وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهی برای خلاص شدن از شر زگیل ها

راهی برای خلاص شدن از شر زگیل ها

اگر میخواهید از شر زگیل ها خلاص شوید به نکات زیر توجه کنید.عوامل متعددی ابتلا به زگیل را موجب می شود: داشتن زخم کوچک بر روی پوست، اگزما، خشکی و تحریک پذیری پوست، استخر یا ضعف بدن بر اثر خستگی، سرماخوردگی، بارداری. باید بدایند که ویروس زگیل بیشتر در محیط های مرطوب یا گرم وجود دارد.

 

بنابراین از راه رفتن با پای برهنه در استخر، سونا، حمام های عمومی، رختکن، سالن های ورزشی، روی تشک ژیمناستیک یا تاتمی خودداری کنید. پوشیدن دمپایی، به اشتراک نگذاشتن حوله و شستن با دقت پاها بعد از هر بار قرارگرفتن در این محیط ها می تواند از ابتلای شما به زگیل جلوگیری کند.

 

در نهایت از پوشیدن کفش هایی که پای تان در آن ها عرق می کند اجتناب کنید و در صورت امکان قبل از ورزش از پودرهای عرق گیر به پای خود بزنید.چگونه از شر زگیل خلاص شویم؟هنگامی که اندازه زگیل خیلی کوچک است، دردناک نیست و ناحیه کمی از بدن را به خود اختصاص داده است،

 

راهی برای خلاص شدن از شر زگیل ها

 

درمان کردنش ضروری به نظر نمی رسد؛ چرا که احتمالا به سرعت ناپدید خواهد.اما دو خطر وجود دارد: یکی اینکه این بیماری را به اطرافیانتان منتقل کنید و دو اینکه زگیل ناگهانی و به سرعت رشد کرده و به قسمت های دیگر از بدنتان سرایت پیدا کند. اولین درمان دارویی استفاده از محلول های ضدزگیل است که بدون نسخه از داروخانه ها قابل تهیه هستند.

 

این محلول ها بر پایه اسید سالیسیلیک هستند و به مرور زگیل را می سایند و از بین می برند. البته درمان های گیاهی نیز برای درمان زگیل وجود دارد. اگر این درمان موثر نبود، باید از یک دکتر متخصص پوست کمک بگیرید. آن ها روش های مختلفی را برای از بین بردن زگیل به کار می برند.

 

متداول ترین روش استفاده از نیتروژن مایع (196- درجه سانتیگراد) است: در این حالت زگیل بر اثر سرما می سوزد. گاهی از لیزر در درمان زگیل استفاده می شود. روش دیگر درآوردن زگیل به کمک جراحی است. پزشک تحت بی حسی موضعی زگیل را درمی آورد.زگیل را با آب و صابون بشویید و خوب خشک کنید؛

 

راهی برای خلاص شدن از شر زگیل ها

 

سپس برش باریکی از سیر را روی آن بگذارید و به کمک چسب زخم ثابت نگه دارید؛ اجازه بدهید سیر شب تا صبح روی زگیل بماند. این عمل را دو هفته، هر شب تکرار کنید. درواقع عناصر موجود در سیر، به ریشه زگیل حمله می کنند و در نهایت به کنده شدن آن می انجامند.

 

البته خوشبختانه ردی از جای زگیل برجای نمی ماند.برای حذف کامل زگیل در ناحیه دست و پا از آب پیاز استفاده کنید. آب پیاز مرهمی طبیعی و موثر است. آن را شب ها قبل از خواب به قسمت مبتلا به زگیل بمالید و اجازه دهید تا صبح عناصر موجود در پیاز کار خودشان را بکنند.

 

صبح آن را بشویید و تا ناپدید شدن زگیل این عمل را تکرار کنید. استفاده از آب پیاز در نقاط دیگر بدن توصیه نمی شود؛ چرا که آب پیاز تحریک کننده است.مایع سفید رنگی که در انجیر کال وجود دارد در درمان زگیل بسیار موثر است. چند بار در روز این مایع را تا ناپدید شدن کامل زگیل به آن بمالید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره