وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رابطه نامشروع زن شوهردار با پسری در مترو تهران

رابطه نامشروع زن شوهردار با پسری در مترو تهران

رابطه نامشروع زن شوهردار با پسری در مترو تهران

به گزارش ایران ناز زن شوهردار که با پسری کوچک تر از خودش در متروی تهران رابطه نامشروع برقرار کرده بود دستگیر شد ! ماجرای واقعی و خواندنی رابطه نامشروع زن شوهر دار با پسری کوچکتر از خودش در متروی تهران به دادگستری کشیده شد !

به گزارش ایران ناز زنی که در پی دعوا و درگیری های با همسر خود،به شدت نیازمند کسی بود تا به او نزدیک شود و در انتها به پسر کوچکتر از خودش دل باخت. مترو برای خیلی ها نماد انسان های سرگردانی است که نه راه پیش دارند و نه راه پس ….

کافیست یک بار در رفتار برخی از مسافران دقیق شوید و ببینید چطور ساعت ها در ایستگاه می نشینند و ورود هیچ قطاری به آنها انگیزه حرکت نمی دهد.نه در بالای پله های مترو کسی انتظارشان را می کشد و نه سوار شدنشان به قطار آنان را در هیچ کدام از ایستگاه ها به شادی معجزه ای می رساند.

اما بدتر از تمام این شرایط انتخاب ایستگاه اشتباهی است ! تصمیمات اشتباهی که قطار زندگیمان را به ایستگاه آخر می رساند بدون هیچ فرصت دوباره ای برای بازگشت و جبران …..هنوز صورتش از ضرب سیلی که از همسرش خورده بود می سوخت … هر چند دقیقه یکبار صدای قطاری که از راه می رسید

و از مسافر خالی و دوباره پر می شد مریم را به خود می آورد و باز با سکوت سکوی مترو غرق اندیشیدن به رنج های زندگی مشترکش می شد. زندگی مشترکی که هر چند وقت یک بار به بحث و مجادله می کشید ،بحث هایی که به دعوا و دعوایی که به ضرب و شتم و کتک و بیرون کردن از خانه منتهی می شد و دور باطلی از رنج و تحقیر که سراسر زندگی اش را در این سال ها فرا گرفته بود.

امروز هم مثل خیلی از روزهای گذشته چند ساعتی بود که تنها توی ایستگاه نشسته بود و هر چند دقیقه یک بار با مرور مشکلاتش بغض می کرد ،می گریست و باز در سکوت رفت و آمد مسافران را تماشا می کرد بی آنکه بداند این بار خودش چند ساعتی است که زیر نظر چشم های دیگری است که متوجه اندوه و تنهایی و سردرگمی اش شده اند ….

به گزارش ناز وب، مرد جوان مدت طولانی بود که مریم را زیر نظر گرفته بود و بالاخره برای پایان دادن به کنجکاوی اش به وی نزدیک شد و از حالش پرسید و اینکه چرا سوار هیچ قطاری نمی شود . زن آنقدر تشنه هم صحبتی و درد و دل کردن بود که بدون توجه به اینکه حرف زدن از مشکلات شخصی و زندگی مشترکش چه ارتباطی به یک غریبه دارد

شروع کرد و از تمام مشکلاتش حرف زد و در حالی که می گریست از رفتار غیر انسانی همسرش با وی گفت .حرفهای تلخ زن خیلی زود مرد جوان را تحت تاثیر قرار داد و ملاقات اتفاقی آن روزشان را تبدیل به قرارهایی از پیش تعیین شده کرد.

