وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روستایی که در آن حداقل زنان 3 شوهر دارند! (عکس)

روستایی که در آن حداقل زنان 3 شوهر دارند! (عکس)
در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است که فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند.
گفته می شود پسران خانواده از این رو دست به این کار می زنند تا میراث پدریشان کمتر بین وراث تقسیم شده و شریک کمتری پیدا کند. به گزارش ایران ناز آن زن جوانی که در عکس می بینید خم رجا نام دارد و عروس پنج برادر است.از چهره‌های همه شش نفر تبسم میریزد ; یعنی ,ظاهراً خوشبخت می‌نمایند .
 
 
نیکبختی در گمراهی ..رجای ۲۱ اولین بار با یک برادر هم خانه شد و پس از آن چهار برادر د‌یگر شوهر قانونی اش شده‌اند . در نتیجه طفلی به دنیا آمد و او را جی نام گذاشتند .اکنون رجا نمی‌داند ,که این فرزند از کدامی از برادران است .رجا در ابتدا گویا , شرم میداشته‌ است , ولی تدریجاً به پنج شوهری عادت کرده ,امروز خود را خوشبخت می‌شمارد !نکته جالب در این است که همه زنان در این روستا میزبان پنج همسر نیستند ، تنها رجا این طور است چراکه زنا دیگر نهایتاً سه همسر دارند.
 
رجا اولبار به همسری گدو ویرمه ۲۱ – ساله درآمد وبعد بیج ۳۲ – ‌ساله ,سان‌تر به سانتی رمه ۲۸ – ‌ساله ,پس به گاپل ۲۶ – ‌ساله و نهایت به دنیش ۱۸ – ‌ساله …مادر رجا سه شوهر دارد ,که هر۳ برادرند و او نمی‌داند ,که رجا از کدام شوهرش است .همچنین رجا خم نمی‌داند ,که پسر یک و نیم ساله‌اش جیjey از کدام همسرش است ,لاکن او همه پنج شوهرش را دوست میداشته‌است و همسرانش نیز به او مهر دارند ,زیرا هر یک پنج برادر برابر اظهار دارند ,که شاید پسر از او باشد !شاید این روستا را باید مکان حرام‌زاده‌ها بنامیم و تنها شکر می‌کنیم ,که دینمان اسلام است و ما را از این گمراهی و از این وحشیگری رهانیده‌ است.