وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دو ماسک بسیار مواثر برای پوست شما

دو ماسک بسیار مواثر برای پوست شما
آب‌رسانی با ماسک عسل

یکی از بهترین روش‌ها برای مرطوب نگه‌داشتن پوست صورت، استفاده از ماسک طبیعی عسل است. تهیه این ماسک در منزل بسیار ساده و آسان است. تنها کافی است دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با سه قاشق غذاخوری روغن بادام روی حرارت اندک، خوب مخلوط کنید. سپس این ترکیب را از روی حرارت برداشته و 10 قطره از اسانس گیاه دارویی بابونه را به این ترکیب اضافه کرده و آن‌ را آرام هم بزنید تا سرد شود.

 
در این حالت پس از آن که ترکیب حرارت خود را از دست داد، آن‌را روی پوست صورتتان ماسک کنید و اجازه دهید به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوستتان بماند. این ماسک کمک می‌کند تا سلول‌های پوست بتوانند میزان رطوبت مورد نیاز خود را به این ترتیب از ماسک عسل دریافت کنند. در این حالت علاوه بر آن که سلول‌ها شادابی اولیه خود را به دست می‌آورند به زیبایی پوست و طراوت آن نیز کمک می‌کنند که بسیار مواثر است.

گلاب مرطوب‌ کننده پوست‌های حساس

برای آب‌رسانی به پوست‌های حساس بهترین روش استفاده از ماسک گیاهی تهیه شده از گلاب است. برای تهیه این ماسک در منزل لازم است از گلاب طبیعی و خالص و مقدار اندکی گلیسیرین کمک بگیرید. برای تهیه این ماسک؛ کافی است مقدار نصف لیوان گلاب را با دو قاشق غذاخوری گلیسیرین ترکیب کنید. بهترین راه برای ترکیب این دو اسانس طبیعی آن است.

 
که آن‌ها را درون یک شیشه تمیز و دودی رنگ بریزید و پس از بستن در ظرف، آن را به خوبی تکان دهید. پس از مخلوط شدن گلاب و گلیسیرین می‌توانید این مخلوط را روی دستمالی تمیز و نخی اسپری کنید و آن را به مدت نیم ساعت روی صورت خود بیندازید. فقط به یاد داشته باشید که این پارچه را لازم است با کمک این محلول دائم مرطوب کنید تا آب‌رسانی مناسبی برای پوستتان انجام شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره