وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهکار بازیابی رمز عبور اپل آیدی

راهکار بازیابی رمز عبور اپل آیدی

راهکار بازیابی رمز عبور اپل آیدی

 

با ما همراه باشید تا یک راه حل موثر به شما یاد دهیم یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که برای کاربران مختلف اپل رخ می دهد این است که رمز عبور خود را فراموش کنند. اما آیا راهی برای حل این مشکل وجود دارد؟

 

اگر شما مجوز Two Factor Authentication (تایید کردن دو مرحله ای) را برای اپل آی دی خود فعال نکرده باشید، می توانید با استفاده از ایمیل یا سوال امنیتی بازیابی رمز اپل آی دی را انجام دهید.برای این کار در یک مرورگر وب به آدرس Iforgot.Apple.com بروید. سپس آدرس ایمیل Apple ID خود را وارد کنید.

 

ریست کردن پسورد اپل آی دی با استفاده از سوال امنیتی

اگر شما مایل به استفاده از سوال امنیتی برای رفع مشکل نداشتن پسورد اپل آی دی هستید، دقیقا روش بالا را انجام دهید.فقط در مرحله ای که گزینه ارسال ایمیل را زده اید، این بار به جای دریافت ایمیل باید با زدن گزینه Answer Security Questions به سوالات امنیتی جواب دهید. بعد از انتخاب این گزینه، باید تاریخ تولد خود را وارد و روی Continue کلیک کنید.

 

ریست کردن پسورد با وجود فعال بودن تایید دو مرحله ای

اگر شما Two Factor Authentication را فعال کرده اید، برای یادگیری نحوه تغییر دادن پسورد اپل آی دی باید از این روش استفاده کنید. برای انجام این کار نیز باید به یکی از دستگاه های مرتبط با حسابتان دسترسی داشته باشید. در اینجا هم باید وارد وبسایت Iforgot.Apple.com شوید و آدرس ایمیل اپل آی دی خود را وارد کنید.

 

یکی از دستگاه های مرتبط با iCloud خود را انتخاب کرده و روی گوشی یا دستگاه مورد نظر Allow را بزنید و بعد از وارد کردن کد داده شده امنیتی در دستگاه، دکمه Done را بزنید تا مشکل قفل شدن اپل آی دی را رفع کنید.

 

پیدا کردن اطلاعات اپل آی دی بدون داشتن ایمیل

شاید نگران این موضوع باشید که ایمیل خود را فراموش کرده اید، اما نگران نباشید، حتی اگر ایمیلتان را نیز فراموش کرده باشید، اپل می تواند به شما در پیدا کردن اطلاعات مورد نظر کمک کند. در این روش هم باید به وبسایت Iforgot.Apple.com بروید و روی Look It UP در زیر قسمت وارد کردن ایمیل کلیک کنید.

 

در مرحله بعدی لازم است نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل پشتیبان خود را وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که نام وارد شده همان نامی باشد که هنگام ساخت اپل آی دی وارد کرده اید. سپس روی ادامه کلیک کنید و اگر اسم و ایمیل بازیابی شما در سیستم موجود باشد، با نمایش Apple ID Found به شما اطلاع داده می شود تا به رفع مشکل فراموش کردن رمز اپل آی دی هنگام اکتیو کردن گوشی و… امیدوار شوید.

 

راهکار بازیابی رمز عبور اپل آیدی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره