وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

 

یک اختلال ژنتیکی نادر باعث شده است که پای یک کودک به تورمی  به اندازه ی چهار برابر میزان معمول خود برسد . به گزارش ایران ناز Akshaj کودکی هندیست که مبتلا به سندروم     Klippel-Trenaunay (KTS)، شده است .این بیماری سبب رشد بیش از حد سمت راست بدن این کودک سه ساله گردیده است .

رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

 

به گزارش ایران ناز سه نشانه ی این سندروم که از هر 100 هزار نفر یک یا دو نفر را تحت تاثیر قرار میدهد ، تشکیل  لکه های قرمز رنگ روی پوست ، برجستگی ورید های واریسی و رشد اضافی یک اندام است 

 رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

 

این مشکل باعث شده کودک سه ساله مورد بحث ما نتواند راه برود . اما این کودک نوپا این وضعیت را موهبتی از جانتب خدا میداند نه یک بیماری …این کودک میگوید : خدا منو یک بچه خاص آفریده و این هدیه خداست به او!  او افزود : من یک پای بزرگ از زمان تولد دارم  که دربین دوستانم که همگی شاد و سالم بودند ؛ روی من تاثیر گذارد .

 

پدر نگران این پسر میگوید : پسر من بسیار کوچک است .ما نمیخواهیم  به خاطر داشتن یک پای غیر طبیعی به احساس بدی بدهیم.او نمیداند این چه بیماری ای است او برای دانستن مشکلات خود بسیار کوچک است.!  

 

رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

Akshaj توضیح داد: “من یک پا بزرگ از زمان تولد است. این یک هدیه خدا به من است. خدا مرا یک بچه ی خاص آفریده است !

 

پدر این کودک میگوید یک مسئله بسیار چالش برانگیز فرستادن او به مدرسه است  او نمیتواند به مدرسه برود تا زمانیکه نتوانیم مطمئن شویم چگونه او میتواند وضعیت خود را به دوستانش توضیح دهد پدر آکشاج از واکنش همکلاسیهای پسرش میترسد و نگران است تنها فرزند او مورد اذیت و زورگویی در مدرسه قرار بگیرد  .پدر آکشاج نگران واکنش دوستان پسرش در مدرسه است و این مسئله باعث درد و رنج زیاد وی گردیده  .

 

او میگوید: من به پسرم گفتم مبارزه کن.او امروز به حرفهایم گوش میدهد اما فردا مطمئن نیست چه اتفاقی بیافتد و کسی در حق فرزندم گردن کلفتی کند .

رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

 

دکتر ها در بیمارستان به او جواب رد داده اند و پزشکان دهلی بخاطر وضع این پسربچه گیج شده اند .آنها میگویند شرایط بیماری بچه نادر است و بعید است موفق به درمان شوند. دکتر کریشان میگوید این یک اختلال شایع در بین کودکان است . این یک شکل از ناهنجاریست که در ان رگها به درستی شکل نگرفته اند .دکترها به پدر و مادر این پسر گفته اند او بسیار خوش شانس است چرا که تحقیقات و آزمایشات نشان داده که جریان خون روده طبیعی نیست .رگهای آکشاج بیش از حد متسع هستند و تمایل به خونریزی دارند . ما صرفا میتوانیم دعا کنیم معجزه ای اتفاق بیافتد!

 

    Ankur  پدر دلشکسته Akshaj میگوید مردم اغلب فاصله ی خود را با ما حفظ میکنندد .هر زمان که ما او را به بازار میبریم برخی از مردم سعی میکنند از او اجتناب و دوری کنند .

 

رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

اندازه ی پای پسر کوچک هر روز در حال افزایش است و پدر و مادر پریشان وی تقریبا تمام بیمارستانهای دهلی نو را زیر پا گذاشته اند بدون اینکه کمکی به آنها شود ! آنکور پدر این کودک میگوید زمانی که کودکمان متولد شد   دیدیم سمت راست او مرتب در حال رشد است در حالیکه سمت چپ نرمال و ضعیف تر از  آنور است ، یکی از شرایطی که میترسیم پیش بیاید این است که تحرک پسرمان به طور کامل متوقف شود .این یک مسئله ی بسیار دردناک برای ماست.او حتی بدون کمک و پشتیبانی نمیتواند  به درستی راه برود .

 

مادر این کودک گفت اگر پسرم پیاده راه برود درد پا و خونریزی امانش را خواهد برید . مطمئن باشید ما تا هر زمان که طول میکشد با جدیت برای درمان پسرمان ادامه میدهیم اما باور کنید دیدن درد و رنج پسرمان بسیار سخت است.  

رشد توقف ناپذیر پای این کودک +تصاویر

شروتی میگوید  ما با همه ی پزشکان دهلی ملاقات کرده ایم اما تا بحال ما قادر به پیدا کردن هیچ نوع درمانی نشدیم. تماشای درد و رنج پسرمان بسیار دردناک است اندازه ی پای او هر روز در حال افزایش است  و این چیزیست که قلب مرا میشکند

 

اختصاصی ایران ناز – مترجم اعظم خسروگردی

 

 

مطالب مرتبط:

 

نوزادی با هشت دست و پا بدنیا آمد +تصاویر

 

ساخت کفش برای بزرگ ترین پای دنیا + عکس