وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رای داشتن پوستی جوانتر

رای داشتن پوستی جوانتر
طلا-
 
علاوه بر سم زدایی، پوست را از آلودگیها پاک میکند. سطح اکسیژن موجود در آنرا بالا و خستگی پوست را از بین میبرد. طلا همچنین کاتالیزور سطحی موثری نیز میباشد. طلا با شکست نور بر روی سطح پوست به آن ظاهری جوانتر میدهد. پوست صاف، یکدست و انعطاف پذیر میشود.
 
عسل-
 
رطوبت را در پوست ذخیره میکند و خاصیت ارتجاعی آنرا افزایش میدهد. اسیدهای موجود در عسل، پوشش اسیدی محافظ پوست را تقویت میکند. همزمان اثر ملایم، آرامش بخش و پالاینده عسل از التهاب پوست جلوگیری میکند و به آن ظاهری انعطاف پذیر و صاف می دهد.
 
خاویار-
 
مقدار زیاد عناصر معدنی مورد نیاز بدن مثل کبالت، منیزیم، فسفر، سیلیس، مس و از همه مهمتر زینک، لسیتین، پروتئین و لیپیدها از خاویار ماده بسیار با ارزشی برای پوست میسازد. در واقع خاویار حاوی ویتامینهای محلول در آب و آمینو اسیدها نیز میباشد. متابولیسم سلولی پوست را بهبود بخشیده، رطوبت در آن تنظیم شده و مواد معدنی موجود در آن پوست را قوی میکند. بنابراین سرعت پیر شدن پوست کاهش یافته، فعالیتهای سلولی تحریک شده و سیستم بازسازی پوست احیا میگردد.
 
Immucell –
 
عصاره مخمری است که با استفاده از آخرین تکنولوژی زیستی، تصفیه و جداسازی شده است. این عصاره اثری تحریک کننده دارد و متابولیسم پوست را بهبود میبخشد و خیلی خوب است.
 
Pullan –
 
نوعی پلی ساکارید و سفت کننده قوی که اثر فوری و واضح بر ساختار پوست میگذارد. مناسب برای استفاده در محصولات لیفتینگ و آرایشی بوده، بنابراین در کرم طلایی صورت، گردن و ناحیه دکلته خاویار به کار رفته است.
 
کراتین –
 
خواص شگفت انگیزی دارد. سوخت و ساز سلول را افزایش میدهد، حفظ رطوبت را در آن طولانی و از پدیدار شدن خطوط بر روی پوست جلوگیری میکند و خطوط ظریف ایجاد شده و چروکها را کاهش میدهد. دو مورد آخر به دلیل توانایی کراتین در تحریک پوست به ساخت رشته های کلاژن است. این امر به نوبه خود، منجر به تولید سرامیدهای طبیعی پوست میگردد.

اسید هیالورونیک –

 
خواص اسید هیالورونیک دوگونه است. از طرفی پوست را از داخل پر میکند. این ماده در بین سلولها قرار گرفته و کانالهایی بین آنها میسازد که بدن میتواند در آنها مایعات و مواد غذایی را حمل کند. بعلاوه اسید هیالورونیک، تجدید سلولی پوست را بهبود میبخشد.

تقسیم سلولی را افزایش داده و به سلولهای جدید کمک میکند تا به سطح خارجی پوست برسند. از طرف دیگر اسید هیالورونیک، به معنای واقعی کلمه ، حفره های بین سلولهای پوست را پر میکند. این امر به خاطر توانایی آن در ذخیره مقادیر بسیار زیاد رطوبت است. در نهایت اسید هیالورونیک راز داشتن پوستی جوان و سفت است. از آن به عنوان ماده ای اصلی در محصولات مراقبت از پوست استفاده میشود.