ارتباطی که قرار بود با وجود فاصله سنی زیاد بین مریم و مرد جوان جلسات درد و دل کردن و تخلیه هیجانی مریم باشد اما کم کم دو طرف متوجه شکل گرفتن احساسی ورای ارتباط سالم انسانی شدند.آنقدر قوی و پر رنگ که خیلی ساده و سریع حس وفاداری نسبت به زندگی مشترک در ذهن مریم رنگ باخت

و علاقه به مرد جوان که از لحاظ سنی می توانست پسر او محسوب شود جای همه چیز را گرفت . به طوری که به خود اجازه داد تا تمام پایبندی های شرعی اخلاقی و انسانی را برای بودن در کنار عشق خود زیر پا بگذارد.حالا به درجه ای از کشش برای رسیدن به یکدیگر رسیده بودند که حاضر بودند هر مانعی را از سر راه بردارند

و تنها مانع برای رسیدن به یکدیگر را شوهر مریم می دیدند و اینجابود که عشقش پیشنهاد قتل رقیب را مطرح کرد و گفت حاضر است شوهر او را بکشد.کم کم این پیشنهاد به عنوان نقشه ای جدی در ذهن آنان شکل گرفت و به برنامه ریزی برای نحوه به اجرا درآوردنش پرداختند و سرانجام به بهای وصال دستهایشان به خون انسانی دیگر آلوده شد.

قرار بود مریم گزارش فقدانی همسرش را به آگاهی بدهد تا وقتی که جسد همسرش که در قعر دره ای در اطراف تهران رها شده بود پیدا شود و بالاخره آب ها که از آسیاب افتاد و بیوه عزادار از عزا درآمد عاشق دلسوخته در نقش خواستگار از راه برسد و او را از خانواده اش خواستگاری کند .

اما با هوشیاری کارآگاهان پایتخت تمام شک ها با بررسی روابط شخصی مریم متوجه او شد و خیلی زود ماجرای ارتباط پنهانی وی با قاتل لو رفته و مریم مجبور به اعتراف و معرفی قاتل شد و به دنبال آن قاتل قبل از آنکه بتواند لباس دامادی بپوشد و زندگی مشترک خود را بر ویرانه های زندگی مشترکی دیگر بنا کند

دستگیر شد و تصمیم اشتباه مریم را به ایستگاه آخر زندگی اش رساند و به جای گشودن مسیری نو در پیش روی او و رسیدن به آرامش و خوشبختی به ایستگاهی بی برگشت­و بن بستی همیشگی رساند .

نظریه کارشناس

زن و شوهری که ازدواج می کنند، در ابتدای زندگی زناشویی متعهد می شوند با یکدیگر در تمامی ابعاد زندگی مشترک، حسن معاشرت و تشریک مساعی داشته باشند.این موضوع می تواند در زمینه های جنسی،عاطفی،اقتصادی،اجتماعی،امنیتی و روانی مورد توجه باشد.

قصور هر یک زیر پا گذاشتن پیمان زناشویی است و برخی از آن ها به اصطلاح خیانت محسوب می شود.خیانت همسران به هم انواع مختلف دارد که مانند یک چرخه عمل می کنند و شامل خیانت عاطفی، اقتصادی، اجتماعی، روانی وجنسی است.از آنجایی که روابط نامشروع یکی از مضامین نکوهیده در ادبیات عامه پسند و افسانه ها است،

بنابراین خیانت به معنای جنسی آن یعنی داشتن رابطه زناشویی خارج از چارچوب خانواده بیشتر نزد مردم شناخته شده است. بر اساس شواهد اجتماعی خیانت جنسی در مردان همواره بیشتر از زنان بوده،منتهادر چند سال اخیر درصد تغییرات رشد آن در زنان بالاتر است.وقتی نیازهای اولیه فرد در زندگی مشترک برطرف نمی شود، به فکر فرو می رود و با خودش ­می گوید این شرایط چندان درست ، خوب و منصفانه نیست.

