وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روابط بهتر زوجین و نتیجه ی آن زندگی شاد و عاشقانه

روابط بهتر زوجین و نتیجه ی آن زندگی شاد و عاشقانه

روابط بهتر زوجین و نتیجه ی آن زندگی شاد و عاشقانه

 

این مطلب ایران ناز را تا انتها بخوانید تاشور و نشاط را در زندگی و خانه ی خود با کیفیت بهتری حاکم کنید.

زمانی که بدانید چگونه مهمترین روابطی که در زندگی تان وجود دارد را بپرورانید و قوی تر و مستحکم تر کنید، نه تنها مادر بهتری خواهید بود بلکه مادر شادتری نیز خواهید بود.

 

1- روی زمان خانواده تمرکز کنید
اجرای دستورات بیشمار، بچه ها را همچون راننده سرویس از این طرف شهر به آن طرف بردن و غرق کارهایی که باید انجام شود شدن، برایتان زمان و انرژی زیادی نمی گذارد تا این لحظات خوب را با فرزندان تان بگذرانید. اما در یک چشم بر هم زدن آن بچه کوچولوهایی که امروز از کلاس های ورزشی و موسیقی شان تعطیل می شوند، فردا ازدواج می کنند و زندگی خودشان را تشکیل خواهند داد.

 

زمانی را اختصاص دهید تا همه اعضای خانواده دور هم جمع شوند و با هم قوت بگذرانند حتی زمانی که احساس می کنید کل خانواده از برنامه روتین و معمول کاری شان خسته و کلافه اند هم این کار را انجام دهید. از بودن در کنار فرزندان تان لذت ببرید و هر روز سعی کنید تا ده کار ساده را با خانواده انجام دهید. نگذارید این زمان از دست تان برود بدون اینکه تصویر ذهنی زیبایی از آن در ذهن تان نقش بسته باشد و با یادآوری آن غرق لذت شوید. بچه ها قبل از اینکه متوجه شوید بزرگ می شوند. باور کنید!

 

2- پیوند زناشویی تان را قوی تر کنید
زمانی که کل روز را با فرزندان تان در خانه سپری می کنید، معمولا ساده تر است تا کل حواس و توجه تان معطوف به آنها باشد به جای اینکه به فکر تقویت رابطه با همسرتان باشید. چون این رابطه تبدیل به چیزی شده که همیشه به فردا موکول می کنید. اما پیوند زناشویی تان هرگز نباید جزء لیست کارهایی که باید انجام دهید مانند شستن لباس بچه ها، گرفتن وقت پزشک اطفال باشد. پیوند زناشویی تان را شاد و سالم نگه دارید، هر چند اگر 99 درصد از زمان تان را صرف نیم وجبی های خانه تان می کنید.

 

کارهای جالبی را پیدا کنید که با همسرتان دوتایی می توانید آنها را انجام دهید. گفتگوهای تان را با جملات زیبا و دلچسب شروع کنید به جای اینکه با بدغذایی بچه ها، دردسرها و مشغله هایتان شروع کنید و هر روز زمانی را به همسرتان اختصاص دهید و با او تماس بگیرید. اولویت دادن به زندگی زناشویی تان زندگی را برای تان ساده تر می کند.

 

3- زمانی را به دوستان تان که همچون شما مادر هستند اختصاص دهید
هرگز قدرت دوستان تان که مادر هستند را دست کم نگیرید. شما به آنها نیاز دارید و آنها هم به شما نیاز دارند. مکان هایی هست که شما می توانید با آنها آنجا قرار بگذارید. این مادران همان طور که همیشه برای خدمت به خانواده شان آماده اند برای مشارکت و همراهی با شما نیز حاضرند.

 

از بین آنها دوستان خوبی را برگزینید. برنامه بگذارید و مهمانی شبانه زنانه برگزار کنید و شب تا صبح را با هم بگذرانید تا همه شما با این زنگ تفریح سرحال و پرانرژی شوید یا برنامه بگذارید و با هم بیرون بروید یا حتی آخر هفته مسافرت بروید.

 

هر مادری به تشویق و انرژی بخشی سایر مادرانی که شرایطش را درک می کنند نیاز دارد. شما به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید اما اگر بقیه مادران در کنارتان باشند شادتر و خرسندتر خواهید بود.

 

4- رابطه تان را با خودتان تقویت کنید
مادر شدن تجربه ای اعجاب انگیز است. با این وجود این کار انرژی احساسی و جسمی شما را هر روز به تحلیل می برد. شاید این آخرین مورد لیست تقویت و پرورش روابط باشد، اما قطعا اهمیتش کمتر از بقیه نیست، شما باید حتما زمانی را به رسیدگی به سلامت احساسی تان اختصاص دهید.

 

داشتن زمانی صرفا برای خودتان برای شادی و خرسندی تان حیاتی و ضروری است. بعد از این روزهای متمادی سرویس دادن به بچه ها و آنها را از این طرف شهر به آن طرف بردن، آماده کردن غذا و انجام کارهای تمام نشدنی خانه، شما باید سلامت احساسی تان را تقویت کنید و بهبود ببخشید تا فردا با انرژی تر و مادر شادتری باشید.

 

در برخی از فعالیت های مادران مشارکت کنید که به شما فرصت می دهد تا از فرصت های کوچک لذت ببرید و عوامل استرس زای روزانه را از خودتان دور کنید. خواه زمانی را در داخل خانه به خودتان اختصاص دهید یا به بیرون و گشت و گذار در شهر بروید، بطور منظم به خودتان فرصت استراحت و تفریح بدهید و ارتباط تان را با خودتان حفظ کنید.

 

شاید ساده تر به نظر برسد که خودتان را آخر لیست کارهای تان بگذارید، چون شما شدیدا سرگرم مراقبت و رسیدگی به دیگران هستید و وقت اضافه برای رسیدگی به خودتان ندارید. اما تقویت و پرورش رابطه ای که با خود دارید مبنا و شالوده ای برای مادر، همسر، دختر و دوست بهتر بودن است و حتی می تواند شما را بهتر و بهتر کند.