وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دوازده راز مهم برای رسیدن به اوج لذت جنسی

دوازده راز مهم برای رسیدن به اوج لذت جنسی

دوازده راز مهم برای رسیدن به اوج لذت جنسی

 

در روابط جنسی رسیدن به ارگاسم و اوج لذت جنسی بسیار مهم است. چرا که رضایت کامل از رابطه جنسی میتواند به دوام عشق و ارتباطات دو نفر کمک گسترده ای بکند . نکته های مهم رسیدن به اوج لذت جنسی را در این مقاله از ایران ناز بررسی میکنیم. 

 

در این مقاله نکات کاربردی را از مشاوران و متخصصان روابط جنسی جمع آوری کرده ایم تا به شما برای داشتن ارگاسم بهتر و رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کنیم.

 

1. برای ارگاسم بهتر: باید مشاوره جنسی بگیرید

 

نمی توانید ب ارگاسم برسید؟ یا می خواهید ارگاسمی بهتر را تجربه کنید؟

 

ما مجموعه ای از نظرات کارشناسان رابطه جنسی را در این مقاله گردآورده ایم تا بتوانید به اوج لذت جنسی در زندگیتان دست پیدا کنید.

 

2. برای ارگاسم بهتر: لمس کردن نقاط داغ

 

لمس نقاط داغ به رسیدن شما به اوج لذت جنسی در طول مقاربت کمک می کند. به عنوان مثال شما روی شوهرتان قرار بگیرید به طوری که اندام جنسی (کلیتوریس یا چوچوله) شما مستقیم به استخوان شرمگاهی pubic bone او کشیده شود. یا به پشت دراز بکشید و یک بالش را زیر باسنتان قرار دهید.

 

3.برای ارگاسم بهتر:صحبت کنید و واکنش نشان دهید

 

دوازده راز مهم برای رسیدن به اوج لذت جنسی

 

به گفته دکتر لورا ب   رمن Berman استادیار بالینی روان پزشگی و زنان و زایمان در دانشگاه نورث وست ” مردان نیاز دارند که در جهت صحیح راهنمایی شوند ” خانم ها باید با بیان احساس خوبی که دارند یا آه کشیدن به همسرشان نشان دهند که در مسیر صحیحی حرکت می کند.

 

4.برای ارگاسم بهتر: بدن خود را بشناسید

 

اگر بدن خود را نشناسید نمی توانید حین رابطه شریکتان را برای چگونگی تحریک خودتان راهنمایی کنید. بنابراین بهترین راه این است که نقاط حساس بدن خود و نحوه تحریک آن ها را یاد بگیرید.

 

5.برای ارگاسم بهتر: ماهیچه هایی که عامل ارگاسم هستند را تمرین دهید

 

دوریان سولوت آموزش دهنده جنسی می گوید ” کگل یک ورزش کلاسیک برای زنانی است که می خواهند یک ارگاسم ضعیف را به یک ارگاسم عالی تبدیل کنند ” با منقبض کردن عضلات کف لگن جلوی ادرارتان را بگیرید و به این شکل عضلات هدف را شناسایی کنید. سپس در زمان هایی که ادرار ندارید این عضلات را منقبض کنید. تمرینات کگل را هر روز و در صورت امکان چندین بار در روز انجام دهید. حین انقباض نفستان را حبس کنید.

 

 

6.برای ارگاسم بهتر: خطر کنید

 

تحقیقات نشان می دهد که با هم درگیر شدن در کارهای هیجان انگیز ( چه صخره نوردی باشد یا فقط تماشای یک فیلم ترسناک ) باعث تحریک دوپامین در مغز شده که منجر به اشتیاق جنسی بین شما خواهد شد.

 

7.برای ارگاسم بهتر: به تاخیر انداختن ارگاسم

 

به گفته سولوت ” طولانی کردن رسیدن به ارگاسم باعث یک ارگاسم انفجاری خواهید شد. زمانی که به ارگاسم نزدیک می شوید حرکاتتان را آهسته کنید و این کار را چند بار تا ارگاسم نهایی تکرار کنید. “

 

8.برای ارگاسم بهتر: روی تنفستان تمرکز کنید

 

رابطه جنسی تانتریک Tantric sex ممکن است برایتان جدید باشد ولی اصل آن روی tenet یا همان تمرکز روی تنفس پایه گذاری شده که می تواند لذت شما را بیشتر کند. به گفته ایوان فولبرایت آموزش دهنده روابط جنسی ” شما می توانید تنفستان را به انرژی جنسیتان متصل کنید ” افرادی که می توانند روی تنفسشان تمرکز کرده و پشت سر هم تنفس کنند سرعت رسیدن به ارگاسم را کم کرده و به ارگاسم شدیدتری می رسند که می تواند لذت را تشدید کند.

 

Tantric sex یک روش باستانی هندو است که بیشتر از 5000 سال قدمت دارد و به معنی ” بافتن و انبساط انرژِی ” است . یک شکل آهسته از رابطه جنسی برای افزایش صمیمیت و ایجاد ارتباط بین ذهن و بدن است که می تواند منجر به ارگاسمی قوی شود.

 

9.برای ارگاسم بهتر: عشقبازی های خلاقانه داشته باشید

 

به گفته فولبرایت اگر زمان بیشتری نسبت به شریک زندگیتان برای آماده شدن در رابطه جنسی نیاز دارید برای یکدیگر ایمیل یا پیام های عاشقانه و درباره رابطه جنسی ای که می خواهید یا ماساژ جنسی بفرستید ( ولی در تصویرسازی زیاده روی نکنید چون ممکن است پیام هایتان خصوصی باقی نماند. )

 

10.برای ارگاسم بهتر: داروهایتان را بررسی کنید

 

زنان بیشتر از مردان به داروهای ضد افسردگی روی می آورند که ثابت شده به زندگی جنسی فرد لطمه وارد می کنند. اگر مشکلی دارید در مورد داروهایتان با پزشک مشورت کنید.

 

11.برای ارگاسم بهتر: فورا کمک بگیرید

 

اگر ارگاسم نمی شوید از یک مشاور حرفه ای کمک بخواهید. آسیب عصبی یا کاهش تستسترون می تواند عامل ایجاد این مشکل باشد. به گفته برمن، پزشکتان می تواند سلامت شما را ارزیابی کرده و عواملی که در رابطه تان دخیل هستند را بررسی کند. “

 

12.برای ارگاسم بهتر: آرامش داشته باشید

 

در مطالعه اخیر که روی بیشتر از 500 زن فرانسوی انجام گرفت بیش از 70 درصد آن ها بیان کردند که استرس کاری میل جنسی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. کاهش میل جنسی به وضوح سبب کاهش احتمال ارگاسم خواهد شد. بنابراین حواس پرتی های زندگیتان را پشت در اتاق خواب جا بگذارید.

 

دوازده راز مهم برای رسیدن به اوج لذت جنسی

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره