وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راههای پیدا کردن خواستگار و شوهر پولدار ( جذب مردان ثروتمند)

راههای پیدا کردن خواستگار و شوهر پولدار ( جذب مردان ثروتمند)

راههای پیدا کردن خواستگار و شوهر پولدار ( جذب مردان ثروتمند)

 

درست است که ازدواج  با مردان پولدار لزوما خوشبختی نمی آورد ولی رفاه مالی میتواند بسیاری از شاخصه های کیفی زندگی را فراهم ساخته و میزان رضایت افراد از زندگی را بالاتر ببرد .

 

ازدواج با یک مرد پولدار آرزوی بسیاری از دختران جوان دم بخت است. اگر بخواهیم بدون تعارف صحبت کنیم، مسائل مالی در انتخاب همسر تاثیر زیادی دارد؛ چراکه بسیاری از دختران باور دارند در کنار خصوصیات اخلاقی خوب، ازدواج با یک پسر پولدار تأمین کننده آسایش و رفاه در زندگی مشترکشان خواهد بود. اما چطور یک دختر می‌تواند خواستگاران پولداری داشته باشد؟ از چه راهی می‌تواند برای ازدواج، نظر یک پسر پولدار را به خود جذب کند؟ و چگونه می‌تواند ازدواج موفقی را در کنار او رقم بزند؟

 

مردان پولدار را بهتر بشناسید

 

اگر می‌خواهید یک مرد پولدار را جذب کنید، قبل از هرچیز باید دیدگاه و طرز فکر او را بشناسید. شناخت مردان پولدار و طرز فکر آنها باعث می‌شود آگاهانه‌تر با آنها ارتباط برقرار کنید و درنتیجه بهتر بتوانید آنها را به سمت خود جذب کنید. البته منظور ما فریب کاری برای بدست آوردن یک پسر پولدار نیست، بلکه بررسی چگونگی برقراری یک ارتباط مناسب برای ازدواج با مردی است که ثروتمند است. پسران پولدار معمولا ویژگی‌‌های شخصیتی زیر را دارند:

 

راههای پیدا کردن خواستگار و شوهر پولدار ( جذب مردان ثروتمند)

 

آن‌ها زیاد کار می‌کنند

 

پسران پولدار چه ثروتشان خود ساخته باشد و چه درخانواده ثروتمندی بزرگ شده باشند معمولا سرشان شلوغ است. آنها انرژی زیاد، اعتماد به نفس بالا و چشم‌انداز بلند مدتی برای گسترش سرمایه خود و همچنین نحوه خرج کردن آن دارند. تفاوت آنها با پسران بی‌پول این است که می‌توانند رویاهای خود را به سرعت عملی کنند.

 

آنها ریسک پذیر هستند

 

برای کسی که سرمایه و پول زیادی دارد ریسک کردن آسان‌‌تر است. آنها از، ازدست دادن نمی‌ترسند، جرأت بیشتری برای تصمیم‌های بزرگ دارند و ریسک پذیرتر هستند.

 

آنها احساس قدرت می‌کنند

 

پول قدرت می‌آورد و مردان پولدار معمولا احساس قدرت زیادی می‌کنند. آنها با داشتن ثروت زیاد به راحتی می‌توانند نیازهای مادی خود را برطرف کنند و این موضوع احساس غرور و قدرت در آنها ایجاد می‌کند.

 

تفریحات و خواسته‌های متفاوتی دارند

 

افراد پولدار معمولا سبک زندگی متفاوتی با دیگران دارند. آنها معمولا وقت آزاد خود را با تفریحات گران قیمت و پرخرج می‌گذرانند. رفتن به سفرهای خارج از کشور، شرکت در مهمانی‌های بزرگ، سرگرمی‌ها و ورزش‌های پرهزینه و خرید اجناس گران قیمت، قسمت جدا نشدنی از زندگی پسران پولدار است.

 

راههای پیدا کردن خواستگار و شوهر پولدار ( جذب مردان ثروتمند)

 

آنها برای ازدواج به دنبال دختری ایده‌آل هستند

 

مردان پولدار معمولا برای انتخاب همسر به دنبال یک زن ایده‌آل هستند. زن ایده‌آل برای یک مرد ثروتمند خودساخته کسی است که علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و زیبا، باهوش، اجتماعی، مستقل و منحصر به فرد باشد.

 

آیا ازدواج با یک پسر پولدار خوشبختی شما را تضمین می‌کند؟

 

به گفته پژوهشگران، ثروت زیاد شاید بتواند به نحوی در کاهش درد و اندوه موفق باشد، اما الزاما به این معنی نیست که پول می‌تواند میزان شادی و سعادت را افزایش دهد. ازدواج با یک پسر پولدار، علاوه بر مزایای فراوان از جمله مرفه بودن امکانات و رفاه زیاد، معایبی هم می‌تواند داشته باشد. در ادامه به برخی از معایب ازدواج با خواستگار پولدار اشاره می‌کنیم:

 

انتظارات بالا

 

همانطور که گفتیم معمولا یک پسر پولدار به دنبال دختری ایده‌آل و بدون نقص است و از آنجایی که هیچ کس کامل و بدون عیب نیست، ممکن است با کشف کوچک‌ترین ایراد در شما برای او دلسردی ایجاد شود.

 

در اولویت بودن کار

 

مردان پولدار معمولا وقت زیادی برای مدیریت سرمایه خود نیاز دارند. به همین علت برای بسیاری از آنها کار و بیزینس در اولویت اول قرار می‌گیرد و وقت کمتری را برای همسر و خانواده می‌توانند داشته باشند.

 

غرور و خود بزرگ بینی 

 

همانطور که ذکر شد مردان پولدار به دلیل عدم وابستگی به دیگران برای رفع نیازهای مالی خود، معمولا حس قدرت و غرور زیادی دارند. این غرور و خود بزرگ بینی می‌تواند در روابط عاطفی برای آنها مشکلات متعددی ایجاد کند. کسی که قصد ازدواج با یک پسر پولدار را دارد باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

 

سبک زندگی متفاوت 

 

به سبب سبک زندگی متفاوتی که پسران پولدار دارند. ازدواج یک دختر از خانواده با سطح مالی پایین‌تر و آشنا نبودن او به سبک زندگی اشرافی، می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه آنها شود.

 

چگونه شوهر پولدار پیدا کنید

 

اگر برای ازدواج با یک مرد پولدار مصمم هستید و می‌خواهید یک شوهر پولدار پیدا کنید، می‌توانید راهکارهای کلیدی زیر را بکار ببرید:

 

به زیبایی ظاهر توجه داشته باشید

 

برای اکثر پسران ثروتمند، زیبایی ظاهر همسر آینده‌شان اهمیت زیادی دارد. پس لازم است به آراستگی و زیبایی ظاهری خود توجه کافی داشته باشید و اگر مشکل خاصی در ظاهر شما وجود دارد که قابل اصلاح است، آن را برطرف کنید.

 

در مکان‌هایی که آنها حضور دارند، حضور پیدا کنید

 

افراد پولدار معمولا در مکان‌ها و رویدادهای خاصی شرکت دارند و پول خود را برای آن خرج می‌کنند. اگر می‌خواهید یک شوهر پولدار داشته باشید و یک پسر پولدار را جذب کنید قبل از هرچیز باید در مکان‌هایی که آنها حضور دارند، حضور پیدا کنید. البته لازم نیست شما هم مانند آنها برای خودتان زیاد خرج بتراشید، اما حضور شما در محیط مناسب و گسترش فعالیت‌های اجتماعی با آنها لازم است. برای مثال در باشگاه‌های اسب سواری، پیست ماشین‌رانی، کلوپ‌های تفریحی، گالری‌های هنری، سمینارها، پیست اسکی، تور مسافرتی و کوهنوردی، شرکت‌های بزرگ و مهمانی‌های مجلل امکان حضور مردان ثروتمند زیادتر است.

 

خودتان باشید

 

برای بدست آوردن هیچ مردی استاندارهای اخلاقی و ارزش‌های خود را زیر سوال نبرید، هرچند او میلیاردر باشد. رویاهای خود را دنبال کنید و مسیر مشخصی را برای زندگیتان در نظر داشته باشید. مطمئنا شما و شخصیتتان به عنوان یک دختر شایسته با ارزش و قابل احترام است و همین تفاوت‌ها است که هرکس را منحصر به فرد و جذاب می‌کند. پس لازم نیست برای جلب توجه یک پسر پولدار آدم دیگری بشوید.

 

منتظر انتخاب شدن نمانید

 

لازم نیست منتظر باشید تا توسط طرف مقابل انتخاب شوید. اگر دوست یا واسطه مناسبی می‌شناسید که بتواند شما را به عنوان دختری شایسته به مرد موردعلاقه‌تان معرفی کند، از این کار دریغ نکنید.

 

شیک پوش باشید

 

نیازی نیست الزاما از لباس‌های گران قیمت برای جلب توجه استفاده کنید. درواقع آرایش‌های زننده و پوشش‌های نامناسب، در نظر بیشتر مردان برای دختری که می‌خواهند با او ازدواج کنند نقطه قوت به شمار نمی‌آید. اما لازم است ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید و برای خوش پوش بودن در انتخاب لباس، سلیقه کافی به خرج دهید .

 

مستقل باشید

 

پسران پولدار از افرادی که وابستگی مالی زیادی به دیگران دارند، خوششان نمی‌آید. بسیاری از مردان پولدار نسبت به هدف اطرافیان از برقراری ارتباط به سبب سواستفاده مالی بدبین هستند. پس دختری که تا حدی از لحاظ مالی مستقل باشد، احتمالا برای آنها جذاب‌تر است.

 

مهارت‌های ارتباطی خود را افزایش دهید

 

فن بیان و قدرت نفوذ کلام در آشنایی برای ازدواج و مخصوصا در دیدارهای اول نقش ویژه‌ای دارد. سعی کنید ادب و متانت را د ر بیانتان حفظ کنید و در عین حال رفتار گرم، صمیمی و بانشاطی داشته باشید. برای جذب یک پسر پولدار لازم است اطلاعات عمومی و تخصصی نسبتا بالایی در زمینه‌های مختلف داشته باشید تا به عنوان فردی باهوش، عاقل و آگاه در نظر آن‌ها شناخته شوید. برای بالا بردن مهارت‌های ارتباط موثر، می‌توانید از مقالات و کتاب‌های روانشناسی این حوزه کمک بگیرید.

 

هنرمند باشید

 

تسلط به رشته‌های محتلف هنری، موسیقی و ورزش می‌تواند شما را در نظر یک مرد پولدار جذاب‌تر نشان دهد. هنر عنصری است که معمولا مردها کمتر سراغ آن می‌روند و هنرمند بودن، شما را در نظر یک مرد، لطیف و با احساس معرفی می‌کند.

 

باکلاس باشید

 

پسران پولدار معمولا به دنبال دختران باکلاس هستند، دختری که به در کنار او بودن افتخار کنند. منظور از باکلاس بودن این است که در ظاهر و رفتار در عین سادگی، باوقار و جذاب به نظر برسید. رفتارهایی مانند تکه کلام‌های نامناسب، پوشش زننده و به اشتراک‌گذاری پی‌در‌پی عکس (سلفی) در صفحات مجازی، رفتار مناسبی برای یک خانم باکلاس و باوقار نیست. برای با کلاس بودن در قرار ملاقات‌ها و یا بعد از دریافت هدیه تشکر کردن را فراموش نکنید و بد نیست اگر هر از چند گاهی تعارف کنید که پرداخت هزینه قرار با شما باشد.

 

به کسب و کار آنها علاقه نشان دهید

 

یک مرد پولدار برای دختر مورد علاقه‌اش زیاد خرج می‌کند. او دوست دارد برای دختری خرج کند که ارزش پول او و زحمتی که برای بدست آوردن آن کشیده را بداند. به خصوص اگر مرد خودساخته‌ای باشد و ثروتش را با تلاش بدست آورده باشد. پس مهم است که دختر به اینکه این پول از کجا آمده اهمیت نشان دهد. به عنوان دختری که وارد رابطه با یک پسر پولدار شده‌اید باید کمی به صحبت درمورد کسب و کار او، مدیریت مالی و نحوه درآمدزایی او توجه و علاقه نشان دهید، البته از آنجایی که درموارد دیگر خانم‌ها حرف بیشتری برای گفتن دارند، می‌توانید برای ایجاد تعادل در مسائل مالی و کاری بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده.

 

منحصر به فرد باشید

 

برای اینکه شاهزاده‌تان شما را خاص و منحصر به فرد ببیند، باید به او نشان دهید، همان زن خاصی هستید که همواره در رویاهایش تصور کرده است. اگر تنها به خاطر ثروتش او را تحسین برانگیز بدانید، او را صاحب اختیار کامل کرده‌اید تا شما را تحقیر کند. مسحور و مبهوت ثروتش نشوید؛ این مرد ثروتمند باید باور کند که شما به راحتی توانایی جذب مردان ثروتمند دیگر را دارید. تمام مردان دنیا خود را خاص و منحصر به فرد می‌دانند و وقتی مردی ثروتمند باشد، این باور صد برابر در او تقویت می‌شود. در این بین شما باید کاری کنید که او حس کند در دنیا بی‌نظیرید و این او است که خوش‌شانس بوده که شما را پیدا کرده است. حتی اگر قبلاً به این طریق رفتار نکرده‌اید، اکنون وقت آن است که قبول کنید، مردان صاحبان بلامنازع جهان نیستند.

 

راههای پیدا کردن خواستگار و شوهر پولدار ( جذب مردان ثروتمند)