وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دیدار میر حسین موسوی با خواهرانش در حصر

دیدار میر حسین موسوی با خواهرانش در حصر

دیدار میر حسین موسوی با خواهرانش در حصر

 

پس از جواب خواهر مهندس میرحسین موسوی به حرفهای دریادار شمخانی در مورد حصر میرحسین موسوی و کروبی و زهرا رهنورد ، دیدار میرحسین موسوی با خواهرانش  پس از مدتها فراهم شد . به گزارش ایران ناز یک سایت نزدیک به مهندس میرحسین موسوی اعلام کرد که خانواده میرحسین موسوی روز گذشته به ملاقات او رفتند.

 

دیدار میر حسین موسوی با خواهرانش در حصر

 

دو خواهر میرحسین موسوی اعلام کرده بودند که روز گذشته توانستند به دیدار موسوی و رهنورد بروند. این سایت اعلام کرده است که به خانواده موسوی اعلام شده است که آن‌ها روز جمعه هم می‌توانند با او و همسرش دیدار کنند.این گشایش در حصر موسوی و رهنورد پس از سخنان شمخانی دبیر امنیت ملی کشور به وجود آمده است؛ مهدی کروبی نیز این روزها با دو تن از اعضای ارشد حزب خود دیدار کرده است.

 

خانواده میرحسین و رهنورد روز گذشته به ملاقات پدر و مادر محصور خود رفتند. همچنین دو خواهر مهندس موسوی نیز که ضمن انتقاد از اظهارات علی شمخانی درباره حصر اعلام کرده بودند ماه‌هاست که از دیدن برادر خود محرومند روز گذشته توانستند (بدون حضور خانواده خود) به دیدار محصورین اختر بروند.

 

ماموران اختر در تماس با خانواده محصورین ضمن برخی هشدارها‌ اعلام کردند جمعه نیز می‌توانند با محصورین ملاقات داشته باشند؛ تغییری که اگر در هفته‌های آتی نیز ادامه یابد می‌تواند به گشایشی اگر چه قطره چکانی در وضعیت ملاقات محصورین با خانواده خود تعبیر شود.

 

در تمام سال‌های گذشته خانواده محصورین جدای از محرومیت‌های چند ماهه و یا موارد استثنایی، به صورت روتین هفته‌ای یک ملاقات ۲ ساعته با خانواده خود داشته‌اند و در طول هفته نیز از تماس با ارتباط با پدر و مادر خود محروم بوده‌اند.

 

هفته گذشته علی شمخانی گفته بود «آقایانی كه نام برده می‌شوند، در حصر نيستند و هر زمان بخواهند كسانی را كه اراده كنند ملاقات می‌كنند 

 

پس از اظهارات دبیر شورای عالی امنیت ملی، خواهر میرحسین موسوی در متن کوتاهی شهادت داد ٣ ماه است برادرش را نديده است. او همچنین گفته بود که برادر مهندس موسوی هم ٧ ماه است كه او را نديده.

 

همچنين صالح نقره‌كار خواهرزاده زهرا رهنورد نیز نوشت ٧ سال است كه او و بقيه (خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌ها) از ديدن خاله خود ,خانم رهنورد, محروم بوده‌اند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره