وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشی مناسب برای چاق شدن صورت

روشی مناسب برای چاق شدن صورت

به گزارش ایران ناز غذاهای نشاسته ای و پرکالری مثل نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی گزینه های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند. مصرف روغن زیتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت می شود و هم برای سلامت بدن مضر نیست.

 

خوردن تنقلات هم کالری زیادی به بدن وارد می کند اما از نظر سلامت به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که منجر به افزایش کلسترول خون و چاقی صورت می شود.به آرامی نیشگون های ریز از بالا و پایین گونه خود بگیرید. بشگون های کوچک باعث ورم و آسیب دیدگی نمی شود اما باعث سرخ شدن طبیعی گونه ها و براق تر نشان داده شدن آن می شود.

 

تولید هورمون کورتیزول را در بدنتان افزایش دهید چرا که سوخت و ساز را کم می کند.پیاده روی با سرعت زیاد، وزنه برداری، نرمش های کششی باعث ترشح این هورمون می شود. کورتیزول هورمونیست که زمانی که بدن خسته است ترشح می شود و سوخت و ساز بدن به طور موقت کاهش می دهد.

 

روشی مناسب برای چاق شدن صورت

 

مراقب باشید زیاد از حد هم خودتان را خسته نکنید چرا که برای سلامت مضر است.از مرطوب کننده های صورت و یا کرم های مرطوب کننده بعد از هربار حمام و یا هربار که صورت خود را میشویید، برروی گونه های خود استفاده نمایید. اجازه دهید مرطوب کننده بصورت طبیعی خشک شده و آن را از روی صورت خود نشویید.

 

آب ، سموم بد و باکتری هایی که باعث ایجاد بیماری ها و کاهش وزن بدن می شوند را از بین می برد. آب کمک میکند که سطح گلوکز خون در حد طبیعی کنترل شود و احتمال بروز دیابت را کاهش می دهد.سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین های زیادی است و برای سلامت پوست مفید می باشد،

 

پس خوردن سیب و استفاده از آن بعنوان ماسک معجزه می نماید. این میوه حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین سی و همه موادیکه برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست لازم است می باشد. همچنین سیب حاوی کلاژن و الاستین بوده که  پوست شما را نرم و چاق نگه می دارند.

 

روشی مناسب برای چاق شدن صورت

 

ژل تهیه شده از آلوئه ورا را برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. اینکار را 30 تا 60 دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آنرا تکرار نمایید. همچنین می توانید روزانه 250 میلی گرم آب آلوئه ورا مصرف نمایید.اگر روزانه میزان کالری لازم را با خوردن غذا دریافت نمی کنید مکمل های غذایی را فراموش نکنید.

 

مکمل ها در عین اینکه به بدن ضرری وارد نمی کنند میزان کالری لازم را وارد بدن می کنند و به چاق شدن صورت کمک می کنند.عسل به چندین شکل مختلف به صورت شما کمک می نماید. زمانیکه بشکل موضعی استفاده شود، رطوبت را برای پوست جذب و حفظ می نماید.

 

در نتیجه پوست سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد. زمانیکه به شکل موضعی استفاده می شود، آنتی اکسیدان های درون عسل پوست را در برابر باکتری و ملتهب کننده حفظ می نماید. توصیه می شود انواع اورگانیک و طبیعی عسل را تهیه کرده و روزی 15 میلی گرم (1 قاشق چایخوری) استفاده نمایید.

 

روشی مناسب برای چاق شدن صورت

 

این عادات بد و خطرناک شامل استعمال سیگار و نوشیدن مشروبات الکلی می باشند چرا که هر دو اینکارها بغیر از آسیب های دیگرشان باعث از دست رفتن خاصیت کششی پوست می شوند. زمانیکه پوست خاصیت الاستیکیش را از دست دهد، انعطاف پذیری خود را از دست داده و باعث می شود گونه ها باریک تر بنظر رسد.

 

برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست از ضدآفتاب ها استفاده نموده و مصرف محصولاتی که درون آنها زردچوبه است اجتناب نمایید. خیلی ها معتقداند که زردچوبه باعث خشکی پوست می شود.از جراحی های جابجایی چربی اسفاده نمایید. برای این منظور به متخصص جراحی پلاستیک مراجعه نمایید

 

و در مورد این جراحی ها مشورت نمایید. در این جراحی ها چربی از نقطه ای از بدن خارج شده و به نقطه ای دیگر از بدن وارد می شود. بسته به چربی موجود در بدنتان و ساختار صورت، میزان تزریق چربی و چاق شدن صورت و گونه ها مشخص می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره