وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روانه شدن آلبوم منتشر نشده مایکل جکسون به بازار (عکس)

روانه شدن آلبوم منتشر نشده مایکل جکسون به بازار (عکس)

آلبوم جدیدی از مایکل جکسون شامل هشت ترانه از آرشیو کارهای منتشر نشده او روز سیزدهم ماه مه به بازار عرضه خواهد شد. عنوان آلبوم Xscape است و ترانه های آن را آنتونیو ال. ای. رید مدیر شرکت تولید موسیقی اپیک، از میان ساخته های کامل نشده و ترانه های تمرینی مایکل جکسون طی چهار دهه گذشته برگزیده است.

این ترانه ها با کمک تهیه کنندگان سرشناس موسیقی پاپ در آمریکا از جمله تیمبالند، ترانه سرا و خواننده رپ که نام اصلی او “تیموتی زاکری موسلی” است و با خوانندگانی مثل “جاستین تیمبرلیک” همکاری می کند و “استارگیت” که تهیه کننده آثار خوانندگان مشهور است بازسازی و تکمیل شده اند.

روانه شدن آلبوم منتشر نشده مایکل جکسون به بازار (عکس)

ال ای رید می گوید روند بازسازی و تکمیل این ترانه در حقیقت “روز آمدکردن” این آثار بوده است. او می افزاید:”ما از تکمیل این آلبوم و عرضه آن به جهانیان بسیار مفتخریم.” خبر عرضه آلبوم جدیدی از کارهای مایکل جکسون تازه نیست. از زمان مرگ سلطان پاپ در سال ۲۰۰۹ مرتب وعده داده شده بود که چنین آلبوم هایی به بازار خواهند آمد. اولین آلبوم که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد به هیچ وجه موفقیت آلبوم های قبلی این هنرمند را نداشت.احتمالا دلیل اصلی آن این بود که مایکل جکسون که به کمال گرایی در تولید آثار خود شهرت داشت، خود، دیگر زنده نبود.

از روی نسخه های اولیه آلبوم جدید Xspace که در اختیار منتقدان قرار داده شده در همین واکنش اولیه می توان گفت که از آلبوم “مایکل” که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، کمی بهتر است.

به نقل از بی بی سی “مایکل جکسون” روز ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد ماده بیهوشی قوی پروپونول درگذشت. او قبل از مرگش چندین سال گوشه گیر شده بود و در مجامع علنی ظاهر نمی شد ولی خود را برای بازگشت به صحنه و اجرای چندین کنسرت زنده در یکی از سالنهای بزرگ لندن آماده می کرد. به “مایکل جکسون” لقب “سطان پاپ” داده اند. او در طول فعالیت موسیقی خود که از چهار دهه پیش و در دوره کودکی به عنوان عضوی از گروه جکسون 5 شروع شده بود، دهها ترانه به جا گذاشت