وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راه جدید درمان جوش با روش دکتر باو

راه جدید درمان جوش با روش دکتر باو

راه جدید درمان جوش با روش دکتر باو

 

جوش های روی صورت و اندام افراد باعث ناراحتی و نازیبا شدن انها میشود . راههای درمانی زیادی برای درمان جوش وجود دارد اما در این مطلب از ایران ناز میخواهیم راه درمان جدید انرا به شما معرفی کنیم.روش درمانی که دکتر باو پیشنهاد می‌کند، برای ازبین‌بردن جوش‌های مقاوم به‌شدت توصیه می‌شود. برای عملکرد بهتر این روش درمانی، بهتر است دستورهای آن را به‌طور متوالی و به‌مدت حداقل سه ماه انجام دهید. در ادامه می‌توانید مراحل مختلف مراقبت از پوست به روش دکتر باو را ببینید.

 

به‌آرامی تمیز کردن پوست

 

صورت خود را با پاک‌کننده‌های ملایم ۲بار در روز بشویید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید منافذ پوست را از خاک و روغن و مواد آرایشی پاک کنید.

 

استفاده از داپسون

 

بعد از پاک‌کردن پوست، درمان آکنه موضعی را آغاز کنید. داپسون (Aczone) نوعی آنتی‌بیوتیک ترکیب‌شده با داروی ضدالتهاب است. برخلاف بنزوئیل پروکساید که می‌تواند باعث خشکی پوست شود، داپسون حاوی یک مادۀ ملایم و مؤثر برای پوست افراد بالغ است.

 

استفاده از مرطوب‌کنندۀ مناسب

 

سعی کنید از یک مرطوب‌کنندۀ فاقد روغن (oil free) و غیر کمدون‌زا ( non-comedogenic) برای نواحی خشک پوست استفاده کنید. دقت کنید که روی محصول حتماً عبارت‌های انگلیسی بالا درج شده باشد.

 

استفاده از محصولات پروبیوتیک

 

از یک مکمل پروبیوتیک استفاده کنید یا به‌طور روزانه، ماست و دوغ پروبیتیک مصرف کنید. دکتر باو می‌گوید: «پروبیوتیک‌ها با کمک به رودۀ شما التهاب را کاهش می‌دهند و این امر می‌تواند برای درمان بسیاری از عارضه‌های پوستی ازقبیل آکنه مؤثر باشد.

 

لایه‌برداری پوست

 

از پزشکتان درمورد یک لایه‌بردار مناسب سؤال کنید. استفاده از لایه‌بردار شیمیایی مناسب می‌تواند به از بین‌رفتن سلول‌های مردۀ پوست کمک بسیاری کند.

 

رژیم غذایی مناسب

 

لبنیات شیرین مانند شیرعسل یا شیرکاکائو می‌توانند باعث تحریک پوست و ایجاد آکنه شوند. بهترین گزینه برای پوست شما شیربادام است. همچنین استفاده از مواد غذایی‌ که شاخص قند بالایی دارند (مانند برنج سفید و ماکارونی) می‌توانند مؤثر باشند.

 

ورزش‌کردن

 

ورزش‌کردن و تحرک کافی گزینۀ دیگری برای داشتن پوست خوب است. سعی کنید روزانه تحرک داشته باشید تا تأثیرات فوق‌العادۀ آن را ببینید.

 

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره