وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رنگ کردن مو با چای و ادویه جات

رنگ کردن مو با چای و ادویه جات

به گزارش ایران ناز بهترین جایگزین طبیعی رنگ های شیمیایی برای رنگ کردن مو چای و یا ادویه جات هستند. شما می توانید با مرور این آموزش موهایتان را با طبیعی ترین مواد موجود در جهان به رنگ دلخواه در بیاورید.محصولاتی نظیر چای، قهوه و ادویه جات برای رنگ کردن مو جایگزینی عالی برای رنگ مو هستند. کمی پول پس انداز کنید و اجازه دهید تا موهایتان در برابر مواد شیمیایی استراحت کند.

 

ادامه ی راهنما را مطالعه کرده تا در مورد چگونگی این کار بیشتر بدانید.دستورالعمل رنگ کردن مو با چای و یا ادویه جات  یک بطری مخصوص به کار بردن رنگ مو از یک فروشگاه محصولات زیبایی خریداری کنید تا رنگ‌های ساخته شده را توسط آن به موهایتان بمالید مخلوط ها را در کاسه های غیر فلزی آماده می‌کنیم، بنابراین رنگ، تحت تاثیر فلز قرار نخواهد گرفت.

 

رنگ کردن مو با چای و ادویه جات

 

هر زمانی که برای رنگ کردن موهایتان آماده بودید، شروع به مخلوط کردن رنگ‌های طبیعی کنید. باید از رنگ ساخته شده در طول یک روز استفاده کنید. پیش از اینکه ریشه یا گل‌های انتخاب کرده را به آب اضافه کنید، آن‌ها را در یک کیسه ی چای یا یک فیلتر چای توپی شکل بریزید.

 

موهای مشکی یا قهوه ای تیره را با قهوه، چای سیاه، چای ساخته شده از پوست گردو، پوست درخت گیلاس یا میخک تیره تر کنید. ۲۰ دقیقه در آب بجوشانید و در آب کشی نهایی موهایتان مخلوط را به موهایتان بمالید. با چای ساخته شده از بابونه، زنجبیل یا گل رنگ به موهایتان هایلایت زرد رنگ بدهید.

 

رنگ کردن مو با چای و ادویه جات

 

با فلفل پاپریکا، میخک یا میوه ی گیاه رز، تناژ قرمز رنگی به رنگتان اضافه کنید. از این ادویه ها یک چای بسازید، آنرا غربال کنید، اجازه بدهید تا خنک شود، سپس به موهایتان بمالید. برای موهای روشن، توسط ریشه ریواس و آب، هایلایت روشنی ایجاد کنید. یک ساعتی آنرا بجوشانید، بگزارید خنک شود، آنرا صاف کنید و موهایتان را با آن آبکشی کنید. برای تناژ گرم تر، شراب قرمز را با آب جایگزین کنید.

 

با مخلوط کردن نصف فنجان مریم گلی و رزماری خشک در ۲ فنجان آب داغ، موهای سفید رنگ خود را بپوشانید. هفته‌ای یک بار این را به موهایتان بمالید تا به رنگ دلخواهتان برسید. برای تیره تر کردن موهای سفید هم، ۳ قاشق غذاخوری چای سیاه، ۳ قاشق غذاخوری مریم گلی و یک‌کاسه آب جوشیده تازه را باهم مخلوط نمایید.

 

رنگ کردن مو با چای و ادویه جات

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره