وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دکتر عالی برای تعیین جنسیت جنین

دکتر عالی برای تعیین جنسیت جنین

روشی برای شما قرار داده ایم تا دکتر عالی برای تعیین جنسیت خود پیدا کنید.طب سنتی درباره تعیین جنس جنین چه می‌گوید؟ برخلاف دیدگاه طب مدرن که مرد را عامل اصلی در تعیین جنسیت نوزاد می‌داند، حکیمان و درمانگران طب سنتی بر این باورند که علاوه بر مرد،

 

زن نیز می‌تواند نقش موثر و قابل ملاحظه‌ای در تعیین جنسیت داشته باشد. بر اساس این قاعده علاوه بر تاثیر کروموزوم‌های جنسی xوy ، میزان ph محیط رحم و اسیدی و قلیایی بودن آن و حتی وجود پادتن‌های ضدکروموزوم yدر بدن زن نیز می‌تواند در تعیین جنس جنین موثر باشد

 

بنابراین باید توجه داشت که مرد و زن هر دو به یک اندازه بر تعیین جنسیت نوزاد موثرند و نباید اینگونه باشد که نقش زن در تعیین جنسیت جنین کم‌اهمیت و نادیده گرفته شود. پسر می‌خواهید، دور این غذاها را خط قرمز بکشید اگر تصمیم دارید نوزاد پسری را به جمع خانواده خود اضافه کنید،

 

می‌توانید با تغییر برنامه و رژیم غذایی به سبک طب سنتی به آرزوی خود برسید. به گفته درمانگران طب سنتی این مادران باید مصرف غذاهای دریایی، شیر، لبنیات، کلم، کدو، قهوه، کاکائو، تره، ماءالشعیر و جوانه گندم را که موجب افزایش PH محیط رحم می‌شود از برنامه غذایی خود حذف کنند.

 

بهترین زمان برای اجرای این رژیم غذایی از اولین روز قاعدگی تا 19 روز بعد از پایان آخرین روز قاعدگی است. اجرای این برنامه غذایی در ماه‌های پیش از بارداری به زوج کمک می‌کند تا شانس بیشتری برای تولد نوزاد پسر داشته باشند. مادر با مصرف این غذاها می‌تواند موجب کاهش میزان اسیدیته رحم شود و به این ترتیب محیط رحم را برای قلیایی شدن آماده کند.

 

دکتر عالی برای تعیین جنسیت جنین

 

به این ترتیب او می‌تواند با مصرف پرتقال شیرین در میان‌وعده‌ها به کاهش میزان اسیدیته رحم خود کمک کند. با هویج و خرما پسردار می‌شوید یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش احتمال تولد نوزاد پسر مصرف انواع دانه‌های روغنی و آجیل است. در برخی از متون طب‌سنتی مصرف روزانه 2عدد خرما بعد از یکی از وعده‌های غذایی نیز شانس تولد پسر را افزایش می‌دهد.

 

علاوه بر این با گنجاندن سبزیجات و میوه‌هایی چون هویج، سیب‌زمینی، تخم‌مرغ، مرکبات شیرین، توت‌فرنگی، شاه‌توت، انگور، کاهو و مصرف غذاهای خوش‌نمک می‌توانید جنسیت نوزاد خود را پسر انتخاب کنید به شرط آنکه علاوه بر رعایت رژیم غذایی دیگر توصیه‌های متخصصان طب سنتی را نیز درباره پرهیزهای غذایی لحاظ کنید.

 

نکته مهمی که خانم‌ها باید به آن توجه کنند میزان مصرف نمک است که باید حتما با مشاوره متخصص طب سنتی یا پزشک خود آن را مصرف کنند تا احتمال ابتلا به فشارخون حاملگی ناشی از مصرف نمک را به صفر برسانند.این زمان را فراموش نکنید راه‌حل دیگری که به کمک آن می‌توان احتمال تولد فرزند پسر را افزایش داشت

 

توجه به زمان مناسب برای انجام لقاح است. در صورتی که زوج 3 تا 4 روز بعد از آخرین روز قاعدگی زن برای لقاح اقدام کنند به دلیل تازگی و طراوت رحم در این زمان و به دلیل کافی نبودن زمان برای جمع شدن ترشحات اسیدی، زن و مرد شانس بیشتری برای تولد نوزاد پسر خواهند داشت.

 

حکمای طب سنتی در منابع و متون طبی مختلفی به این نکته اشاره کرده‌اند که انجام لقاح 3 تا 4 روز بعد از پاکیزه شدن زن و به این ترتیب که در زمان انجام لقاح ابتدا زن و پس از او مرد ارگاسم را تجربه کند یکی از مهم‌ترین عوامل برای تولد نوزاد پسر است و اما در صورتی که زوج به داشتن فرزند دختر فکر می‌کند

 

دکتر عالی برای تعیین جنسیت جنین

 

باید 6 روز بعد از پایان قاعدگی زن لقاح را انجام دهند. در این شرایط باید ارگاسم مرد زودتر از زن به سرانجام برسد. البته در این زمینه جزئیات و نسخه‌های دیگری نیز وجود دارد که مشاوره با متخصص و درمانگر طب سنتی می‌تواند آن را برای هر زوج مشخص کند.

 

رابطه اسیدیته رحم با جنسیت نوزاد بر اساس دیدگاه درمانگران طب سنتی و طبیعی میزان ph و اسیدیته رحم می‌تواند نقش موثری بر جنسیت جنین داشته باشد. بر اساس این تئوری هر چه اسیدیته رحم بیشتر باشد، شانس تولد نوزاد دختر بیشتر می‌شود و هرچه میزان اسیدیته کمتر باشد و ph رحم به سمت قلیایی شدن میل کند،

 

احتمال تولد نوزاد پسر بیشتر می‌شود. به همین دلیل درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان به ویژه طب سنتی ایران با تغییر رژیم غذایی زنان چندین ماه پیش از بارداری و ارائه نسخه‌های طبیعی و شست‌وشوی رحم با کمک داروهای طبیعی اسیدی یا قلیایی به زوج‌ها کمک می‌کنند تا در تعیین جنسیت کودک خود دخالت کنند.

 

توصیه طب‌سنتی: شستشو با آبلیمو خیلی رقیق یکی از روش‌هایی که در طب سنتی برای تولد نوزاد دختر به خانواده‌ها پیشنهاد می‌شود شست‌وشوی رحم با آبلیموی تازه خیلی رقیق است. برای این منظور کافی است از 6 ماه قبل از بارداری این روش را اجرا کنید. 5 سی‌سی آبلیموی تازه را با یک استکان آب مخلوط کرده و از آن برای شست‌و‌شوی رحم استفاده کنید.

 

این کار نه تنها موجب پاکسازی رحم از قارچ‌ها و باکتری‌ها می‌شود بلکه مقاومت رحم را در برابر اسیدیته بیشتر می کند. به این ترتیب بعد از چند بار تکرار این روش شرایطی ایجاد می‌شود که شانس تولد نوزاد پسر را کاهش می‌دهد. ضمن آنکه درمانگران طب سنتی از این شیوه برای درمان برخی از عفونت‌ها و حتی پیشگیری از ابتلا به عفونت‌های دستگاه زنانه و رحم استفاده می‌کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره