وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ربودن نوعروس مشهدی جلوی چشم شوهرش+عکس

ربودن نوعروس مشهدی جلوی چشم شوهرش+عکس

ربودن نوعروس مشهدی جلوی چشم شوهرش+عکس

 

به گزارش ایران ناز عروس 19 ساله در برابر چشمان همسرش ربوده شد . مرد جوان در اتفاقی ناباورانه شاهد ربوده شدن نوعروسش بود . به گزارش ایران ناز این اتفاق شوم در مسیر بین مشهد و تربت جام افتاد .دو مرد و یک زن جوان روز روشن در برابر چشمان یک مرد نوعروسش را ربودند و تقاضای 150 میلیون تومان پول برای آزادیش کردند .

 

ربودن نوعروس مشهدی جلوی چشم شوهرش+عکس

به گزارش ایران ناز،دختر 19 ساله قربانی نقشه شوم یک باند آدمربایی شد .  چهاردهم آذر ماه سال جاری مرد جوانی سراسیمه وارد کلانتری شهرستان فریمان شد و از ربوده شدن همسرش در مقابل چشمانش به ماموران خبر داد.

 

مرد جوان گفت: من و نرگس سوار بر یک خودروی عبوری پژو405 مشکی از مشهد به تربت جام می رفتیم که در خیابان امام رضای شهرستان فریمان از راننده در خواست کردم در کنار جاده توقف کند تا من از مغازه تنقلات تهیه کنم.

 

زمانی که از خودرو پیاده شدم که به داخل مغازه بروم صدای فریاد های همسرم را شنیدم و در همان لحظه خودرو با سرعت از آن محل دور شد. با توجه به اهمیت موضوع سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر کرد.

 

با گذشت چهار ساعت از این اتفاق آدم ربایان با خانواده نوعروس 19 ساله تماس گرفتند و یک میلیاردو پانصد میلیون ریال برای آزادی نرگس درخواست می کنند. کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریمان تحقیقات را آغاز کرد و توانست یکی از افراد این باند خشن را شناسایی کنند.

 

هنوز 24 ساعت از این ماجرا نگذشته بود که ساعت 10 صبح دیروز در منطقه طرقبه خودروی گروگانگیران رصد و در یک تعقیب و گریز پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با همکاری پلیس آگاهی فریمان موفق می شوند خودروی آدم ربایان را در میدان آزادی مشهد زمین گیر و 3 آدم ربا را دستگیر کنند.

 

سه متهم به نام های محمد 30 ساله، عبدالله 26 ساله و سمیه 35 ساله به جرم خود اعتراف کردند و اسارتگاه نرگس را لو دادند.بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و تعداد شش تلفن همراه، دو چوب دستی و یک رشته زنجیر کشف و زن وحشت زده را نجات داده و به خانواده اش تحویل دادند.

خاواده گروگان ربوده شده در مشهد – گروگانگیری در مشهد:

ربودن نوعروس مشهدی جلوی چشم شوهرش+عکس

خانواده نوعروس 19 ساله.

 

مطالب مرتبط:

 

ترسناک ترین روش ربودن دختران در تهران

 

غوغای ربوده شدن پسر 14 ساله در تهران (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره