وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رابعه اسکویی در اینستاگرام و فیس بوک هک شد +عکس

رابعه اسکویی در اینستاگرام و فیس بوک هک شد +عکس

پیج رابعه اسکویی در اینستاگرام و فیس بوک هک شد

 

به گزارش ایران ناز موج هک اینستاگرام و فیس بوک بازیگران بعد از بهاره رهنما و نفیسه روشن این بار به رابعه اسکویی ، بازیگر مهاجرت کرده ایرانی رسید . به گزارش ایران ناز ایمیل و پروفایلهای اینستاگرام و فیس بوک رابعه اسکویی که چندی پیش به جم پیوست و سپس از این کانال تلویزیونی جدا شد و به فعالیتهای هرمی و بیزینس در ترکیه روی آورد ، هک شده است.

 

این خبر را نعیمه نظامدوست منتشر ساخت.براساس اعلام نعیمه نظام دوست, صفحه اینستاگرام و فیس بوک رابعه اسکویی هک شده است.

 

نعیمه نظام دوست، همراه با انتشار عکسی از خود و رابعه اسکویی از هک شدن اینستاگرام و فیس‌بوک این بازیگر که به ترکیه مهاجرت کرده است، خبر داد.نعیمه نظام دوست، بازیگر تلویزیون با انتشار عکسی از خود و رابعه اسکویی، بازیگر زن پیوسته به شبکه جم در صفحه اینستاگرامش نوشت:

رابعه اسکویی در اینستاگرام و فیس بوک هک شد +عکس

«دوستان عزیزم، پیج اینستا و فیس بوک و ایمیل دوست عزیز و مهربانم خانم رابعه اسکویی هک شده، لطفا اگه هرگونه پیام یا مطلبی از ایشون ارسال شد و یا دریافت کردین، به هیچ عنوان جواب ندین.

 

رابعه جان اسکویی مدت زیادیه که دیگه هیچگونه فعالیت هنری در هیچ جای دنیا نداره و ایشون مثل یک شهروند در ترکیه زندگی می‌کنند.پس لطفا از هرگونه توهین به دوست عزیز من بپرهیزید. پیشاپیش ممنونم از شعور بالا و انسانیت شما دوستان گلم.»

 

 مطالب مرتبط:

 

پشیمانی رابعه اسکویی +عکس

 

شغل جدید رابعه اسکویی در ترکیه +عکس

 

جنجال آفرینی رابعه اسکویی در جشنواره فیلم فجر

 

مصاحبه با لادن طباطبایی و رابعه اسکویی