل به خرید پارچه های ارزان قیمت چینی دارند.

 

منبع: تور لحظه آخری