وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش باز کردن رمز گوشی سامسونگ

روش باز کردن رمز گوشی سامسونگ

روش باز کردن رمز گوشی سامسونگ

 

شاید تاکنون برای شما پیش آمده باشد که با عجله شروع به گذاشتن رمز بر روی دستگاه تلفن همراهتان می کنید تا دیتاها و فایل های شخصی موجود در گوشی مراقبت به عمل آورید. اما گاها ممکن است که در حین رمز گذاری، در آن ثانیه فراموش کنید 

 

ناچارا باید تلفن همراهتان را به انجام دهنده تعمیرات بسپارید تا وی آن را به حالت کارخانه بازگرداند که قطعا برایی هر یک از ما اقدامی خوشایند نیست.اما آیا چاره دیگری وجود دارد تا ما گوشی را به اشخاص دیگر نسپاریم و خودمان این مشکل را رفع کنیم؟!بله! جای هیچ نگرانی نیست و می توانید در طی اقدامی ساده و کاربردی رمز فراموش شده را بازگردانید و مجددا رمز جدید را تعریف کنید.

 

اگر رمز عددی گوشی را به یاد نمی آورید، کافیست ؛

– موبایل خود را خاموش کنید و سیم کارت را از گوشی خارج کنید.
– بعداز روشن کردن مجدد گوشی کد زیر را وارد کنید.
” ستاره 2767 ستاره 2878 مربع ” یا ” ستاره 2767 ستاره 3855 مربع “
– صبرکنید تا گوشی ریست شده و به تنظیمات کارخانه بازگردد.
– سیم کارت را داخل گوشی قرار داده و سپس موبایل خود را روشن کنید.
توجه :رمز کارخانه هشت بار صفر است.

 

 

اگر unlock pattern را فراموش کردید و دیگر راهی برای ورود به گوشی پیدا نمی کنید مراحل زیر را انجام دهید ؛

 

روش اول ؛ گوشی را خاموش کرده و 4 دکمه home, power, back و کلید قطع تماس را با هم چند ثانیه نگه دارید. پس از آنکه گوشی روشن شد چند لحظه صبر کنید تا مراحل restart انجام شود و سپس دستگاه به تنظیمات اولیه کارخانه بازگردد. اینک می توانید مجدداً unlock pattern را تنظیم کنید.

 

روش دوم ؛ این روش به نسبت روش بالا بسیار آسانتر است وبه تبع ما این روش را به شما پیشنهاد می کنیم تا در مدت زمان بسیار کوتاهی رمز Pattern گوشی را باز کنید. اگر به کامپیوتر دسترسی دارید، برنامه ” drfone_unlock_setup ” را با فشردن تصویر ذیل دانلود کنید. پس از دانلود کردن برنامه وارد آن شوید و سپس گوشی را به کامپیوتر متصل کنید. پس از اتصال گوشی به کامپیوتر گزینه Start را بفشارید تا Pattern گوشی طی فرآیندی ساده باز شود.

 

 

نحوه استفاده از برنامه دکتر فون آنلاک ؛

 

1- پس از دانلود کردن برنامه، آنرا نصب کنید. پس از نصب تلفن همراه تان را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

 

2- اینک می توانید با کلیک بر روی گزینه Start، شروع به حذف رمز الگو یا Pattern از دستگاه نمایید. پس از موفقیت بودن فرایند پاکسازی، شما پیغام ” Removed password completed ” را مطابق تصویر ذیل مشاهده خواهید کرد.