وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دو راه چربی سوزی سریع با ورزش صبحگاهی

دو راه چربی سوزی سریع با ورزش صبحگاهی

دو راه چربی سوزی سریع با ورزش صبحگاهی

 

با استفاده از این دو شیوه در ورزشهای صبحگاهی به طور معجزه آسایی به سرعت لاغر میشوید . این روش انقلابی در کاهش وزن است .

 

شاید هنگامی که صبح را به عنوان زمانی مناسب برای ورزش و سوزاندن چربی هایتان انتخاب می کنید در ابتدا حذف وعده‌های قبل از تمرین امری معقول به نظر آید، اما بدون داشتن پشتوانه غذایی مناسب بیشتر عضلات تحلیل خواهند رفت تا چربی ها!‌ علاوه بر این انرژی‌تان افول کرده و درنهایت قادر به پیمودن صحیح مسیر چربی‌سوزی نخواهید بود.

 

دو راه چربی سوزی سریع با ورزش صبحگاهی

 

 خوشبختانه انتخاب دیگری نیز پیش روی شما قرار دارد، به این ترتیب که می‌توانید با خوردن وعده‌هایی مناسب از تحلیل رفتن عضلاتتان جلوگیری کرده و البته با خیال راحت به سوزاندن چربی‌های بدن بپردازید.

 

تمام این مشکلات اما با خوردن یک وعده پروتئین پیش از تمرین صبحگاهی برطرف می‌شود؛ مصرف 20 الی 30 گرم پروتئین در ابتدای روز باک انرژی‌تان را پر کرده و با پیروی از دو راهکار زیر، درصد سوزاندن چربی‌هایتان را نیز به حداکثر می‌رساند.

 

راهکار اول: تمرین “آهسته” را یاد بگیرید!

 

منظور از تمرین ورزشی “آهسته”، انجام حرکات ورزشی با سوزاندن سطوح “پایین” از کربوهیدرات می‌باشد. هنگامی‌که شما از کربوهیدراتها استفاده می‌کنید، بدنتان آن ها را به تکه‌های کوچک شکر تبدیل می‌سازد. این شکرها یا برای مصرف فوری (گلوکز) از طریق جریان خون به عضلات رسیده و یا برای مصارف آینده (گلیکوژن) روی کبد ذخیره می‌شوند.

 

درحقیقت هنگامی‌که شما آهسته و پیوسته تمرین می‌کنید، بدن به جای استفاده از کربوهیدراتی که صبح مصرف کرده‌اید، از شکرهای ذخیره شده بر روی کبدتان استفاده می‌کند.

 

دو راه چربی سوزی سریع با ورزش صبحگاهی

 

راهکار دوم: استفاده از چربی‌های تری گلیسیرید شاخه متوسط (ماکارانی، کره و …)

 

از چربی های تری گلیسرید در ابتدای صبح استفاده کنید.آغازکردن روز با یک وعده پروتئین بالا و کربوهیدرات پایین نیز از عوامل یاری‌دهنده به کاهش وزن است، جرا که فعالیت آنزیم‌های شکننده چربی‌های ذخیره شده (گلیکوژن) را بالا می‌برد.

 

برای پی‌بردن به نحوه دقیق این فرآیند و به طور کلی نقش چربی‌های تری گلیسیرید در بدن می‌توانید به کتاب‌های فیزیولوژی و تغذیه ورزشی رجوع کنید

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره