وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راه حل فوق العاده برای فر کردن موهایتان

راه حل فوق العاده برای فر کردن موهایتان

راه حل فوق العاده برای فر کردن موهایتان

 

ایران ناز معمولا خانم ها به هر چیزی که دارند راضی نیستند. اگر موهای مجعد و فری داشته باشند دوست دارند موهای شان صاف و لخت باشد و اگر موهای صاف و یکدستی داشته باشند آرزوی داشتن موهای فر را دارند. روی صحبت ما هم با همین خانم هاست که به هر نحوی شده می خواهند موهایی پیچ و تاب خورده و زیبا داشته باشند. مطمئن باشید هیچ کاری نشد ندارد.

 

آیا شما هم ساعت های زیادی را صرف درست کردن موهای تان به سبک فر می کنید و چند ساعت بعد می بینید که موهای تان دوباره صاف شده است؟ قدیمی ها روشی را برای نگه داشتن موهای فر بلند استفاده می کردند و امروزه هم می توان از این روش استفاده کرد.

 

فر کردن مو یکی از بهترین روش های آرایش مو مخصوصا موهای صاف و لخت است. اگر شما هم عاشق موهای فر و مجعد هستید با روش های خانگی می توانید به راحتی موهای تان را فر کنید.موهای صاف و بلند به خاطر وزن شان، فر را نگه نمی دارند. قدیمی ها به جای استفاده از محصولات شیمیایی امروزی، از لیمو استفاده می کردند.

 

اگر مستقیما به موهای تان لیمو بزنید، موهای تان سفت تر باقی خواهد ماند. اگر موهای خشکی دارید، بهتر است که آب لیموی تازه را با یک لیوان آب مخلوط کنید و در بطری اسپری دار بریزید و روی موهای تان اسپری کنید. لیمو ممکن است اثر روشن کننده هم داشته باشد. اما لیمو به تنهایی موها را روشن نمی کند مگر اینکه در مقابل نور آفتاب قرار بگیرید.

 

وسایلی که نیاز دارید
یک برس مو
چند کلیپس برای اینکه موهای تان را تقسیم کنید و تا وقتی که روی قسمت های دیگر مو کار می کنید ، مزاحم نباشد.
بیگودی های فومی قدیمی
یک لیمو از وسط نصف شده
یک بطری اسپری دار برای اینکه آب لیمو تازه و آب را در آن مخلوط کنید.

 

راه حل فوق العاده برای فر کردن موهایتان

 

طرز استفاده
شب ها، قبل از اینکه بخوابید موهای تان را بشویید و خشک کنید. موهای تان را کاملا برس کنید و آنها را به چند قسمت تقسیم کنید و بیگودی های فومی را دورش بپیچانید. برای فرهای کوچک و ریز، تکه های مو را کوچک تر بردارید. برای فرهای درشت و باز هم تکه های بزرگ تری بردارید.

 

نصف لیمو را بردارید، روی تکه هایی که تقسیم کرده اید بمالید. مطمئن شوید که لیمو را آنقدر می زنید که موهای تان خیس شود. موها را برس کنید تا لیمو به خوبی روی سطح موهای تان پخش شود. سپس بیگودی های فومی را دورش بپیچانید.

 

این روند را آنقدر تکرار کنید تا کل موهای تان با بیگودی فومی پیچیده شود. اگر ترجیح می دهید که از آب لیموی مخلوط با آب استفاده کنید، به جای کشیدن نصف لیمو روی مو، مخلوط آب و آب لیمو را روی موهای تان اسپری کنی د.

 

مطمئن شوید که محلول تان صاف است و هسته لیمو نداشته باشد تا در منافذ اسپری گیر نکند.شب با همین موها خوب بخوابید و صبح موهای تان را باز کنید.ممکن است در ابتدا موهای تان پر چین و شکن و مجعد باشد اما هر چه می گذرد کم کم خودش را ول می کند.

 

اما به هر حال فر موهای تان طولانی تر باقی می ماند. موهای تان بدون استفاده از مواد مصنوعی معطر قوی بوی تازگی خواهد داد.می توانید با استفاده از همین روش موهای تان را موج دار هم کنید. فقط کافیست محلول آب و آب لیمو را روی موهای تان اسپری کنید و سپس موهای تان را ببافید.

 

راه حل فوق العاده برای فر کردن موهایتان

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره