وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین راهکار برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

بهترین راهکار برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

بهترین راهکار برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

 

تمرینات بزرگ شدن اندام تناسلی شامل مجموعه ای از ماساژ ها و حرکات کششی است که بطور طبیعی باعث افزایش سایز اندام تناسلی با ماساژ و تمرینات طبیعی می گردد که افزایش سایز الت تناسلی را به دنبال خواهد داشت .

 

تمامی این روش ها بوسیله دست و یک مایع مانند لوبریکانت ( میتوان به جای لوبریکانت از روغن خراطین نیز استفاده نمود ) انجام خواهد شد .

 

بهترین راهکار برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

 

که به سرعت به افزایش سایز اندام تناسلی همراه با  ماساژ و تمرینات طبیعی منجر می شود  . اندازه آلت تناسلی مردان می‌تواند برای بسیاری از آقایان یک مسئله حساس باشد.

 

جراحی، مصرف قرص، دستگاه‌های کششی و تزریق از جمله روش‌هایی هستند که برای بزرگ کردن الت تناسلی مردان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما این روش‌ها معمولاً فقط برای مردانی که دچار ترومای آلت تناسلی هستند و یا اختلالات سلامتی دارند که بر عملکرد الت تناسلی اثر گذاشته است، مفید می‌باشد.

 

اندام تناسلی مردانه وظایف مهم و آناتومی پیچیده ای دارد، به این معنی که بزرگ شدن آن مشکل است.

 

چه روش‌های برای افزایش سایز الت مردان وجود دارد؟

شما باید بدانید که تصمیم گرفته اید تا حرکات کششی را انجام دهید . بوسیله این حرکات که به افزایش سایز اندام تناسلی و تمرینات طبیعی معروف هستند می خواهید جریان خون رسانی را در بافت افزایش داده و در نتیجه سبب رشد بافت ماهیچه گردد .

 

گزینه‌های مختلفی وجود دارد که به مردانی که از اندازه الت تناسلی خود ناراضی هستند، پیشنهاد شده است. اگر می‌خواهید آلت تناسلی خود را بزرگ کنید، باید بدانید که بیشتر این روش‌ها به شما در رسیدن به نتایجی که انتظار دارید، کمک نمی‌کنند.

 

قرص های افزایش طول دستگاه تناسلی مردان

قرص های متنوعی برای افزایش طول و افزایش سایز الت تناسلی مردان تبلیغ می شود که بهترین قرص برای افزایش سایز قرص مگنارکس اکسترا پلاس می باشد که در کنار بزرگ شدن آلت زودانزالی را نیز درمان می کنند.

 

برای خرید قرص مگنارکس می توانید با نمایندگی رسمی این محصول شرکت فرازطب با شماره های 09197205208  –  09129518450 تماس بگیرید. اکسترا پلاس از نظر جوابدهی فوق العاده بالاتر از مدل مگنارکس پلاس معمولی است.

 

شرکت های زیادی وجود دارند که برای افزایش اندازه الت تناسلی سعی در فروش قرص‌های خود دارند. بیشتر مکمل‌های غذایی سطح اکسید نیتریک مانند ال- سیترولین و یا ال- آرژنین را افزایش می‌دهد که می‌تواند خون رسانی به آلت را بهبود بخشد.

 

در حالی که این کار ممکن است نعوظ را بهبود بخشد و آن را طولانیتر و طول پنیس را ضخیم‌تر کند.

 

دومین محصول در این زمینه قرص بیگ رایز می باشد که طرفدارهای زیادی دارد و کاملترین محصول زناشویی آقایان می باشد. قرص بیگ رایز BigRize محصولی فوق العاده از کشور آمریکاست که دارای اثرگذاری سریع نیز بوده و تاثیرات فوق العاده این محصول حتی یک ساعت بعد از اولین کپسول نیز مشاهده می شود.

 

اگر فقط و فقط مشکل شما انزال زودرس است و ضعف دیگری ندارید و فقط برای درمان زودانزالی میخواهید دارو مصرف کنید بهتر است که از کانفیدو استفاده کنید.

 

قرص کانفیدو چیست ؟ Confido یک محصول تخصصی و فوق العاده صرفا برای درمان زود انزالی می باشد و با یک دوره درمان تا آخر عمر مشکل انزال زودرس نخواهید داشت.

 

کرم های افزایش سایز آقایان

شما می‌توانید تبلیغات لوسیون‌ها، کرم یا روغن‌هایی که برای بزرگ شدن الت تناسلی مردان معرفی می‌شوند را مشاهده کنید.

 

محصولاتی که می‌توانید روی آلت تناسلی خود بمالید ممکن است حاوی هورمون، داروهای تقویت کننده جریان خون، روغن، گیاهان و یا ویتامین باشند.

 

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه یک محصول موضعی می‌تواند سایز پنیس شما را افزایش دهد، وجود ندارد و برخی از آنها می‌توانند یک واکنش پوستی ایجاد کنند یا سبب تحریک پوست شوند.

 

بهترین راهکار برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

 

مطلب بسیار مهم در رابطه با بزرگ کردن الت تناسلی آقایان

تمرینات متعدد می تواند برای افزایش اندازه آلت تناسلی انجام شود و با این تمرین ها ۱۰۰٪  تغییر کامل در اندازه الت تناسلی را مشاهده خواهید کرد.

 

تنها با تمرینات پنج روز در هفته برای حداقل ۶ ماه می توان به نتایج قابل قبول رسید. بعد از دو تا سه هفته از شروع تمرینات تغییرات را احساس خواهید کرد .

 

برای افرادی که سایز آلت شان طبیعی است و به هیچ یک از مواردی که در بالا ذکر شد و می تواند باعث کوچک به نظر رسیدن الت بشود مبتلا نیستند، افزایش سایز آلت در حد ۱ تا ۲ سانتیمتر و آن هم با احتمال بالای بروز عوارض همراه هست. پس پاسخ به این سوال برای این دسته از افراد “خیر” هست.

 

اما برای افرادی که به دلیل چاقی یا وجود الت پرده دار آلت شان نهفته شده و کوجک به نظر می رسد می توان با جراحی بخش های نهفته الت را از بافت های اطراف بیرون کشید و بدین ترتیب به ایجاد نمایی طبیعی و زیبا به آلت و برگرداندن عزت نفس به فرد کمک کرد. پس پاسخ به این سوال برای این دسته از افراد “آری” هست.

 

قبل از شروع تمرینات آن را اندازه گیری کنید :

الف) طول الت تناسلی را در طول نعوظ اندازه گیری کنید .
ب) محدوده الت تناسلی را در طول نعوظ اندازه گیری کنید .
ج) اندازه طول الت تناسلی را در طول آرامش اندازه گیری کنید .

 

تمرینات بدنی وجود دارد که برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان استفاده شده است. فرض پشت این ورزش‌ها این است که مالیدن مکرر الت تناسلی می‌تواند جریان خون به آن را افزایش دهد، که به عنوان یکی از روش‌های ممکن برای افزایش سایز پنیس در نظر گرفته شد.

 

یک تکنیک خاص به نام Jelqing شامل ماساژ دادن آلت تناسلی است که گویی در حال شیر دوشی آن هستید تا جریان خون افزایش یابد. هیچ فعالیت بدنی که نشان بدهد نتایج مثبتی در افزایش اندازه یا ضخیم شدن پنیس دارد، وجود ندارد. بلکه در حقیقت، تمرینات خشن می‌تواند منجر به صدمه یا زخم الت تناسلی شود.

 

افزایش سایز آلت به روش ماساز جلکینگ

بهترین روش برای بزرگ کردن الت ماساژ جلکینگ می باشد که کارایی های فراوانی برای افزایش طول و قطر الت دارد.

 

روش جلگینگ از گذشته های بسیار دور مورد استفاده قرار گرفته است. این روش به عنوان معمولی ترین روش افزایش سایز الت تناسلی با ماساژ نام برده می شود :

 

آلت تناسلی شما هیچگاه به یک روز بزرگ و حجیم نخواهد شد .

 

اگر هم این اتقاق نادر در طول یک روز بیوفتد مطمئن باشید که یک جای کار ایراد دارد و طبیعی نخواهد بود .

 

پس تحت هیچ شرایطی سراغ راه هایی که صرفا به جهت کسب درامد و سوء استفاده بازگو میشوند نروید !

 

در این مقاله چند روش را جهت افزایش سایز الت تناسلی با ماساژ برای شما عنوان می کنیم که با طبیعی ترین حالت ممکن طی چند هفته ۳ الی ۴ سانتی متر به سایز اندام تناسلی خود اضافه نمایید .

 

حجیم سازی الت تناسلی و افزایش سایز آلت تناسلی یک پروسه ای است که اگر به سرعت انجام پذیرد به سرعت باز می گردد .

 

پس به طبیعی ترین راه افزایش سایز الت تناسلی با ماساژ مراجعه و تمرینات را طبق همان دستور انجام دهید .

 

اگر شما علاقمند به افزایش سایز آلت تناسلی با ماساژ در قسمت طول و ضخامت هستید می بایست حداقل ۲ نوع از تمرینات زیر را تمرین کنید !

 

محصولاتی که به الت تناسلی می‌پیچند و به نوعی فشار به آن وارد می‌کنند به عنوان روش‌های کششی تبلیغ می‌شوند. به عنوان مثال، حلقه‌های آلت تناسلی برای استفاده در طول نعوظ به منظور بزرگتر و سخت تر شدن نعوظ به دلیل افزایش احتقان خون توصیه می‌شود.

 

دلیل استفاده از این محصولات براساس این ایده است که باریک شدن پوست و ساختار الت تناسلی مرد می‌تواند باعث افزایش طول آن شود. یک نوع گیره با غلطک نیز برای استفاده در حین نعوظ به بازار عرضه شده است.

 

هیچ مدرکی در دست نیست که نشان دهد بستن آلت تناسلی آن را به طور دائم طولانی می‌کند. این ابزارهای کمکی می‌تواند باعث قطع جریان خون به الت تناسلی شود و عوارض جانبی و یا حتی آسیب دائمی ایجاد کند.

 

هدف از این تمرین‌ها ایجاد استحکام کششی بافت‌ها که مسئول نعوظ آلت هستند می باشد و به تدریج افزایش این بافت‌ها را به دنبال خواهد داشت .

 

ماساژ الت به روش خیس

در روش خیس ماساژ جلگینگ میبایست ابتدا وازلین و سپس لوبریکانت یا خراطین استفاده گردد .

 

در این روش نیز همانند روش بالا که توضیح داده عمل جلگینگ صورت می گیرد با این تفاوت که وازلین حکم گرم کننده را پس از خراطین ایفا می کند .

لازم به ذکر است بهترین روش همین روش است .

 

ماساژ آلت به روش خشک

این روش همانند روش بالا که توضیح داده شد می باشد با این تفاوت که تاثیر آن با تاخیر مشاهده می گردد .

و مورد قابل توجه آن است که هیچگونه روغن و لوبریکانتی استفاده نمیگردد .

 

ماساژ پنیمور برای افزایش سایز الت تناسلی

روش پنیمور به عنوان یکی از معتبرترین روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی در دنیا می باشد. این روش که بر پایه یکسری تمرینات مخصوص روزانه بنا شده است ، در حقیقت بی عارضه ترین روش افزایش سایز الت تناسلی محسوب می شود. 

 

بنابراین تمامی زوجین باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و از این نیروی غریزی در جهت تحکیم خانواده استفاده کنند . یکی از مشکلاتی که ممکن است زوجین با آن روبرو باشند کوچکی آلت تناسلی مردان است که باعث بروز برخی ناراحتی ها در به ارگاسم رسیدن همسرشان شود.

 

مردانی که از کوچکی الت تناسلی رنج می برند اگر این تمرینات را به دقت و بدون وقفه انجام دهند معمولاً اثر آن را بعد از سه هفته تا یک ماه مشاهده میکنند و اگر این تمرینات را تا ۶ماه ادامه دهند میتوانند با احتمال % ٩٨ به موفقیت برسند .

 

بهترین راهکار برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

 

حرکات کِگِل :

این حرکات که به تمرینات کِ گِل معرف هستند .

برای افزایش میزان جریان خون در ناحیه مورد نظر استفاده می شوند .

روش ک گل نیز نوعی دیگر از این روش هاست که به تازگی کشف گردیده است .

 

نحوه افزایش سایز اندام تناسلی با ماساژ ک گل :

مهم ترین روش ک گل استفاده از ماهیچه PC می باشد .

ماهیچه Pc ما بین حدفاصله بیضه ها و مقعد واقع گردیده است .

روش تشخیص ماهیچه PC بدین ترتیب است که شما هنگامی که الت تناسلی خود را با اختیار تکان می دهید ماهیچه PC اکشن نشان می دهید .

برای ماساژ الت تناسلی و افزایش سایز اندام با ماساژ بوسیله این ماساژ شما باید دقیقا همین اکشن و ری اکشن را انجام دهید .

 

یعنی :

سر آلت تناسلی را بصورت ارادی تکان دهید.

سپس متوجه خواهید شد ماهیچه PC نیز تکان میخورد .

پس از اینکه تکان دادید به آرامی ماهیچه Pc را لمس کنید و سعی کنید دوباره تکان دهید .

این عمل هم گردش خون را به میزان زیادی بالا خواهد برد .

 

افزایش سایز با روش کشش الت تناسلی مردانه

دامنهٔ شیوه‌های موجود از ورزش‌های دستی تا دستگاه‌های کشنده و آویزان کردن وزنه و جراحی را دربرمی‌گیرد. این شیوه‌ها با گزارش‌هایی متفاوت از موفقیت و شکست در سراسر جهان همراه بوده‌اند.

 

بااین‌که مضر بودن برخی روش‌ها کاملاً بر همگان آشکار شده‌است، اما باقی روش‌ها می‌توانند تا حدودی نتیجه‌بخش باشند. اغلب در تبلیغ محصولات تقلبی، تفاوت میان تغییر اندازهٔ موقتی، نعوظ و تغییر اندازهٔ دائمی تعمداً خَلط می‌شود.

 

هیچگاه وسیله مجازی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود نداشته است، اما دستگاه‌هایی که به مردان اجازه می‌دهند وزنه به الت تناسلی خود وصل کنند تا چند سانتی متر کشیده شوند، بیشتر تبلیغ می‌شوند.

 

یک وسیله پزشکی به نام اکستنشن وجود دارد که می‌تواند طول آلت تناسلی را در مردان مبتلا به بیماری پیرونی بهبود بخشد، (این بیماری سبب تغییر در اندازه یا شکل الت تناسلی مردانه به دلیل آسیب دیدگی می‌شود) اما قابلیت استفاده از این دستگاه در آقایان فاقد بیماری پیرونی مورد مطالعه قرار نگرفته است.

 

با این حال، برخی از مصاحبه‌ها با پزشکان یا کاربرانی که تجربه استفاده از این دستگاه را داشته‌اند، حاکی از نتایج مثبت آن است.

 

افزایش سایز با دستگاه پمپ وکیوم

دستگاه های وکیوم مردانه از جمله مواردی می باشند که در بزرگ نمودن آلت نقش  موثری دارند . این دستگاه متشکل از پمپ و لوله ای استوانه ای است .

 

قسمت استوانه ای بر روی الت قرار می گیرد و از پمپ برای مکش به منظور خلاء استفاده می شود . خلاء به وجود آمده سبب تجمع خون در این قسمت شده و افزایش حجم خون سبب تورم و در نهایت بزرگ شدن الت می شود .

 

البته این روش به طور موقت اندام شما را بزرگ می کند . در صورتی می توانید از وکیوم های مردانه بهترین نتیجه را کسب کنید که آن را همراه با روغن خراطین استفاده نمایید . وکیوم به دلیل ایجاد مکش می تواند باعث شود در دوره ی کوتاه تری با روغن خراطين نتیجه بگیرید .

 

بسياري از آقایان بر این عقیده هستند که هر چه الت تناسلی بزرگتر باشد، همسرشان در موقع نزدیکی لذت بیشتری می برد. در حالی که این یک باور اشتباه است. آنچه در این زمينه نقش اصلی را دارد، رفتار و شخصیت مرد و احساس متقابلی است که بین زن و شوهر وجود دارد .

 

پمپ‌های وکیوم آلت تناسلی مردانه، بر روی پنیس قرار می‌گیرند با این ایده که کشش ناشی از خلاء باعث افزایش طول و ضخیم شدن الت می‌شود.

 

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه یک پمپ وکیوم می‌تواند این کار را انجام دهد، وجود ندارد و حتی خطر آسیب دیدگی نیز وجود دارد. با این حال، به عنوان یک ابزار یا به عنوان یک اسباب بازی برای تحریک جنسی، از چنین پمپ‌هایی می‌توان به صورت معقول استفاده کرد.

 

جراحی پلاستیک برای بزرگ کردن آلت

در سال  ۱۹۸۴ نوعی جراحی بزرگ کردن الت تناسلی ابداع شد. در این عمل بخشی از آلت که که داخل بدن و چسبیده به استخوان لگن هست به خارج از بدن فرد آزاد می شود.

 

در این جراحی برشی کوچک در ناحیه شرمگاهی (پوبیس) انجام می شود و با قطع کردن رباط ساسپنسوری، الت از استخوان لگن جدا می شود و یک پروتز کوچک بیضه برای پیشگیری از چسبیدن مجدد آلت به استخوان بین ریشه ی آلت و استخوان قرار می گیرد. (بیشتر بخوانید: پروتز الت تناسلی چیست؟)

 

از طرف دیگر، جراحی پلاستیک سعی کرده است رباط‌هایی که آلت تناسلی را در استخوان پوبیس یا شرمگاهی نگه می‌دارد، قطع کند.

 

این عمل باعث می‌شود الت تناسلی آزادتر شود اما در کل باعث افزایش طول آلت تناسلی نمی‌شود. اگر الت تناسلی پایین‌تر بیاید، ممکن است بزرگتر به نظر برسد اما همچنین در هنگام مقاربت پایداری کمتری خواهد داشت.

 

تمامی این محصولات زناشویی در شرکت بزرگ فرازطب عرضه می شود و می توانید با اطمینان خاطر این محصولات را تهیه کنید.

 

پروتز آلت تناسلی

پروتز الت تناسلی مردان در مردانی که دچار ناتوانی جنسی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما این کار آلت را بزرگتر نمی‌کند. زیرا ایمپلنت به طول الت محدود می‌شود. جراحان تاکنون سعی کرده‌اند تا طول پنیس را طولانی‌تر کرده و یک ایمپلنت بزرگتر قرار دهند، اما قادر به ترمیم مجرای ادرار و اسپونژیوزوم نبودند.

 

تزریق به آلت تناسلی

برخی از مردان برای افزایش ضخامت الت تناسلی خود از تزریق چربی، اسید هیالورونیک یا مواد مصنوعی استفاده می‌کنند.

 

هنوز مشخص نیست که چنین تزریقی بی خطر است یا خیر و هنوز اثبات نشده است که اینگونه تزریقات می‌تواند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهد و مانند سایر روش‌ها، این کار نیز باعث بهبود عملکرد الت تناسلی نمی‌شود.

 

برخی از مردان شجاع این کار را با تزریق روغن‌های مختلف (مانند روغن نارگیل) و سایر مواد (مانند سیلیکون یا محلول نمکی)، و معمولاً بدون نظارت پزشک، امتحان می‌کنند. این راهکارها می‌توانند باعث التهاب و عفونت‌های بسیار خطرناک شوند و هیچ مدرکی در دست نیست که این تزریقات موثر می‌باشند.

 

تزریق اسید هیالورونیک به الت تناسلی

اگر می‌خواهید آلت تناسلی خود را بزرگتر کنید می‌توانید تزریق اسید هیالورونیک را انتخاب کنید که شامل تزریق ژل غیر حیوانی مبتنی بر اسید هیالورونیک در پایه الت تناسلی است.

 

در یک مطالعه، بیمارانی که تحت تزریق اسید هیالورونیک یا لیپوفیلینگ بودند، مورد بررسی قرار گرفته و نمودارها 83 بیمارانی را که تحت یکی از این تزریق‌ها برای بزرگ شدن آلت تناسلی قرار گرفته اند را مورد بررسی قرار داد.

 

بررسی‌ها نشان داد که در همه بیماران افزایش طول الت بین 3.6-1.8 سانتیمتر دیده می‌شود و بیماران تحت درمان با اسید هیالورونیک هیچ عارضه‌ای نداشتند. در حالی که این مطالعه نتایج خوبی را نشان داد اما هنوز به مطالعات بیشتری نیاز است.

 

تغییر شکل ظاهری آلت مردان

اگرچه بسیاری از روش‌های متداول برای بزرگ شدن الت تناسلی مردان موثر نمی‌باشد یا شواهد بسیار کمی برای پشتیبانی از آنها موجود است، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید اندازه ظاهری آلت تناسلی را تغییر دهید.

 

روش‌های زیر الت تناسلی شما را بزرگتر نمی‌کنند، اما اگر نگران اندازه آن هستید، آلت تناسلی شما را بزرگتر نشان می‌دهد.