سپس شروع به جستجو برای یافتن شخصی برای درد و دل کردن می کند و با خودش می گوید: ” اگر فقط کسی را برای صحبت کردن داشتم ، چقدر عالی می شد.”و همین ممکن است گام کوچکی برای یافتن حمایت خارج از پیوند زناشویی باشد.در واقع فرد به اجبار به شکار چنین فردی نمی رود ، بلکه او به نحوی پیدا می شود

و زن با خودش می گوید: ” آیا عالی نیست که ما می توانیم فقط صحبت کنیم و مسائلمان را باهم در میان بگذاریم؟”این خطر ممکن است در زندگی هر زوجی رخ دهد، حتی زوج هایی که سال ها از ازدواجشان می گذرد. و متأسفانه به نظر می رسد که تعهدات اخلاقی و مذهبی نیز در این زمینه به کلی رنگ می بازند.

خیانت زیان آورترین عمل در یک ارتباط است که نه تنها منجر به صدمات غیر قابل جبران به طرفین می‌شود، بله اعتماد و اطمیـنان کسی که مورد خیانت قرار گرفته شده را نیز نسبت به افراد دیـگر از بین خواهـد برد. مـعمولا نارضایتی از مسائل گوناگون در یک رابطه باعث خیانت می‌شود ولی در کل هیچ عذری برای این عمل نکوهیده پذیرفته نیست و باید از آن دوری نمود.

تنها چیزی که می توان با اطمینان کامل بیان کرد این است که هـمـه زنـان تـشـنـه و عاشق تعریف و تمجید توسط شوهرشان هستند بخصوص هنگامیکـه تغییری در آنها بوجود آید.اگر او موهای بلند و بلوند خود را کوتاه و تیره نمود و توسط شوهرش مورد توجه و تعریف قرار نگرفت باید انتظار داشت فرد دیگری زحمت اینکار را بکشد !

یا اینکه احساس می کنـد کـسی که دوسـت داشـت تمام اوقـات خود را با او بـگـذرانـد اکنون بیشتر وقتش را در محل کار و با همکاران و دوستان خود صرف می کند ، احساس تنهایی می کند چرا که هرگاه همسر خود را می طلبد با پاسخ منفی مواجه می شود، بخاطر آنچه که انجام داده مورد تحسین قرار نمی گیرد، احساس کمبود می نماید چون شوهرش حداقل انتظاراتش را برآورده نمی کند.

گاهی زنانی که مردان آنها خیانت می کنند، بعد از قرار گرفتن در یک دوره شوک در مقابله با استرس و فشار وارده اقدام به رفتار تلافی جویانه می کنند.

راهکارهای موثردر کاهش خیانت زنان به نقل از سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

* افزایش خدمات اجتماعی و رفاهی زنان کم بضاعت و بی بضاعت مانند زنان دارای شوهران معتاد

* آموزش مهارت زندگی

* آموزش مهارت شغلی

*آموزش نحوه برنامه ریزی اوقات فراغت به دختران

*پیشگیری از ازدواج زود رس دختران

*تقویت نگرش مذهبی و دینی در دختران

*افزایش سواد رسانه ای خانواده ها

*استفاده از مددکار اجتماعی برای کمک به زوجین دارای مشکلات زناشویی

*اهتمام رسانه ها در ارایه تصویر درست از روابط اجتماعی درست با کمک روانشناسان و جامعه پژوهان/ف

تهیه و تنظیم : ستوانیکم سمانه مهربانی – کارشناس معاونت اجتماعی پلیس آگاهی فاتب

با تشکر از سرهنگ کارآگاه حمید مکرم –معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فاتب

مطالب مرتبط:

شلاق برای بازیگر مشهور ایرانی بخاطر رابطه نامشروع

حکم شلاق بازیگر ایرانی بخاطر رابطه نامشروع

محکومیت دو دختر به شلاق بخاطر فحاشی در واتس آپ

تصاویر تجاوز به دختر 18 ساله در باغ

تجاوز وحشتناک به خانم بازیگر در کافی شاپ + عکس

مرگ کودک ترک از ترس تجاوز پیرمرد 63 ساله +تصاویر

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره