وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دو خوراکی مواثر برای لاغر کردن شکم

دو خوراکی مواثر برای لاغر کردن شکم
1- روغن کانولا

کانولا بهترین روغن برای پخت و پز جهت داشتن قلبی سالم است:زمانی که محققان برزیلی بر روی موش های صحرایی یک رژیم غذایی حاوی روغن کانولا یا روغن سویا به مدت دو ماه استفاده کردند دریافتند که ، موشهایی که روغن سویا استفاده کردند در مقایسه با موشهاییکه که در رژیم غذایی خود روغن کانولا تغذیه کرده بودند حدود 20 درصد چربی بیشتر در اطراف اندامهای شکم (که همچنین به عنوان چربی احشایی شناخته می شود) داشتند.

در حالی که محققان دقیقا نمی توانند بگویند که افراد چه میزان روغن کلزا را باید در رژیم غذایی خود برای رسیدن به این اثراستفاده کنند، بر این باورند که کلزا حاوی مقادیر زیادی امگا 3 است که باعث کاهش سطح انسولین می شود، که در نهایت موجب جلوگیری از ذخیره چربی بیش از حد در بدن می شود این نکته ی جالبی است.

2- لوبیا

جایگزین کردن پروتئین های گیاهی مانند لوبیا با پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی،می تواند به سلامتی قلب شما بسیار کمک کند:در سال2011 مطالعه پزشکان نشان داد چنانچه مدت شش ماه از یک رژیم گیاهی مناسب استفاده شود، کالری آن باعث می شود چاقی رو به تزاید افراد به خوبی کنترل شود و منجر به کم شدن وزن افراد مبتلا به دیابت شود .

رژیم غذایی گیاهی باعث سوزاندن چربی بیش از حد شکم می شود.هان کالوا از پزشکان محقق در موسسه پزشکی بالینی و تجربی پراگ است، او در خصوص لایه اضافی زیر پوست که چربی نام دارد این سوال را مطرح می کند که، بهترین نوع پروتئین برای سلامت خود و محیط زیست چیست؟ که پاسخ آن را لوبیای سیاه عنوان می کند.