وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عاقبت رابطه نامشروع مردی با دو زن دوجنسه در تهران (عکس)

عاقبت رابطه نامشروع مردی با دو زن دوجنسه در تهران (عکس)

عاقبت رابطه نامشروع مردی با دو زن دوجنسه در تهران (عکس)

 

مرد 45 ساله ای امروز در پاسداران به تل رسید . با کمک شاهدان این قتل ، دو زن دو جنسه در این رابطه دستگیر شدند و به علت این قتل اعتراف کردند . به گزارش ایران ناز عاملان قتل مرد میانسال در منطقه پاسداران دو دوجنسیتی بودند که روز گذشته بازداشت شدند.

 

رابطه شیطانی با دوجنسه ها ,ساعت ۴ بامداد دوشنبه ۲۲ آبان ماه امسال اهالی کوچه هدیه خیابان شریعتی صدای درگیری شنیدند و وقتی از برای پیگیری موضوع از خانه هایشان خارج شدند با جسد مرد ۴۵ ساله ای که در خیابان شریعتی روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

 

عاقبت رابطه نامشروع مردی با دو زن دوجنسه در تهران (عکس)

 

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در محل جنایت حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد

 

که این مرد با دو زن درگیر شدند و پس از اینکه مرد ۴۵ ساله روی زمین افتاده است آنها سوار بر خودروی پژو ۲۰۷ از صحنه فرار کرده اند.

 

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که دو عامل این جنایت سوار بر خودرو برای سرکشی بار دیگر در محل جنایت حاضرشدند که یکی از شاهدان این درگیری مرگبار موفق به شناسایی خودروی دو زن مرموز شده که متهمان خیلی زود پا به فرار گذاشتند.

 

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی دو زن جوان شدند و با اقدامات فنی و پلیسی صاحب خودرو شناسایی شد.

 

همین سرنخ کافی بود تا تیمی از ماموران به محل زندگی ۲ زن جوان در منطقه پاسداران اعزام شدند و وقتی مرجان ۲۸ ساله و میترا ۲۱ ساله در برابر ماموران قرار گرفتند به ناچار خود را تسلیم ماموران کردند.

 

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که این متهمان که دو جنسه هستند شب گذشته برای ارتباط نامشروع به خانه مرد ۴۵ ساله مراجعه کرده بودند که پس از رابطه قرار بوده مرد جوان به آنها یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول بدهد که بر سر این مسئله با هم درگیر شده اند و دعوای آنها از داخل خانه به بیرون کشیده است.

 

یکی از متهمان در اعترافاتش گفت: وقتی دنبال مرد ۴۵ ساله رفتیم در سر خیابان هدیه با او درگیرشدیم که او را به عقب هل دادیم که ناگهان روی زمین افتاد و از ناحیه گوش و سر خونریزی پیداکردکه ما از ترس پا به فرار گذاشتیم.

 

بنا به این گزارش، این دو زن خیابانی دو جنسه برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس منافی آذر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره