وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز های افراد آیفون باز

راز های افراد آیفون باز
برایان کابلو… این نام تا دیروز اسمی بود شبیه دیگر اسم ها. اما حالا برای جماعت آیفون‌باز، یادآور جوان شیفته و جو زده‌ای است که اولین آیفون 5اس امریکا را از آن خود کرد. البته بعد از 15روز صف ایستادن!

دیروز جمعیت عظیمی که در یکی از خیابان های نیویورک پشت فروشگاه آیفون صف کشیده بودند بالاخره موفق شدند بعد از ساعت ها انتظار به داخل فروشگاه راه پیدا کنند و با یکی از دو مدل جدید آیفون یعنی 5s و 5c در دست بیرون بیایند. برایان کابلو به همراه دوستش جو، از همان زمانی که تاریخ عرضه این دو مدل جدید اعلام شد، برای اولین بودن در صف ایستادند تا 15 روز بعد، یعنی ساعت 8صبح روز جمعه بتوانند اولین خریداران آیفون جدید باشند.

در شهرهای دیگر دنیا هم اوضاع به همین شکل بود. در سیدنی از میان جمعیت پتو و بالش به دستی که جلوی فروشگاه صف کشیده بودند، یک مرد اندونزیایی موفق شد بعد از یک روز و نیم در صف ایستادن اولین آیفون جدید دنیا را از آن خود کند و در برلین هم صدها نفر زیر باران ایستادند تا نوبت شان را برای ورود به فروشگاه اپل این شهر از دست ندهند. در لندن یکی از مشتری هایی که جلوی صف ایستاده بود در مقابل پیشنهاد وسوسه انگیز فروش نوبتش مقاومت کرد و حاضر نشد با 5هزار پوند، جایش را از دست بدهد.

آیفون 5c شباهت زیادی به ورژن سال 2012 آن دارد با این تفاوت که بدنه ای از جنس پلاستیک، کمی ضخیم تر و در رنگ های مختلف برای آن در نظر گرفته شده که قیمت کمتری هم نسبت به نمونه قبلی دارد. اما از این نمونه استقبال زیادی نشد و بیشتر خریداران، سراغ آیفون های 5s را می گرفتند.