وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رضا قوچان نژاد از تیم ملی ایران خداحافظی کرد

رضا قوچان نژاد از تیم ملی ایران خداحافظی کرد

 رضا قوچان نژاد از تیم ملی ایران خداحافظی کرد

 

به گزارش ایران ناز , قوچان نژاد در اقدامی ناباورانه از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد . رضا قوچان نژاد که با نام گوچی نیز شناخته میشود متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می‌دهد او از تیم‌ملی خداحافظی کرده است. قوچان نژاد بازیکن تیم ملی ایران از تیم ملی خداحافظی کرد

 

به گزارش ایران ناز  رضا قوچان نژاد ملی پوش فوتبال ایران با انتشار پیامی در اینستاگرام خوداز تیم ملی خداحافظی کرد.

 

گوچی که در این جام جهانی حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی به میدان نرفت گل صعود ایران به جام جهانی را در دوره قبل زده بود.

 

رضا قوچان نژاد از تیم ملی ایران خداحافظی کرد

 

قوچان نژاد نوشت :

 

«میگن فوتبال قشنگ‌ترین ورزش دنیاست. کسی که پاهاش به توپ خورده می‌تونه این حرف رو تایید کنه. ورزش فوتبال نه به دین و مذهب فرد نگاه می‌کنه، نه به اصلیت فرد و نه به وضعیت مالیِ فرد.

 

ای کاش همه جا اینطوری به فوتبال نگاه میکردن..!ای کاش آدمایی که نور دستشونه، جاهای تاریک رو نور می انداختن تا همه بتونیم ببینیم، نه اینکه فقط خودشون ببینن.

 

بزرگترین هدف فوتبال اینه که دل مردم رو شاد کنی. درسته که در اروپا بزرگ شدم، اما از بچگیآرزوم این بود که یک روزی، حتی اگر شده یک بار توی استادیوم آزادی پیرهن تیم ملی رو بر تن کنم وبازی کنم. تنها آرزوم این بود که با فوتبالم، خانواده و هوادارانم رو شاد کنم.

 

این شش سالی که در تیم ملی حضور داشتم، واسم بزرگترین افتخاری بود که در فوتبال و زندگی ام تونستم بدست بیارم.

 

پوشیدن پیرهن تیم ملی واسه من بزرگ ترین آرزو در دنیای فوتبال بود و هنوز هم بعضی موقع ها باورمنمیشه که این پیرهن رو خدا برام گذاشت تا من تنم کنم.

 

در این سالها که در تیم ملی بودم نمی تونم بهتون بگم چقدر خدارو شکر کردم بابت این همه لطف و محبتی که شما عزیزان به من داشتید. هیچ وقت تشویق هاتون رو یادم نمیره ایرانی های عزیز و با غیرت.

 

در این جام جهانی و در روزهای اخیر، خیلی هاتون ازم یه سؤالی پرسیدین که متاسفانه من هم جوابش رو هنوز نمیدونم….شاید بهتره که بعضی از سؤال ها بی جواب و بعضی از درها توی زندگی همیشه بسته بمونن.. به این نتیجه رسیدم که در قلبم، عشقِ به تیم ملی، هر روز بیشتر و بیشتر میشه، اما عقلم،شخصیتم و غرورم این اجازه رو به من نمیدن که بهترین پیرهن دنیا رو دیگه بر تن کنم.. دلیلش نخواستن نیست، دلیلش اینه که بعضی مواقع باید یک تصمیم سختی رو بگیری تا بتونی زندگی ات رو دوباره راحت ادامه بدی.

 

میخوام از این طریق از همه آقایان در کادر فنی، تدارکات و بازیکنان عزیز تیم ملی تشکر کنم بابت این شش سالی که به من افتخار دادین. منو نه تنها کمک کردید که بازیکن بهتری بشم، بلکه از من انسان بهتری هم ساختید..تشکر بابت این همه لطف و انرژی مثبت.

 

مرسی از شما ایرانی های با غیرت، تک تک شما رو از ته دل دوست دارم. به امید پیروزی و پیشرفتِ تیم ملی ایران.

 

یا علی.»

 

 

رضا قوچان نژاد از تیم ملی ایران خداحافظی کرد

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره